Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 97 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Is het niet leuker om gewoon naar de FILM te kijken?
    Zet lekker de dvd op, zou ik zeggen. Dan kun je lekker naar de FILM kijken.
    Dan zoeken wij uit welke uitgave van de FILM de beste is, kopen die, en kijken dan naar een zo optimaal mogelijk vastgelegde versie van de FILM. Want we hebben een hoop geld uitgegeven aan mooie aparatuur en een goeie speler en nu willen we ook een mooite HD-uitgave van de film, geen halfbakken uitgave. De FILM hebben we allemaal al in huis, op dvd... Dus daar hoeven we het niet over te hebben op een forum.

  2. #52

    Standaard

    De Franse versie zat vandaag bij de post. Ik heb hem momenteel opstaan en hij ziet er erg mooi uit. Prachtige kleuren en prachtig scherp: eigenlijk alles wat je van een goeie HD-transfer van Amelie mag verwachten. Volgens mij is ie wel net een tikkeltje donkerder dan de DVD-releases die ik heb gezien. Veel is het niet, maar als je de film zo vaak hebt gezien als ik dan valt het op.

  3. #53

    Standaard

    De Franse versie blijkt trouwens nog een paar "extra extra's" te hebben t.o.v. de Australische release: Jeunet's korte film Foutaises en de screentests van een aantal acteurs. Die laatste extra speelt bij mij trouwens niet goed af.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Zet lekker de dvd op, zou ik zeggen. Dan kun je lekker naar de FILM kijken.
    Dan zoeken wij uit welke uitgave van de FILM de beste is, kopen die, en kijken dan naar een zo optimaal mogelijk vastgelegde versie van de FILM. Want we hebben een hoop geld uitgegeven aan mooie aparatuur en een goeie speler en nu willen we ook een mooite HD-uitgave van de film, geen halfbakken uitgave. De FILM hebben we allemaal al in huis, op dvd... Dus daar hoeven we het niet over te hebben op een forum.
    Laat me raden: je houdt niet van comedy?

  5. #55
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Al iets bekend over een eventuele betere Nederlandse/Engelse uitgave mét 1080p én extra's?

    Wil hem ontzettend graag nog een keertje zien, maar €20 voor een minderwaardige versie van de film vind ik een beetje veel en DVD's koop ik niet meer aangezien ik daaraan geen geld meer wil geven.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Al iets bekend over een eventuele betere Nederlandse/Engelse uitgave mét 1080p én extra's?
    Een betere Nederlandse versie kun je voorlopig wel vergeten want de "oude" versie is nog maar net uit.

    Maar een Amerikaanse of Britse versie zit volgens mij al in de pijplijn. Er is voor beide versies nog geen datum bekend, maar er gaan wel sterke geruchten dat ze er aan komen.

  7. #57
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Een betere Nederlandse versie kun je voorlopig wel vergeten want de "oude" versie is nog maar net uit.

    Maar een Amerikaanse of Britse versie zit volgens mij al in de pijplijn. Er is voor beide versies nog geen datum bekend, maar er gaan wel sterke geruchten dat ze er aan komen.
    Laat ze maar snel komen dan!

  8. #58

    Standaard

    Wat is nu de beste uitgave om te kopen? Enige wat voor mij een must is is Regio B en minimaal engelse subs..

  9. #59

    Standaard

    Regio B Australia.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #60

    Standaard

    Hmm.. goedkoopste waar ik hem nu voor kan krijgen ligt rond de 21 euro. Is de Nederlandse BR qua beeld en geluid goed (genoeg)? Die kan ik namelijk voor minder dan 10 euro kopen bij FRS nu..

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hmm.. goedkoopste waar ik hem nu voor kan krijgen ligt rond de 21 euro. Is de Nederlandse BR qua beeld en geluid goed (genoeg)? Die kan ik namelijk voor minder dan 10 euro kopen bij FRS nu..
    Ik ben heel erg tevreden over de NL versie Jordy. Het hangt er dus vanaf of je de 4% PAL speed up voor lief neemt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #62

    Standaard

    Wat merk je daar in de praktijk van Pepijn?

  13. #63

    Standaard

    Ik heb hem indertijd voor een euro of 15/17 incl bij Axelmusic gekocht.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #64
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Heb uiteindelijk ook de NL versie gekocht. Tevreden over beeldkwaliteit, helemaal niet tevreden over het ontbreken van de special features...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat merk je daar in de praktijk van Pepijn?
    Ik heb begrepen van een muziekliefhebber op dit forum dat hij het hoort aan de muziek bij deze film.
    Ik persoonlijk heb er bij deze film niets van gemerkt.
    Ik heb zelf van Slumdog Millionaire de UK versie later nog eens aangeschaft, die is i.t.t. de NL versie wel 1080p, maar ik kan er om eerlijk te zijn weinig verschil in ontdekken.

    Ik zal altijd proberen een 1080p versie te bemachtigen, mits het prijsverschil niet te groot is. Er was een tijd dat ik geen 1080i versie kocht als ik het van te voren wist dat de film 1080i zou zijn. Ik vind eigenlijk ook dat een maatschappij nooit iets in 1080i op een disc mag zetten en als je het dan wel koopt dan geef je toch iets aan ze toe. Helaas geef ik dus wel eens iets aan deze maatschappijen toe
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #66

    Standaard

    Ok, dank voor jullie reacties.. ik ga binnenkort beslissen welke ik neem

  17. #67

    Standaard

    Ik kwam er net achter dat er een nieuwe Canadese versie uit is. Zo te zien is hij gelijkwaardig aan de Australische versie.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik kwam er net achter dat er een nieuwe Canadese versie uit is. Zo te zien is hij gelijkwaardig aan de Australische versie.
    Helaas wel regio A volgens Axelmusic:

    http://www.axelmusic.com/productDetails/065935837787
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Helaas wel regio A volgens Axelmusic:

    http://www.axelmusic.com/productDetails/065935837787
    De Amerikaanse versie komt volgende week uit, maar ook die is enkel regio A.

  20. #70

    Standaard

    Ach er is nu in ieder geval een release van Amelie waarbij het beeld een stuk verbeterd is.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Ach er is nu in ieder geval een release van Amelie waarbij het beeld een stuk verbeterd is.
    Waar baseer je dat op??
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Dat zijn nu juist twee reviews die niet zo positief zijn. Waarom zou de US-versie dan beter zijn?

    [EDIT] Dit is wellicht een betere link.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 16-07-2011 om 10:25

  24. #74

    Standaard

    Hier weet je nog niets en de Aussie versie is een stuk beter.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht

    [EDIT] Dit is wellicht een betere link.
    Dit geeft wel veel meer duidelijkheid
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #75

    Standaard

    De Franse versie is prachtig, maar ik moet toch bekennen dat ik het ontbreken van Nederlandse (of anders Engelse) ondertiteling toch wel jammer vindt. Ik hoop dat er binnenkort toch eindelijk een Britse versie uitkomt, want daar verwacht ik veel van.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •