Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk niet dat je deze nog nieuw gaat vinden in een winkel of je moet heel veel geluk hebben.
    Ik dacht er ook net aan. Zijn er nog andere (goedkope) modellen die makkelijk regiovrij te maken zijn?


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik dacht er ook net aan. Zijn er nog andere (goedkope) modellen die makkelijk regiovrij te maken zijn?
    Niet dat ik weet, al denk ik dat all Philips BD spelers met een code regiovrij zijn te maken. Ik was namelijk op het Philips forum en daar hadden eigenaren van een BDP9600 speler uit Hong Kong na het updaten opeens een rgio B speler i.p.v. een regio A speler. Nieuwere software en resetten e.d hielpen niet en toen kregen ze via een PM een instructie hoe de regio te veranderen.
    Ik dacht toen van laat ik eens posten waarom dat via PM moet gaan en toen kreeg ik een mail dat dat wegens afspraken over het communiceren over de regio niet mag. Toen werd de moderator ook nog wat wakkerder en heeft hij wegens juridische redenen ook maar het hele topic verwijderd(die heb ik nog in de cache van Google kunnen vinden, dus zo kon ik de forumleden nog achterhalen en ik heb hun een PM gestuurd of zij mij kunnen laten weten hoe de regio te veranderen). Als dat niet lukt dan probeer ik het nog via de moderator die me een mail stuurde.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    dus zo kon ik de forumleden nog achterhalen en ik heb hun een PM gestuurd of zij mij kunnen laten weten hoe de regio te veranderen). Als dat niet lukt dan probeer ik het nog via de moderator die me een mail stuurde.
    Weet je hier toevallig al meer van Peptalk? Ben zeer geïnteresseerd in een extra regio A speler.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnn-y Bekijk bericht
    Weet je hier toevallig al meer van Peptalk? Ben zeer geïnteresseerd in een extra regio A speler.
    Bij één is er toch wat hardwarematigs vervangen, de andere verwijst naar een Philips moderator en van die moderator heb ik nog niks gehoord.
    Anders toch maar een BDP2500 of BDP3000 aanschaffen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    Ja inderdaad, is zoiezo een supertip van jou over de BD2500/BD3000. Zal ze eens in de gaten houden. Heb toevallig zelf een BD3000 als winkelmodel staan in de winkel, maar vertrouw die na 2,5 jaar iedere dag aanstaan niet meer

  6. #31

    Standaard

    Ik had die tip dan wel weer van een ander, ik geloof davidshadow13, maar dat was meer tussen de regels door.
    Dat is te lang idd, maar er staan/komen er genoeg op Marktplaats.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Heb deze speler onlangs voor een prikkie gekocht op marktplaats.nl en met die Zuid-Amerikaanse software geflasht naar regio A. Werkt allemaal heel goed, en ben er tevreden over. Maar weet iemand misschien of het mogelijk is hem op een dergelijke manier weer terug te flashen naar regio B? Alvast bedankt.

  8. #33

    Standaard

    Het is al gelukt! Was wat gedoe, maar heb de Amerikaanse firmware zo aan kunnen passen dat ik nu onbeperkt kan switchen tussen regio A en B. Ideaal dit!

  9. #34

    Standaard

    Heb vandaag deze speler 2e hands voor 45 euro gekocht! Mooi ding, alleen valt me op dat criterion blu-ray's erg lang moeten laden.

  10. #35

    Standaard

    Kan kloppen. De wat oudere generatie blu-ray spelers hebben nog oude koppen erin zitten die de schijf minder snel lezen dan de nieuwere spelers, waar een 3 combo laserkop inzit.

    Misschien dat een firmware update die inlees-tijden wat kan verbeteren?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Heb vandaag deze speler 2e hands voor 45 euro gekocht! Mooi ding, alleen valt me op dat criterion blu-ray's erg lang moeten laden.

  11. #36

    Standaard

    ik heb nog een bijna ongebruikte BDP3000 staan.

    toentertijd voor 99 euro gekocht,doe me een topbod en hij is voor jou...
    gebruik hem af en toe voor regio1 dvds,maar ook die kijk ik niet enorm veel meer...
    T2: I'll Be Back!

  12. #37

    Standaard

    Hoi Sander,
    ik lees net dat je de Amerikaanse firmware hebt aangepast zodat je kunt switchen tussen regio A en B. Erg knap dat je dat hebt uitgevonden. Hoe heb je dit gedaan? Zou je misschien die bestanden willen delen?

  13. #38

    Standaard

    is deze bdp 3000/12 nog met een andere update via usb te flashen voor bluray regio A af te spelen.

    want bij mij als ik upodeate via usb doe geeft hij direct een error .

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Broncky Bekijk bericht
    is deze bdp 3000/12 nog met een andere update via usb te flashen voor bluray regio A af te spelen.

    want bij mij als ik upodeate via usb doe geeft hij direct een error .
    juist nog eens usb geformateerd en doet het nu wel hopenlijk ook nog regio b

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •