Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Philips BDP 3000 Blu-Ray Speler

    Philips BDP 3000

    Bij Saturn kun je deze Blu-Ray speler kopen voor 139 Euro.
    Is dit een goede speler en kan deze speler regiovrij gemaakt worden?

    B.v.d.
    Henk P.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op het forum Henk,

    Google is your friend: http://www.videohelp.com/dvdhacks/ph...bdp-3000/10287

    Zo te zien alleen voor dvd regiovrij te maken via een code. De meeste (volgens mij zelfs alle) bluray spelers zijn alleen hardwarematig regiovrij te maken. Dus d.m.v. een modchip.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    net gedaan voor dvd en t werkt goed!goeie zaak,voortaan alle dvd dus via hdmi mogelijk...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb dat zelfde model zien liggen bij mm maastricht vorige week , 149e met 10 blu-rays......

  5. #5

    Standaard

    Ik heb ook deze speler, alleen heb ik problemen met Narnia1. Deze doet het niet.
    Narnia2 doet het wel.Omruilen heb ik al gedaan,helpt niet.
    En op een andere BD-speler doet hij het wel.
    Samsung UE40ES8000| Marantz SR7005|Focal 816w| Focal 806| BK XLS 200 MK II| Oppo 93

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostbosmans Bekijk bericht
    Ik heb ook deze speler, alleen heb ik problemen met Narnia1. Deze doet het niet.
    Narnia2 doet het wel.Omruilen heb ik al gedaan,helpt niet.
    En op een andere BD-speler doet hij het wel.
    Dan zal het wel familie van de LG BD370 zijn, die wil ook de Narnia 1 niet afspelen, dit terwijl een Pana 35 en een PS3 het wel doen.

    Die Philips en LG toch

    Misschien kunnen ze het gezamenlijk oplossen
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk P. Bekijk bericht
    Philips BDP 3000

    Bij Saturn kun je deze Blu-Ray speler kopen voor 139 Euro.
    Is dit een goede speler en kan deze speler regiovrij gemaakt worden?

    B.v.d.
    Henk P.
    Voor zover ik kan zien kan deze speler niet overweg met dts HD master...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dan zal het wel familie van de LG BD370 zijn, die wil ook de Narnia 1 niet afspelen, dit terwijl een Pana 35 en een PS3 het wel doen.

    Die Philips en LG toch

    Misschien kunnen ze het gezamenlijk oplossen
    Is dit alleen met Narnia1? Of met meerdere titels?
    Samsung UE40ES8000| Marantz SR7005|Focal 816w| Focal 806| BK XLS 200 MK II| Oppo 93

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostbosmans Bekijk bericht
    Is dit alleen met Narnia1? Of met meerdere titels?
    Voor wat betreft de LG BD370 is mij alleen Narnia 1 bekent.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Voor zover ik kan zien kan deze speler niet overweg met dts HD master...
    Daar lijkt het wel op, en ze zijn er bij Philips niet erg open over

    Ook meerkanaals PCM wordt niet ondersteund.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb van het weekend ook deze speler gekocht,
    Heb al een PS3, Maar die ondersteund HD geluid helaas niet.

    Maar nou kwam ik er achter dat hij alleen een Dolby Digital HD decoder aan boord heeft, En geen DTS HD decoder

    Nou heb ik deze speler aangesloten via HDMI op een Onkyo 607 receiver,
    Die wel een D-D HD & DTS HD decoders aanboord heeft.
    En als ik een Blu-Ray afspeel die DTS HD bevat, Geeft hij op het Onkyo info scherm gewoon DTS HD Master Audio weer.

    Dus is bij mij nu een beetje onduidelijk, ...En kom er niet helemaal achter hoe het nu zit.
    Of de receiver nou gewoon het DTS HD codeert of toch de Blu-Ray speler
    (maar dat lijkt me sterk aangezien die geen DTS HD decoder bevat)

    Misschien dat iemand mij de juiste informatie kan vertellen hoe het precies zit???

    En of ik nou wel of geen DTS HD geluid door mijn receiver kan ontvangen, ...
    En ik hem dan nog even om kan ruilen in de winkel.

    Ik hoor het graag, .........Alvast bedankt, .............Greets Ferry, ...
    Laatst aangepast door blraydvd : 02-05-2010 om 17:33

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb van het weekend ook deze speler gekocht,
    Heb al een PS3, Maar die ondersteund HD geluid helaas niet.

    Maar nou kwam ik er achter dat hij alleen een Dolby Digital HD decoder aan boord heeft, En geen DTS HD decoder

    Nou heb ik deze speler aangesloten via HDMI op een Onkyo 607 receiver,
    Die wel een D-D HD & DTS HD decoders aanboord heeft.
    En als ik een Blu-Ray afspeel die DTS HD bevat, Geeft hij op het Onkyo info scherm gewoon DTS HD Master Audio weer.

    Dus is bij mij nu een beetje onduidelijk, ...En kom er niet helemaal achter hoe het nu zit.
    Of de receiver nou gewoon het DTS HD codeert of toch de Blu-Ray speler
    (maar dat lijkt me sterk aangezien die geen DTS HD decoder bevat)

    Misschien dat iemand mij de juiste informatie kan vertellen hoe het precies zit???

    En of ik nou wel of geen DTS HD geluid door mijn receiver kan ontvangen, ...
    En ik hem dan nog even om kan ruilen in de winkel.

    Ik hoor het graag, .........Alvast bedankt, .............Greets Ferry, ...
    Een PS3 ondersteund wel HD geluid, zeker dat kleine type. De oudere versies van de PS3 kunnen enkel geen HD signalen in Bitstream via de HDMI uitvoeren, dat doen ze in multi channel PCM.

    Over de Philips 3000 weet ik niet precies meer waar het toen over ging, maar als je receiver meld dat er een DTS HD MSTR signaal is, dan wordt dat ook ontvangen, dus daar zou ik me niet zo druk over maken.

    Bij de PS3 krijg je iets van Multi CH PCM in het scherm van je receiver, als je de PS3 een info laat geven kun je wel op het scherm van je TV zien welk audiosignaal wordt ontvangen en de bitrate daarvan.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een PS3 ondersteund wel HD geluid, zeker dat kleine type. De oudere versies van de PS3 kunnen enkel geen HD signalen in Bitstream via de HDMI uitvoeren, dat doen ze in multi channel PCM.

    Over de Philips 3000 weet ik niet precies meer waar het toen over ging, maar als je receiver meld dat er een DTS HD MSTR signaal is, dan wordt dat ook ontvangen, dus daar zou ik me niet zo druk over maken.


    Bedankt voor je reactie en je info!

    Bij de PS3 krijg je iets van Multi CH PCM in het scherm van je receiver, als je de PS3 een info laat geven kun je wel op het scherm van je TV zien welk audiosignaal wordt ontvangen en de bitrate daarvan.
    Ik heb zelf de dikke PS3
    Ik heb gelezen dat je inderdaad via PCM wel gewoon HD audio kan doorvoeren,
    Alleen dat je receiver het dan niet kan lezen, Dus multi channel doorgeeft.

    Maar ik vind het toch mooier als hij het netjes op de receiver aangeeft,
    Dus maar een losse Blu-Ray speler aangeschaft
    En je merkt toch wel degelijk verschil van het HD geluid via de PS3 of via de Blu-Ray speler, ...De Blu-Ray speler klinkt een stuk mooier en is voller van geluid.
    Weet niet of dit bij iedereen zo, Maar ik ben er blij mee

    Alleen dus dat de Philips geen DTS HD decoder heeft,
    Maar hij geeft het wel gewoon netjes DTS HD MSTR aan op de receiver.
    Dus ik neem ook aan dat hij het gewoon doorstuurd.
    Anders zou de receiver het toch ook niet door kunnen geven op het display???

    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben,
    Of weten hoe het precies zit???

    Hoor het graag, ............Greets Ferry, ...
    Laatst aangepast door blraydvd : 02-05-2010 om 20:02

  14. #14

    Standaard

    [quote=DVDProfilersFilmgek;1698153]

    SORRY PER ONGELUK DUBBEL GEPOST
    Laatst aangepast door blraydvd : 02-05-2010 om 20:04

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Ik heb zelf de dikke PS3
    Ik heb gelezen dat je inderdaad via PCM wel gewoon HD audio kan doorvoeren,
    Alleen dat je receiver het dan niet kan lezen, Dus multi channel doorgeeft.

    Maar ik vind het toch mooier als hij het netjes op de receiver aangeeft,
    Dus maar een losse Blu-Ray speler aangeschaft
    En je merkt toch wel degelijk verschil van het HD geluid via de PS3 of via de Blu-Ray speler, ...De Blu-Ray speler klinkt een stuk mooier en is voller van geluid.
    Weet niet of dit bij iedereen zo, Maar ik ben er blij mee

    Alleen dus dat de Philips geen DTS HD decoder heeft,
    Maar hij geeft het wel gewoon netjes DTS HD MSTR aan op de receiver.
    Dus ik neem ook aan dat hij het gewoon doorstuurd.
    Anders zou de receiver het toch ook niet door kunnen geven op het display???

    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben,
    Of weten hoe het precies zit???

    Hoor het graag, ............Greets Ferry, ...
    Heb zelf ook 2 PS3's, dikkerds, en ook ik vond het PCM geluid een stuk minder vol klinken, tevens vond ik de PS3 nu niet bepaald het stilste jongetje van de klas.

    Alleen Blu Ray- of andere spelers die beschikken over meerkanaals analoge uitgangen hebben de decoders aan boord, dat is dan ook nodig, anders zou er geen analoog signaal over de uitgangen kunnen komen.

    Er zijn maar weinig spelers die dan ook nog eens over kwalitatief hoogwaardige decoders beschikken, en als dat wel zo is, dan zijn het ook niet de goedkoopste apparaten. Receivers hebben over het algemeen de betere decoders aan boord, daarom is het over het algemeen beter om een speler zonder decoders aan te schaffen en de receiver het werk te laten doen.

    De PS3 kan van DTS HD Master tracks het signaal omzetten in Multi Channel PCM, jouw blu ray speler lijkt dat niet te kunnen, wel in 2 kanaals PCM, maar dat moeten ze allemaal kunnen, dat is het audio signaal dat alle TV's met een HDMI ingang verwerken kunnen.( zie blz 20 linksbovenaan). Er zijn zelfs spelers die de HD audio tracks kunnen omzetten in meerkanaals DTS, jouw speler is op audiogebied iets simpeler uitgevoerd, in jouw geval is dat absoluut geen nadeel, je hebt er immers toch niets aan, jouw receiver decodeert immers het HD bitstream signaal dat hij van de speler krijgt
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 03-05-2010 om 15:15
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    Bedankt weer voor je waardevolle uitleg,
    Het is me nu allemaal duidelijk!!!

    Ik kan hem dus gewoon netjes laten staan,
    En alle HD bronnen streamen via Bitstream.
    En de rest mag mijn Onkyo doen

    Ondanks de mindere audio opties,
    Vind ik het beeld kwaliteit wel erg goed van de Philips speler by the way.

    Bedankt, ...................Greets Ferry, ...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Bedankt weer voor je waardevolle uitleg,
    Het is me nu allemaal duidelijk!!!

    Ik kan hem dus gewoon netjes laten staan,
    En alle HD bronnen streamen via Bitstream.
    En de rest mag mijn Onkyo doen

    Ondanks de mindere audio opties,
    Vind ik het beeld kwaliteit wel erg goed van de Philips speler by the way.

    Bedankt, ...................Greets Ferry, ...
    Graag gedaan Ferry, momenteel is het beeld bij alle Blu ray spelers van de huidige generatie goed, het is maar afwachten wat het wordt als de prijzen gaan dalen tot het niveau van de huidige goedkopere DVD spelers.

    Minder audio opties is in jouw geval geen nadeel, kan misschien wel een voordeel zijn, er is in jouw speler niet iets dat zich daar mee bezighoud, alleen waar het om gaat, in jouw geval goed beeld en het audiosignaal in bitstream overdragen aan je Onkyo.

    Wens je heel veel plezier met je setup en hoop dat je Philips het even langer volhoud dan mijn Philipsen uit het verleden die er bij mij altijd net even na de garantie mee ophielden....... heel erg jammer, want ze voldeden tijdens het gebruik wel altijd optimaal
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    Ben dik tevreden met mijn Sony bdps360
    Sony heeft prima beeld.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jerox Bekijk bericht
    Ben dik tevreden met mijn Sony bdps360
    Sony heeft prima beeld.
    Jammer dat de rest niets is
    Have fun and enjoy your collection

  20. #20

    Standaard

    Deze speler en een BDP2500 zijn zeer eenvoudig regio A te maken door andere firmware er op te zetten. Het is ook mogelijk de firmware weer terug te zetten naar regio B en dit duurt maar een paar seconden!!

    Zie voor meer info avforums: http://www.avforums.com/forums/blu-r...ay-player.html

    Overigens is op de BDP3000 ook firmware van Medion te zetten, maar voor de bediening is dan een Medion AB of een Harmony(of andere universele AB die de juiste signalen kan verzenden) nodig. Door deze FW zijn de knoppen op de voorkant niet meer te gebruiken, maar is het wel heel eenvoudig om van regio te veranderen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Kan je met deze speler de ondertitels verschuiven?


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Kan je met deze speler de ondertitels verschuiven?
    Yes
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Yes
    Ok fantastisch! Deze week is een kijkje nemen in de Saturn, heb er nog een bon van €50!


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ok fantastisch! Deze week is een kijkje nemen in de Saturn, heb er nog een bon van €50!
    Heb er van de week nog één gekocht tweedehands voor 25 euro. Geflashed en Regio A discs spelen perfect af plus dat het gewoon een philips loopwerk is en de afstandbediening van mijn BDP7500 er ook op werkt.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ok fantastisch! Deze week is een kijkje nemen in de Saturn, heb er nog een bon van €50!
    Ik denk niet dat je deze nog nieuw gaat vinden in een winkel of je moet heel veel geluk hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •