Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Een tip...als je Glee seizoen 1.2 koopt vanaf de folder op de V&D site betaal je maar 17 euro exl verzendkosten. Bones seizoen 5 zelfs maar 23 euro. Dus als je daarin geinteresseerd bent, vooral via de site bestellen en niet in de winkel halen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bovenstaande vanaf 24 maart.

    Vanaf 26 maart:

    - Disney DVD's en Blu-ray's 2 halen, 1 betalen
    - Lords Of The Rings Triologie 3x Blu-ray + 3x DVD € 25
    - DVD Box Waking The Dead Seizoen 1 t/m 5 € 25
    - DVD Box Step Up 1 t/m 3 € 20
    - DVD Box Silent Witness Seizoen 1 t/m 6 € 25
    - DVD Box Soprano's (28 discs) € 85
    - 6 DVD Box Millennium Triologie € 19
    Vandaag de Millennium Triologie DVD Box al zien staan, en het gaat hier om een 3 DVD Box met de bioscoopversie's, en niet de 6 DVD Box met de Extended Editions

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Een tip...als je Glee seizoen 1.2 koopt vanaf de folder op de V&D site betaal je maar 17 euro exl verzendkosten. Bones seizoen 5 zelfs maar 23 euro. Dus als je daarin geinteresseerd bent, vooral via de site bestellen en niet in de winkel halen.

    Hoe bedoel je dat precies "vanaf de folder koopt"?

    Als je via de site bestelt, krijg je dan gesealde exemplaren thuis of winkelexemplaren?
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #29

    Standaard

    Hmm....Ik zie trouwens ook wat Disney dvds op de site voor 10 euro....in de winkel zijn deze 20 euro, maar met sleeve...hoe groot is de kans dat ik ze via de site ook met sleeve zal ontvangen?
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dat precies "vanaf de folder koopt"?

    Als je via de site bestelt, krijg je dan gesealde exemplaren thuis of winkelexemplaren?
    Als je naar vd.nl surft en je klikt rechts boven op de folder die daar staat, verschijnen er 3 folders. Als je dan de 2e folder aanklikt en naar pagina 33 gaat en daar op een dvd klikt zie je dat ze daar dus goedkoper zijn dan in de winkel zelf. Zelf niks besteld daar, dus weet niet hoe ze geleverd worden. Maar ik vond het wel goedkoop.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Hmm....Ik zie trouwens ook wat Disney dvds op de site voor 10 euro....in de winkel zijn deze 20 euro, maar met sleeve...hoe groot is de kans dat ik ze via de site ook met sleeve zal ontvangen?
    Ik vrees dat je per DVD EUR 10 moet betalen (en dus dezelfde prijs als in de winkel. Overigens, de keuze in de winkel is veel groter. Waarom je niet alle DVDs via internet kan bestellen is een raadsel

  7. #32

    Standaard

    Ik kan het me niet meer herinneren, maar stelde de online DVD afdeling van de V&D altijd al zo weinig voor?
    139 DVD's en 45 Blurays is toch niet de moeite waard?

  8. #33

    Standaard

    Begint er binnenkort weer een PrijzenCircus? Iemand enig idee?
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #34

  10. #35

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Eind maart waarschijnlijk.
    21 maart is de voorverkoopavond voor VIP-kaarthouders. Ik kreeg vandaag de bekende reclame van de VIP-kaarthouders. De folder zelf heb ik nog niet gezien.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    21 maart is de voorverkoopavond voor VIP-kaarthouders. Ik kreeg vandaag de bekende reclame van de VIP-kaarthouders. De folder zelf heb ik nog niet gezien.
    Folder staat op vd.nl!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  12. #37

    Standaard Re:

    Prime Suspect is een mooie prijs. Aangezien ik niet weet of hij zaterdag er nog is en even los incl de trein het duurder is dan online heb ik de box maar online besteld. Ik ben benieuwd hoe dat gaat (1e keer daar).

  13. #38

    Standaard

    Het lijkt erop alsof de prijzen op vd.nl zijn verhoogt tijdens het prijzencircus. Afgelopen maandag kocht ik Rapunzel voor EUR 7.5 (Blue ray was al uitverkocht) en nu opeens is de prijs 14.99. Hetzelfde voor The Tree of Life (was EUR 10 nu EUR 14.99), ICE Afe 3 (was EUR 4.98 nu EUR9.99) en nog meer titels. Of was er in de dagen voor het prijzencircus een speciale verkoop?

  14. #39

    Standaard

    Volgens een e-mail van Airmiles begint 27 september de prijzencircus weer.

  15. #40

    Standaard

    De folder is online: http://epub01.publitas.com/vd/Prijze...spreadview/86/

    Vanaf blz 86 staan de dvd's.

  16. #41

    Standaard

    enkele DVD's (zie folder) flink afgeprijsd:

    o.a.
    Hunger Games 7,-
    Vijf Legendes 7,-

  17. #42

    Standaard

    De prijzencircus start weer op 26 september a.s. De folder: http://view.publitas.com/v-and-d/pri...1/page/102-103

    De link start meteen op de pagina van de dvd's. Ik ben er persoonlijk niet echt stuk van.

  18. #43

    Standaard

    Nu met het prijzencircus heeft V&D alle prijzen verhoogt met 5-7 eu zodat de 3-2 actie een sigaar uit eigen doos is en ik zag "Epic 3D" voor de prijs van 35 eu liggen!

    Om maar niet te spreken over het zeer beperkte aanbod...

  19. #44

    Standaard

    Van het prijzencircus zelf werd ik niet echt vrolijk. Deels door het deprimerende keldertje in Alkmaar. Zo’n ‘circus periode’ is voor mij
    meestal wel het moment om weer eens goed in de rondte te kijken. Al met al een flinke oogst (in Euro’s gemeten):


    V&D (Webshop, want beperkte winkelvoorraad) 50,00 -- Bol 267,00 (w.v. 50,00 via derden)
    Amazon (com/de/uk) 150,00 -- Veronica webshop 35,00 -- JustBridge webshop 58,00

    Kortom, voor mij is de napret van het circus groter.

  20. #45

    Standaard

    Het prijzencircus editie voorjaar komt weer. De folder: https://view.publitas.com/v-and-d/wk...s/page/100-101

  21. #46

    Standaard

    Wat een verschrikking dat Prijzencircus (althans hier in Oss). Ik heb thuis nog meer DVD's en Blu-rays staan dan daar in de winkel en de jaarlijkse aanbiedingen op boxen zijn ook echt erbarmelijk slecht. Vroeger was het nog leuk om er een tv-serie box te scoren, maar nu druip je eigenlijk maar teleurgesteld af. De enige optie zou zijn om met een aantal mensen het nieuwste seizoen Game of Thrones te kopen (3 voor 80 euro), maar die hadden ze dan weer niet op Blu-ray. Wat een afgang!

  22. #47

    Standaard

    Vorige week waren de game of thrones seizoenen nog 20 euro p stuk..tijdens de prijzencircus zijn ze in 1 keer in prijs verhoogd. De disney films zijn wel interessant bijv Blu-Ray..3 voor 30 euro

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #48

    Standaard

    Prijzencircus folder:

    * DVD's 2+1 gratis
    * Harry Potter Compleet (11-disk) € 26,-
    * Homeland - Seizoen 1 of 2 € 19,- Seizoen 3 € 25,-
    * André van Duin € 29,-
    * House of Cards - Seizoen 1 en 2 € 49,-
    * The Killing - Seizoen 1-3 € 49,-
    * Borgen - Seizoen 1-3 € 49,-
    * Game of Thrones - Seizoen 1-3 € 49,-
    * BBC Detectives 1+1 gratis (€ 9,99 p/stuk)
    * Diverse TV series € 10,-
    * Disney DVD's 3 voor € 25,-

  24. #49

    Standaard

    De folder: https://view.publitas.com/v-and-d/pr...b/page/104-105

    Niet echt veel dvd's/BR t.o.v. normaal. André van Duin is interessant. House of Cards vind ik nog te duur. Dat is nog € 25 per seizoen.

  25. #50

    Standaard

    En Prijzencircus najaar 2015: https://view.publitas.com/v-and-d/pr...23_nieuwsbrief

    Wederom beperkt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •