De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation Regional Coding Enhancement Regio 1

    Sinds kort geeft Amazon.com (tijdens de check-out procedure) deze waarschuwing als je Regio 1 DVD's wilt bestellen: "Important Message Please note: Your order contains at least one Region 1 (Canada and U.S.) encoded DVD. Region 1 DVDs might not play in DVD players sold in the country where this order is being shipped. Please also note that some Region 1 DVDs contain a Regional Coding Enhancement. Some of our international customers have had problems playing these enhanced discs on their “region-free” DVD players. Learn more about DVD region encoding and formats. To modify your order, edit the quantities below." Ik bestel al jaren regio 1 DVD's via Amazon en ik schrok van dit bericht. Heeft iemand hier ervaring mee? D.w.z. toch ondanks de waarschuwing DVD's bestelt en deze niet kunnen afspelen? Of toch bestelt en geen problemen gehad.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb wel eens een DVD gehad met RCE, maar die deden het gewoon. Het is geloof ik ook meer een kopieerbeveiliging.

  3. #3

    Standaard

    RCE kijkt of je speler regiovrij is of echt native regio 1.
    In het het eerste geval zou formeel gezien de disc z'n dienst weigeren.

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties. Ik ga binnenkort gewoon een paar DVD's bestellen en dan zie ik het wel of ze het wel of niet doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •