De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Overige winkels en Kortlopende acties

    Dit topic is bedoeld voor, zoals de regels ook al aangeven, het vermelden van (kortlopende) aanbiedingen van meerdere DVD/Blu-ray titels bij winkels die normaliter niet als (groots) verkooppunt worden gezien.

    Vermeldt altijd duidelijk om welke winkel of site het gaat en ook hoe lang de actie eventueel duurt.
    Een link naar een folder is altijd welkom!
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 23-03-2010 om 19:18

  2. #2

    Standaard

    Vanaf heden weer de jaarlijkse actie van M&M's en nu ook Maltesers:

    Bij aankoop van 3 zakken M&M's of Maltesers kun je de codes sparen en invullen op de website

    Dit jaar de volgende titels:
    - Ocean's 13
    - Blood Diamond
    - I Am Legend
    - Happy Feet
    - P.S. I Love You
    - No Reservations

  3. #3

    Standaard

    Happy Hour : De eerste 30 bestellers krijgen het vierde seizoen van Battlestar Galactica aan 20 euro (ipv 57,99 euro) : Gebruik de code 2KXD4HPHWZ en profiteer meteen.


    Enkel bij Azur.be

  4. #4

    Standaard

    Vanaf a.s. zaterdag elke week een bon voor een James Bond film in het AD. Hiermee kun je de film voor € 4,90 bij Primera of FRS kopen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Vanaf a.s. zaterdag elke week een bon voor een James Bond film in het AD. Hiermee kun je de film voor € 4,90 bij Primera of FRS kopen.
    Ik ben onlangs lid geworden van het AD voor 19.95 per maand en krijg daarbij de hele collectie kado inclusief een Blu-Ray speler, philips 2500 volgens mij.
    Nou krijg ik inmiddels de krant netjes elke dag voor een maand nu, maar heb verder nog niets ontvangen, maak me niet echt druk om, maar vroeg me af of anderen eventueel wel al een BR speler en/of James bond dvd's hadden ontvangen ?
    Volgens de voorwaarden zou het namelijk toegestuurd worden na de eerste betaling die al 3 weken geleden is nu, anders moet ik maar eens gaan bellen.

    Ik heb trouwens gezocht of er al een apart topic voor was, kon hem niet 1,2,3 vinden.
    Mocht die er wel zijn, voel je vrij om dit bericht te verplaatsen

  6. #6

    Smile 6 maanden Avrobode voor 10 euro + entertainmentcard van 10 euro kado

    Neem nu een proefabonnement op de Avrobode voor 10 euro dan ontvang je:

    -6 maanden de Avrobode
    -1 entertainmentbon van 10 euro

    Het abonnement stopt automatisch na 6 maanden. Abonnementsvoorwaarden De betaling van dit abonnement geschiedt per automatische incasso. Het abonnement stopt automatisch na 26 weken. Deze aanbieding is geldig t/m 30 november 2010 en geldt alleen indien u de laatste 6 maanden geen abonnee bent geweest van Avrobode. aanbieding
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 02-09-2010 om 19:50

  7. #7

    Standaard

    Vanaf heden weer de jaarlijkse actie van M&M's, Maltesers en Mars Planets:

    Bij aankoop van 3 zakken kun je de codes sparen en invullen op de website

    Dit jaar de volgende titels:
    Step Up
    Yes Man
    The Dark Knight*
    The Hangover*
    Twilight*
    Curious Case of Benjamin Button*
    Body of Lies*
    Sherlock Holmes
    Anywhere But Home
    Knowing
    Bandslam
    Cats & Dogs
    Charlie & The Chocolate Factory*
    The Accidental Husband
    Get Smart
    The Women
    Nights in Rodanthe
    Blind Dating
    The Polar Express
    Arthur & the Minimoys

    * Te bestellen op DVD, de rest downloadbaar.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Vanaf heden weer de jaarlijkse actie van M&M's, Maltesers en Mars Planets:

    Bij aankoop van 3 zakken kun je de codes sparen en invullen op de website

    Dit jaar de volgende titels:
    Step Up
    Yes Man
    The Dark Knight*
    The Hangover*
    Twilight*
    Curious Case of Benjamin Button*
    Body of Lies*
    Sherlock Holmes
    Anywhere But Home
    Knowing
    Bandslam
    Cats & Dogs
    Charlie & The Chocolate Factory*
    The Accidental Husband
    Get Smart
    The Women
    Nights in Rodanthe
    Blind Dating
    The Polar Express
    Arthur & the Minimoys

    * Te bestellen op DVD, de rest downloadbaar.
    Vrij belachelijk gegeven, dat je moet sparen voor downloads... net als bij tankstation-acties, sparen voor muziek... komen ze dan met mp3 ipv cd's.
    De 6 dvd-fysieke-titels zijn niet verkeerd, al hebben de meeste liefhebbers die wel, maar om nou films te promoten op die manier vind ik persoonlijk niets.
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #9

    Standaard

    Komt door Warner, die zijn ook een groot voorstander van VOD.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard 26 weken Televizier voor slechts 10 euro + entertainmentcard

    Aanbieding t/m 31 januari 2011:

    26 weken de Televizier voor 10 euro + entertainmentcard kado

    naar de aanbieding


    Abonnementsvoorwaarden De betaling van dit abonnement geschiedt afhankelijk van de gekozen betaalwijze per automatische incasso of per iDEAL. Het abonnement stopt automatisch na 26 weken. Deze aanbieding is geldig t/m 31 januari 2011 en geldt alleen indien u de laatste 6 maanden geen abonnee bent geweest van Televizier. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met het Klant Contact Centrum via 035-6726850 of via klantcontactcentrum@televizier.nl
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 20-01-2011 om 21:10

  11. #11

    Standaard The American gratis 5-3 bij de Volkskrant

    Volgens de Volkskrant krijg je zaterdag 5 maart gratis de dvd The American bij de krant. Volgens de website staat er wel een trailer van een BBC-serie voor de film die je niet kan doorspoelen.

  12. #12

    Standaard

    Dinsdag 12 april zit seizoen 1 van The Sopranos voor 9,90 € extra bij het (Belgische) weekblad Humo (er zit ook een bestelbon bij voor alle andere seizoenen voor 79 €).
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  13. #13

    Thumbs up 6 maanden Televizier voor 10 euro + gratis entertaimentcard

    Probeer Televizier nu 26 weken voor maar € 10,- en krijg een Nationale EntertainmentCard t.w.v. € 10,- cadeau ( naast de reguliere cd/dvd winkels ook online te besteden bij de Free Record Shop).

    Abonnementsvoorwaarden: De betaling van dit abonnement geschiedt per automatische incasso. Deze aanbieding is geldig t/m 30 november 2011 en geldt alleen indien u de laatste 6 maanden geen abonnee bent geweest van Televizier. Het abonnement stopt automatisch en u krijgt de Nationale Entertainment Card binnen 6 weken na u betaling thuisgestuurd.

    Laatst aangepast door Jan-Kees : 24-08-2011 om 09:45

  14. #14

    Standaard

    Van 23 tot 29 januari bij Albert Heijn: 14 verschillende Disney-dvd's voor 14,99 of 4,99 met 1000 airmiles. In het boekje staan de volgende titels:

    -Muppet Movie
    -Lion King (gele band bovenaan)
    -Bambi
    -Cars 2

    De resterende titels kan ik online niet achterhalen.

  15. #15

    Standaard

    Even een update. Ik heb bij de AH de volgende titels gezien:

    -Winnie de Pooh
    -Muppet Movie (de eerste uit 79)
    -The Great Muppet Caper
    -The Muppets Wizard of Oz.

    Vanochtend hadden ze hier nog 1 exemplaar van Movie en helaas is die nu op (misgegrepen). Het gaat erg hard.

  16. #16

    Standaard

    Veronicamagazine heeft de volgende aanbieding:

    Inhoud van de box:

    Asian Box Dvd Box t.w.v. € 49,99
    The Godfather Dvd box t.w.v. € 29,99
    ** exclusief €4,95 verzendkosten

    Het gaat om deze asian box; http://www.hokshop.com/online_bestel...0-DVD-Box.html

    Ik hb hem gelijk besteld, even afwachten of het wat is.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cspr Bekijk bericht
    Veronicamagazine heeft de volgende aanbieding:

    Inhoud van de box:

    Asian Box Dvd Box t.w.v. € 49,99
    The Godfather Dvd box t.w.v. € 29,99
    ** exclusief €4,95 verzendkosten

    Het gaat om deze asian box; http://www.hokshop.com/online_bestel...0-DVD-Box.html

    Ik hb hem gelijk besteld, even afwachten of het wat is.
    Waar te bestellen? Heb je een directe link?
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  18. #18

    Standaard

    Ik zie net dat hij niet bij de acties staat, deze link kreeg ik in de nieuwsbrief;

    http://www.veronicamagazine.nl/digibags

  19. #19

    Standaard

    M&M's actie is weer begonnen; bij 3 zakken M&M's of Maltesers kun je een van volgende DVD's bestellen:

    - American Gangster
    - Inglourious Basterds
    - The Holiday
    - Robin Hood
    - Nanny McPhee
    - Verschrikkelijke Ikke
    - Fast and the Furious
    - King Kong
    - It's Complicated
    - Johnny English

  20. #20

    Standaard

    Bij zo'n eerste post gaan natuurlijk meteen alle alarmbellen rinkelen.....dan kun je beter meteen zeggen dat je op welke manier dan ook verbonden bent met die site. Hier trapt niemand in en maak je alleen maar slechte reclame voor de site.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij zo'n eerste post gaan natuurlijk meteen alle alarmbellen rinkelen.....dan kun je beter meteen zeggen dat je op welke manier dan ook verbonden bent met die site. Hier trapt niemand in en maak je alleen maar slechte reclame voor de site.
    Is die post verwijderd inmiddels??
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •