Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 56 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Volgens mij heeft de mijne gewoon NL subs, maar dat moet ik even checken vanavond.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Volgens mij heeft de mijne gewoon NL subs, maar dat moet ik even checken vanavond.
    Als hij NL subs heeft wil je dan ook even vermelden waar jij de skynet
    versie besteld hebt.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb de DC versie, ik geef niks om de extra's.
    Maar de DC is die scherper ja?

  4. #29

    Standaard

    Gisteren de Skynet Steelbook voor 12,50 euro op eBay gekocht (+ 4 euro verzending).
    Ben benieuwd wat er op de disc staat qua ondertitels e.d. De steelbook zelf ziet er iig schitterend uit.

  5. #30

    Standaard

    ik wil de skynet editie bestellen, maar is er al bekend dat er een nieuwere versie gaat uitkomen ?

    of helemaal niet ?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik wil de skynet editie bestellen, maar is er al bekend dat er een nieuwere versie gaat uitkomen ?

    of helemaal niet ?
    Er is officieel nog niets bekend, maar ik wacht gewoon totdat er een echt goede uitgave verschijnt. Ik blijf niet aan de gang .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #32

    Standaard

    Tja, van T2 zijn ontelbare edities uitgekomen; dat begon al met de verlengde versie die in de UK extra werd uitgebracht op VHS. Toch denk ik dat deze wel erg compleet is en er verder weinig aan toe te voegen is..... Tja, of misschien een verpakking van liquid metal ofzo....

  8. #33

    Standaard

    ik heb de skynet edition gekocht en bekeken, wat een geluid voor al joh !

    bedankt voor jullie reacties nog.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik heb de skynet edition gekocht en bekeken, wat een geluid voor al joh !

    bedankt voor jullie reacties nog.
    Je had hem ook van mij kunnen kopen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Hamers Bekijk bericht
    Ik mis op alle uitgaves tot nu toe de video clip van Guns ''n'' Roses!!!!!!!!
    Copyright-problemen met het liedje?

  11. #36

    Standaard

    Dat is toch al jaren bekend? Niks nieuws onder de zon. Helaas! Geweldig nummer én videoclip natuurlijk.

  12. #37

    Standaard

    Hallo , ik ben recentelijk overgestapt op blue ray en heb inmiddels de volgende blue ray verzameling:
    Star Wars box(1-6)
    Lord of the Rings trilogy special extended edition
    Alien Anthology
    The dark Knight
    Pirates of the carribean 4: 3-D
    Avatar special collectors edition

    Ik mis nog 1 van mijn favoriete films op blue ray:
    Terminator 2 Skynet edition met NL subs met de 3 versie's v/d film

    Is er iemand op deze site die weet waar deze nog in NL te koop is(met NL sub!)
    of iemand die hem al heeft en eventueel wil verkopen???

    groet Xenomorph

  13. #38

    Standaard

    Iedereen wil die geloof ik wel hebben, maar alleen de UK versie met Engelse subs is gewoon te koop. En zo moeilijk te volgen is de film niet op die manier.
    Nu ik ook de Steelbook heb van de Skynet Editie, heb ik de gewone amaray over (voor verkoop of ruil), dus sla je slag

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hallo , ik ben recentelijk overgestapt op blue ray en heb inmiddels de volgende blue ray verzameling:
    Star Wars box(1-6)
    Lord of the Rings trilogy special extended edition
    Alien Anthology
    The dark Knight
    Pirates of the carribean 4: 3-D
    Avatar special collectors edition

    Ik mis nog 1 van mijn favoriete films op blue ray:
    Terminator 2 Skynet edition met NL subs met de 3 versie's v/d film

    Is er iemand op deze site die weet waar deze nog in NL te koop is(met NL sub!)
    of iemand die hem al heeft en eventueel wil verkopen???

    groet Xenomorph
    In Eindhoven heb ik 'm laatst bij Moviemax zien staan (2x)
    voor 15 eur p/st (steelbook)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    In Eindhoven heb ik 'm laatst bij Moviemax zien staan (2x)
    voor 15 eur p/st (steelbook)
    Hallo Max
    ben gisteren toevallig in Eindhoven geweest, en had via internet 2 adressen voor moviemax in eindhoven gevonden.
    Biede panden lagen er verlaten en leeg bij en bij allebei hing een bordje te huur

    ---------------------------
    Our scout ships have reached Dantooine. They have found the remains of a Rebel base, but they estimate that it has been deserted for some time. They are now conducting an extensive search of the surrounding systems.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Iedereen wil die geloof ik wel hebben, maar alleen de UK versie met Engelse subs is gewoon te koop. En zo moeilijk te volgen is de film niet op die manier.
    Nu ik ook de Steelbook heb van de Skynet Editie, heb ik de gewone amaray over (voor verkoop of ruil), dus sla je slag

    Hallo Franklin, ik ben niet zo thuis in de termen en afkortingen die jullie hier op het forum gebruiken.
    Wat is de amaray?, is deze met NL sub?en welke versie betreft dit, de normale bioscoopversie of de director's cut?

    Ik kwam gisteren in eindhoven bij V&D wel de blue ray directors cut van T2 tegen ,maar dan in de normale blue ray doosje. dan heb ik toch liever de steelbook versie , of de skynet edition

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hallo Franklin, ik ben niet zo thuis in de termen en afkortingen die jullie hier op het forum gebruiken.
    Wat is de amaray?, is deze met NL sub?en welke versie betreft dit, de normale bioscoopversie of de director's cut?

    Ik kwam gisteren in eindhoven bij V&D wel de blue ray directors cut van T2 tegen ,maar dan in de normale blue ray doosje. dan heb ik toch liever de steelbook versie , of de skynet edition
    Amaray is een merk dat keepcases uitbrengt, de doosjes waar de disc in zit. De uitgave in een normaal doosje bevat de Special Edition-versie van de film. De Skynet Edition (voor zover ik weet alleen uitgebracht in een steelbook-verpakking) bevat zowel de bioscoopversie (137 minuten), Special Edition-versie (153 minuten) en de Extended Special Edition-versie (156 minuten) en diverse extra's.

  18. #43

    Standaard

    Oeps, Videoland op de Kruisstraat/Woenselsemarkt !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hallo Max
    ben gisteren toevallig in Eindhoven geweest, en had via internet 2 adressen voor moviemax in eindhoven gevonden.
    Biede panden lagen er verlaten en leeg bij en bij allebei hing een bordje te huur

    ---------------------------
    Our scout ships have reached Dantooine. They have found the remains of a Rebel base, but they estimate that it has been deserted for some time. They are now conducting an extensive search of the surrounding systems.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #44

    Standaard

    en bij videoland op de Kruisstraat/Woenselsemarkt , had men dus de blue ray terminator 2 skynet edition, of was dit de terminator 2 steelcase edition?
    Welke versie(s) staan hier op, alleen de originele of de directors cut?

  20. #45

    Standaard

    Steelbook SKY net edition, met alle 3 versie's (HD) en veel extra's (SD)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #46

    Standaard

    Ik wilde gebruik maken van de zogenaamde THX optimizer op deze disc, maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik zie linksonder in het beeld "AUDIOTESTEN" staan en "VIDEOTESTEN" beide zijn aanklikbaar, maar er gebeurt verder niets. Iemand een tip?

  22. #47

    Standaard

    heb je de starwars dvd nog,daar staat ook een optomizer op,gebruik ik nog vaak voor sommige beeldinstellingen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #48

    Standaard

    Die skynet editie is wel heel duur in de UK. zie prijzen op amazon van 28 GBP.
    Is die niet ergens anders goedkoper te verkrijgen?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Die skynet editie is wel heel duur in de UK. zie prijzen op amazon van 28 GBP.
    Is die niet ergens anders goedkoper te verkrijgen?
    Zie hem bij Amazon.uk voor 8,11 GBP.

  25. #50

    Standaard

    € 14,71 bij amazon.de (steelbook uitgave):
    http://www.amazon.de/Terminator-Stee...8846842&sr=8-9

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •