Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit weekend (vanaf morgen) -50% op aantal boxen, films en series aangeduid in de winkel althans in MM Oostakker. https://m.facebook.com/MediaMarktOos...72143772811091
    Deze actie geldt sowieso 27, 28 en 29 november op alle boxen van Warner Home Video met een groene cadeau sticker, het gaat dan voornamelijk om complete serie boxen en verzamelboxen.
    Voor zover ik weet is dit landelijk (in ieder geval in nederland). En geldt ook voor Bluray boxen.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij geeft het alleen aan; ik geloof niet dat hij ze gekocht heeft .
    Ow! Dacht al, das aardig wat
    I Love My Sci-Fi

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Deze actie geldt sowieso 27, 28 en 29 november op alle boxen van Warner Home Video met een groene cadeau sticker, het gaat dan voornamelijk om complete serie boxen en verzamelboxen.
    Voor zover ik weet is dit landelijk (in ieder geval in nederland). En geldt ook voor Bluray boxen.
    Nu maar duimen dat MM Mechelen ook deze actie heeft zodat ik hopelijk de volledige dvd boxen van Entourage, Stargate kan vinden of de bluray box van Prison Break.
    Ik vrees er echter voor want hun entertainment afdeling is flink gekrompen.
    Mocht er iemand vandaag nog in MM Antwerpen, Wilrijk of Schoten komen en de boxen daar zien liggen dan hoor ik het graag.

  4. #54

    Standaard

    En nu weer terug met alleen aanbiedingen vermelden a.u.b. en niet meer welke boxen je nu graag zou willen kopen. Daar zijn andere topics voor.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #55

    Standaard

    Sorry Ludo. Inderdaad back to topic.

  6. #56

    Standaard

    Smooth,.. alles wat jij noemt hadden ze in Utrecht.

  7. #57

    Standaard

    Volgens de landelijke folder van MM NL is het weer 2 kopen 1 gratis de komende week.

    Ik vrees een beetje dat wij Belgen vergeten worden door MM België want waar blijft die actie bij ons?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Volgens de landelijke folder van MM NL is het weer 2 kopen 1 gratis de komende week.

    Ik vrees een beetje dat wij Belgen vergeten worden door MM België want waar blijft die actie bij ons?
    Als ik mag afgaan op de vorige jaren komt die actie één van de weken wel in België ook. Ze geven er echter altijd weinig ruchtbaarheid aan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #59

    Standaard

    Ik ga sowieso meestal liever naar de Media Markt in Nederland als in België. De prijzen in Maastricht lijken mij voor Blu-rays altijd beter te zijn dan die in Hasselt.

  10. #60

    Standaard

    Hangt van MM tot MM af. Die van Schoten is bijv. een stuk goedkoper, die van Breda dan weer duurder...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #61

    Standaard

    De actie is ook geldig bij Fame in Media Markt Amsterdam Centrum. De klantenpas waarmee je korting krijgt is gedurende actie echter niet geldig.

  12. #62

    Standaard

    BTW-actie komt weer maar niet op dvd's en BR: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw...m_campaign=btw

  13. #63

    Standaard

    50% korting op alle boxsets met een rode of groene kadosticker tijdens Black Friday (25, 26 en 27 november). Was in ieder geval in Zwolle, maar neem aan dat de actie landelijk is.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    50% korting op alle boxsets met een rode of groene kadosticker tijdens Black Friday (25, 26 en 27 november). Was in ieder geval in Zwolle, maar neem aan dat de actie landelijk is.
    Ook in België. Zijn vooral warner boxsets...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #65

    Standaard

    De hele maand januari 50% korting op boxsets met een groen of rode kadosticker (Warner en Fox titels). Zolang de voorraad strekt.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  16. #66

    Standaard

    Vanaf woensdag tot en met dinsdag 4 april 2 + 1 gratis actie bij de Belgische vestigingen van MM.

    Al meer dan een jaar geleden dat ze deze actie nog eens deden.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Vanaf woensdag tot en met dinsdag 4 april 2 + 1 gratis actie bij de Belgische vestigingen van MM.

    Al meer dan een jaar geleden dat ze deze actie nog eens deden.
    Pff moet ik nu nog tot woensdag wachten om fantastic beasts aan te kopen....
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 26-03-2017 om 21:17
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pff moet ik nu nog tot woensdag wachten om fantastic beasts aan te kopen....
    Niemand die je zegt dat je dit moet. Eigen keuze toch?
    BD (1243) What i Watch

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Niemand die je zegt dat je dit moet. Eigen keuze toch?
    Ik ga wachten want ik ga zowiezo de 4K én de 3D versie kopen. Alleen vraag ik me af of dit dan als 2 artikelen geld ? Is wel dezelfde film maar niet hetzelfde product...

    Dit staat in hun reglement.
    (Actie enkel geldig bij aankoop van 3 verschillende artikels met verschillende referenties)

    Wat bedoelen ze dan met referenties??

    Zou als ik even gek mag doen ook graag de 2D limited edition hebben, alleen maar om die veel mooiere hoes in de 4K case te kunnen stoppen. (als ik die gratis zou kunnen krijgen, zou wel leuk zijn)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #70

    Standaard

    Met "Referentie" bedoelen ze waarschijnlijk de EAN-code of anders de streepjescode. 4K en 3D zijn, als ze los verkrijgbaar zijn, twee verschillende producten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #71

    Standaard

    Ik ben al even niet meer in een MM in België geweest tijdens zo'n actie. Weet iemand wat ze doen als je een veelvoud van 3 titels neemt? Apart afrekenen per 3 of verrekenen ze het correct aan de kassa?

  22. #72

    Standaard

    Mediamarkt/fame Amsterdam begrijp ik niet helemaal, niks mis met titels importeren uit Amerika, maar waarom titels importeren die hier gewoon beschikbaar zijn. En ze gooien er gerust 20 euro bovenop. Nederlandse versie van dr strange kon ik niet vinden, wel de Amerikaanse versie...

  23. #73

    Standaard

    Deze week 2 voor € 10,- (Volgens de folder)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #74

    Standaard

    Blu-ray's zijn 2 voor € 15,-. Dit staat verkeerd in de folder!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Blu-ray's zijn 2 voor € 15,-. Dit staat verkeerd in de folder!
    In de online folder staat het goed. 2 voor 10 voor DVD's (dat is dit topic ) en 2 voor 15 voor Blu-ray's.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •