Pagina 3 van 29 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 724 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    CDwow bonnen:

    9D538 QF4AV 24DB0 3BJ (3 euro voor games)
    AKMRT XU7O4 24DB0 3BB (1,5 euro voor alles)
    LLXMX SXQ7P 24DB0 3BB (1,5 euro voor alles)

  2. #52

    Standaard

    CDwow bonnen:

    H1GZL I2DPJ 24DB0 3BJ (3 euro voor games)
    4LMM3 NMZ0X 24DB0 3BB (1,5 euro voor alles)
    8N89I A3WPC 24DB0 3BB (1,5 euro voor alles)

    Vervaldatum tegoedbon: 19th November 2009

  3. #53
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Zonet Transformers 2 besteld bij PLAY voor 16€ ipv 22,5€ door deze voucher te gebruiken: PLARBS09

  4. #54

    Standaard

    Blijkbaar werkt die code overal bij. Net geprobeerd met:
    Star Trek XI € 23,49 wordt € 17,-
    Reservoir Dogs € 10,49 wordt € 4,-
    The Host € 9,49 wordt € 3,-

    Edit:
    De voucher is slechts eenmalig per account te gebruiken. "The voucher you entered has expired." kreeg ik bij mijn tweede bestelpoging. Ach ja... nu heb ik in ieder geval My Blueberry Nights Blu-ray voor € 4.
    Laatst aangepast door Rick Lanting : 17-11-2009 om 21:25
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  5. #55
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Wel spijtig dat ie maar éénmalig is, anders kregen ze veel bestellingen van mij bij PLAY

    Nog een voucher trouwens voor £5 korting op £50: PLANW09

  6. #56

    Standaard

    Als je meerdere e-mailadressen hebt, dan kan je meerdere bestellingen plaatsen.

    Heb ik zojuist mooi even gebruik van gemaakt, gewoon hetzelfde adres en dezelfde credit card. Zolang het e-mailadres maar anders is.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Blijkbaar werkt die code overal bij. Net geprobeerd met:
    Star Trek XI € 23,49 wordt € 17,-
    Reservoir Dogs € 10,49 wordt € 4,-
    The Host € 9,49 wordt € 3,-

    Edit:
    De voucher is slechts eenmalig per account te gebruiken. "The voucher you entered has expired." kreeg ik bij mijn tweede bestelpoging. Ach ja... nu heb ik in ieder geval My Blueberry Nights Blu-ray voor € 4.
    Alles in 1 keer besteld en dan code ingegeven of apart besteld ???

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Alles in 1 keer besteld en dan code ingegeven of apart besteld ???
    Dat bovenstaande heb ik overigens niet besteld, gewoon in het winkelmandje geprobeerd. Wat ik wel besteld heb staat hier.

    Je kan de code één keer per account gebruiken, maar als je meerdere e-mailadresse hebt, kan je dus meerdere accounts aanmaken. Dat heb ik gedaan. Dus ik heb 3 losse bestellingen geplaatst.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Dat bovenstaande heb ik overigens niet besteld, gewoon in het winkelmandje geprobeerd. Wat ik wel besteld heb staat hier.

    Je kan de code één keer per account gebruiken, maar als je meerdere e-mailadresse hebt, kan je dus meerdere accounts aanmaken. Dat heb ik gedaan. Dus ik heb 3 losse bestellingen geplaatst.
    Geldt de code per artikel of over de volledige bestelling?

  10. #60

    Standaard

    Je krijgt € 6,49 korting op één artikel uit je hele bestelling. Je kan dus beter losse bestellingen plaatsen met verschillende accounts.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  11. #61

    Standaard

    The voucher you entered cannot be used with these items.

    Op Heat (blu-ray), iemand een idee waarom het niet werkt?

  12. #62

    Standaard

    @Divius
    Ik denk dat de code niet meer werkt, ik krijg dezelfde melding bij Full Metal Jacket en bij Benjamin Button

  13. #63

  14. #64

    Standaard

    Heb het met Terminator Salvation geprobeerd, werkte ook niet .

  15. #65

    Standaard

    Ik heb gisteren deze Play.com voucher gebruikt: PLARBS09
    De korting (6,49) was op de site wel zichtbaar maar werd niet verwerkt in de bevestigingsmail.
    Dus raad ik iedereen even aan voor de zekerheid zijn/haar bevestigingsmails van Play.com na te kijken.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb gisteren deze Play.com voucher gebruikt: PLARBS09
    De korting (6,49) was op de site wel zichtbaar maar werd niet verwerkt in de bevestigingsmail.
    Dus raad ik iedereen even aan voor de zekerheid zijn/haar bevestigingsmails van Play.com na te kijken.
    idem dito, zolang het maar verrekend wordt bij betaling... korting staat er wel bij order status...

  17. #67

    Standaard

    Werkt de code nu nog of niet ?


  18. #68

    Standaard

    Code werkt niet meer. Ik heb net een e-mail gekregen dat mijn account geweigerd is. Dat betreft mijn tweede account waarmee ik The Host besteld heb. Mijn eerste account waarmee ik My Blueberry Nights heb besteld (en altijd mee bestel) gaat wel goed, die staat op "packing". Mijn derde account, waar ik Men in Black en Hancock 2-Disc mee besteld heb, staat nu op "processing".

    Wordt dus spannend of die er nog door komt of niet.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  19. #69

    Standaard

    Werkt niet meer......
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #70

    Standaard

    Jammer, maar werkt inderdaad niet meer...

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb gisteren deze Play.com voucher gebruikt: PLARBS09
    De korting (6,49) was op de site wel zichtbaar maar werd niet verwerkt in de bevestigingsmail.
    Dus raad ik iedereen even aan voor de zekerheid zijn/haar bevestigingsmails van Play.com na te kijken.
    Mijn bestelling is verzonden, en in de dispatch mail staat wel netjes 17 euro De korting word dus wel verrekend


  22. #72
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Jammer, maar werkt inderdaad niet meer...
    Was denk ik maar 1 dag die korting, want bij mijn bestelling staat er RBS Statement dus waarschijnlijk een speciale promotie ofzo.

    En nu back on topic, post nieuwe kortingen !!!!!!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Was denk ik maar 1 dag die korting, want bij mijn bestelling staat er RBS Statement dus waarschijnlijk een speciale promotie ofzo.
    Als je google't op bovenstaande kortingscode, dan lees je overal dat ze geldig is voor bestellingen boven de 50 pond.
    Ik neem dus aan dat er een foutje in hun systeem moet bestaan hebben?

    P.S.: Ik had dit hier gisteren ook al gepost, maar blijkbaar werd mijn post verwijderd of verplaatst...

  24. #74

    Standaard

    Oke, code werkt niet meer, sommige bestellingen komen wel door sommige niet. Laten we weer ontopic gaan met het vermelden van kortingscodes

  25. #75

    Standaard

    PLANW09 gisteren nog BF:BC2 voor de pc besteld; als totaalbedrag aangevuld tot 50 pond met dvd's, en dan gaat er 6,49 euro van het duurste artikel af.

    Weet niet of www.haalmeeruitjecard.nl nog bij kortingsmogelijkheden genoemd moet worden; is net als dat linemypocket iets waar je bij BOL, cdwow, FRS en nog wat zaken een % korting bij betaling met mastercard krijgt?

Pagina 3 van 29 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •