Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #1

    Standaard Bol.com

    Vermeldt hier de aanbiedingen van meerdere DVD titels bij Bol.com

    Lees ook de regels m.b.t. dit subforum om de overzichtelijkheid te handhaven!

  2. #2

    Standaard

    Nu bij bol;
    Bestel voor 40 euro en krijg een cadeaubon van 10 euro.
    Combinatie van Blu-ray's, dvd's, cd's etc.

    http://www.bol.com/nl/m/voordeel/gratis-cadeaubon/index.html

  3. #3

    Standaard

    10 % korting met code AH-12BOL20-AFHP (lijkt me geen persoonlijke code) wegens introductie van de afhaalpunten bij AH, wordt overigens ook thuisbezorgd.
    Loopt t/m zondag 18 november.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij heeft Bol tegenwoordig een nieuwe actie. 1 halen = 2 of 3 betalen. Alle dvd's en blu-ray's zijn namelijk twee of drie keer zo duur geworden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Bol tegenwoordig een nieuwe actie. 1 halen = 2 of 3 betalen. Alle dvd's en blu-ray's zijn namelijk twee of drie keer zo duur geworden.
    Mensen schaf toch een creditcard aan en koop je spul bij Amazon. Kan dat niet, maak dan een paypal account aan en koop bij Zavvi, die toen het tegenwoordig ook goed qua prijzen (de service is er wat langzamer en slordiger, maar oké).

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Mensen schaf toch een creditcard aan en koop je spul bij Amazon. Kan dat niet, maak dan een paypal account aan en koop bij Zavvi, die toen het tegenwoordig ook goed qua prijzen (de service is er wat langzamer en slordiger, maar oké).
    Maar niet altijd een oplossing als je de Nederlandse uitgave wil

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Bol tegenwoordig een nieuwe actie. 1 halen = 2 of 3 betalen. Alle dvd's en blu-ray's zijn namelijk twee of drie keer zo duur geworden.
    Dus een bluray die eerst 15 euro was kost nu 30 of 45 euro. Lijkt me toch een beetje overdreven
    Ze zijn wel wat duurder geworden met sommige titels maar het valt nog mee vind ik.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dus een bluray die eerst 15 euro was kost nu 30 of 45 euro. Lijkt me toch een beetje overdreven
    Ze zijn wel wat duurder geworden met sommige titels maar het valt nog mee vind ik.
    Ik denk dat jij in een droomwereld leeft.
    Ik ga hier even demonstreren aan de hand van 2 voorbeelden en die beide NL subs hebben:

    Voorbeeld 1: Starship Troopers (heb ik zelf voor 5 euro goedkoper gekocht dan wat hij hier staat uit Australië, ja de andere kant van de wereld), staat op bol voor 23.99 euro. In de UK kan je hem al halen voor 6.25 GBP, als je er dan nog verzendkosten bijrekent, kom je nog steeds op ongeveer de helft van het bedrag dan dat je hem van Bol koopt. Ik heb de Australische versie gekocht omdat de UK versie een probleem had (geloof een deel van eenscene die er dubbel in voor kwam), en nog kwam ik goedkoper uit dan hem te kopen via Bol. Zegt veel men gedacht.

    Voorbeeld 2: Pretty Woman (op bol 23.99 euro), op amazon 6.25 GBP, heeft ook NL subs.

  9. #9

    Standaard

    Je begrijpt me verkeerd.
    Ik heb het alleen maar over de prijzen van bol.com. Ik heb het niet gehad over de prijzen van andere webshops.

    Fiket zei dat bol.com ineens zo duur was geworden en ik zei dat dat wel meeviel. Dat ze altijd al duurder waren dan het buitenland..........dat weet ik

  10. #10

    Standaard

    24 euro voor zo'n ouwe film vind ik tamelijk belachelijk. Bol wil graag klanten wegjagen, denk ik.

    Bijna alle films zijn duurder geworden. DVD's die ik via Bol heb gekocht zijn nu ook dubbel zo duur. Rare actie...

  11. #11

    Standaard

    idd Pretty Woman en Starship Troopers zijn eigenlijk 2 Blu's die al lang in de 2 voor 20 actie hadden moeten zitten.
    Bol maakt soms rare bochten qua prijsbeleid vind ik. En nu er minder online concurrenten (met FRS en, mogelijk Cosmox en ECI uit de baan) gaan zijn zal het er niet op beteren.

  12. #12

    Standaard

    De prijzen van die twee titels zijn natuurlijk belachelijk hoog, maar het zegt IMO te weinig over hun prijsbeleid over hun gehele assortiment. Die bestaat uit zoveel titels dat de prijzen van twee titels weinig indicatief is voor de algemene prijzen. Dan moet je toch wel met een wat breder en diepere vergelijking komen.

  13. #13

    Standaard

    Belgen kunnen ook gewoon met maestro betalen op amazon.co.uk... Doe ik altijd.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De prijzen van die twee titels zijn natuurlijk belachelijk hoog, maar het zegt IMO te weinig over hun prijsbeleid over hun gehele assortiment. Die bestaat uit zoveel titels dat de prijzen van twee titels weinig indicatief is voor de algemene prijzen. Dan moet je toch wel met een wat breder en diepere vergelijking komen.
    Dat vind ik dus ook.
    Op het moment kosten bv. zero dark thirty, mama en the secret 9,99 per stuk en alle drie voor 25 euro. Geen DVD, maar bluray.
    Daar hoor je niemand over
    Laatst aangepast door Jeroen D : 16-01-2014 om 14:23

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De prijzen van die twee titels zijn natuurlijk belachelijk hoog, maar het zegt IMO te weinig over hun prijsbeleid over hun gehele assortiment. Die bestaat uit zoveel titels dat de prijzen van twee titels weinig indicatief is voor de algemene prijzen. Dan moet je toch wel met een wat breder en diepere vergelijking komen.
    Misschien niet, maar het zou mensen toch moeten aanzetten tot nadenken (dit behoort de laatste 20 jaar steeds minder tot het takenpakket van de bevolking/niet alleen de overheid aast hier op) en om toch maar eens op buitenlandse websites te kijken of het niet goedkoper is. Dit hoeft ook niet enkel om 'oudere' films te gaan, vaak zijn ook nieuwe series en films pokkeduurder dan onze Angelsaksische buren.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Misschien niet, maar het zou mensen toch moeten aanzetten tot nadenken (dit behoort de laatste 20 jaar steeds minder tot het takenpakket van de bevolking/niet alleen de overheid aast hier op) en om toch maar eens op buitenlandse websites te kijken of het niet goedkoper is. Dit hoeft ook niet enkel om 'oudere' films te gaan, vaak zijn ook nieuwe series en films pokkeduurder dan onze Angelsaksische buren.
    Het is denk ik niet goed om voor anderen te gaan denken en concluderen dat "men maar moet gaan nadenken en op buitenlandse sites moet gaan kijken". Men moet zelf weten waar men koopt en wellicht nemen mensen de hogere prijs van Bol.com voor lief en waarderen ze het feit dat het een Nederlandse site is (handig voor bijvoorbeeld retouren en klantenservice voor mensen die de Engelse taal bijvoorbeeld niet machtig zijn) en dat je bijvoorbeeld met acceptgiro kan betalen. Allemaal aspecten die ervoor kunnen zorgen dat men de hogere prijs het wel waard vinden. Ik vind het daarom wel wat kort door de bocht dat als je de conclusie voor de waardering van een website puur op prijs baseert en dat dit dan maar voor iedereen moet gelden. Aankoopgedrag heeft niet alleen met prijs te maken. Misschien hier op het forum kunnen we, omdat we ervaring hebben met buitenlandse webshops, hier wat makkelijker naar kijken maar ook hier komen members die niet zomaar een CC hebben en direct het vertrouwen en het gemak vinden in een buitenlandse webshop.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het is denk ik niet goed om voor anderen te gaan denken en concluderen dat "men maar moet gaan nadenken en op buitenlandse sites moet gaan kijken". Men moet zelf weten waar men koopt en wellicht nemen mensen de hogere prijs van Bol.com voor lief en waarderen ze het feit dat het een Nederlandse site is (handig voor bijvoorbeeld retouren en klantenservice voor mensen die de Engelse taal bijvoorbeeld niet machtig zijn) en dat je bijvoorbeeld met acceptgiro kan betalen. Allemaal aspecten die ervoor kunnen zorgen dat men de hogere prijs het wel waard vinden. Ik vind het daarom wel wat kort door de bocht dat als je de conclusie voor de waardering van een website puur op prijs baseert en dat dit dan maar voor iedereen moet gelden. Aankoopgedrag heeft niet alleen met prijs te maken. Misschien hier op het forum kunnen we, omdat we ervaring hebben met buitenlandse webshops, hier wat makkelijker naar kijken maar ook hier komen members die niet zomaar een CC hebben en direct het vertrouwen en het gemak vinden in een buitenlandse webshop.
    Helemaal akkoord. Vaak wordt de denkfout gemaakt dat de consument enkel naar prijs kijkt. Soms vergeten mensen dat ook kwaliteit en service meetellen. Anders zou toch iedereen met een kleine goedkope auto rijden en zou toch niemand een BMW of Mercedes hebben, want die zijn duurder.
    Ja Bol is soms duurder. Maar ook soms goedkoper. Je kijkt gewoon uit wat je er aan wil geven. Ik vind Bol.com heel handig, in de meeste gevallen heb ik de dag nadien al meteen mijn bestelling en als er iets fout loopt, wordt dat heel profesioneel recht gezet.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dat vind ik dus ook.
    Op het moment kosten bv. zero dark thirty, mama en the secret 9,99 per stuk en alle drie voor 25 euro. Daar hoor je niemand over
    Je punt is niet duidelijk. 9,99 euro is nog altijd 2 keer zo duur dan elders.
    Zero Dark Thirty is als QFC bij vele andere ketens los voor 6 euro te krijgen en zit tussen de actie 3 voor 15 euro.
    Van die andere titels die je op noemt ben ik niet op de hoogte (omdat dat voor mij persoonlijk geen interessante dvd's zijn).

    Ik durf zo te beweren dat elk dvd dat wordt aangeboden door bol.com op dit moment elders goedkoper te krijgen is.

    On The Beach (1959) voor 14,75 euro.
    Was 1 of 2 jaar geleden nog op bol.com voor 5 euro te krijgen.

    The Idiot (1951) voor 18,99 euro.
    Was 1 of 2 jaar geleden nog op bol.com voor 7 euro te krijgen.

    Etc.

    Dan moet je wel gek zijn om op basis van kwaliteit en service twee of drie keer zo veel te betalen voor een dvd omdat
    de consument niet enkel naar prijs kijkt.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Zero Dark Thirty is als QFC bij vele andere ketens los voor 6 euro te krijgen en zit tussen de actie 3 voor 15 euro.
    Ik heb het over bluray.............waar is zero dark thirty op bluray voor 6 euro te verkrijgen dan ?
    De bluray kost bij bol.com dus 9,99.........das gewoon echt niet te duur hoor

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik heb het over bluray.............waar is zero dark thirty op bluray voor 6 euro te verkrijgen dan ?
    De bluray kost bij bol.com dus 9,99.........das gewoon echt niet te duur hoor
    En zit ook nog steeds in de 3 voor 25 euro actie. Dus als je er 3 uit die actie neemt kost de film 8,33€. Vind ik ook best meevallen voor de Blu-ray.

  21. #21

    Standaard

    Hij schijnt dus bij diverse andere ketens 6 euro te kosten...............Fikret zegt alleen niet waar

  22. #22

    Standaard

    Toevallig een werknemer van bol of een associatie met bol?
    Je vat mijn kritiek nogal persoonlijk op zo te zien.
    Ik heb het enkel over dvd's.
    Van blu-rays ben ik niet op de hoogte omdat ik zelf geen blu-rays aan schaf.

  23. #23

    Standaard

    Nee hoor, geen werknemer van bol.com. Ik vind alleen dat mensen de boel altijd zo overdrijven.

    Bol.com is niet de goedkoopste maar zo verschrikkelijk duur zijn ze ook weer niet

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Bol.com is niet de goedkoopste maar zo verschrikkelijk duur zijn ze ook weer niet
    De boodschap is zoals altijd: titel per titel alle shops vergelijken (nu een paar minder dan een paar weken geleden natuurlijk). Zo was bijvoorbeeld Bol absoluut de goedkoopste voor Deadwood 2
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De boodschap is zoals altijd: titel per titel alle shops vergelijken (nu een paar minder dan een paar weken geleden natuurlijk). Zo was bijvoorbeeld Bol absoluut de goedkoopste voor Deadwood 2
    Daar sluit ik me bij aan. Dat werkt altijd het beste. Als er een titel uitkomt die ik wil hebben dan kijk ik altijd waar deze het goedkoopste is. Dan bestel ik hem daar.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •