De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Homicide: Life on the Street

    Zijn er nog meer mensen die deze serie kennen en de NL-box van seizoen 1 & 2 hebben? Ik ben hem nu aan het bekijken en ik geniet er enorm van. Homicide: Life on the Street was een beetje een voorloper van al die wat serieuzere politieseries die er de laatste 15 jaar op tv te zien geweest zijn. Veel diepte en karakterontwikkeling en wat minder actie maar altijd boeiende verhalen. In Nederland is de serie volgens mij niet zo heel lang op tv geweest (ik weet niet eens zeker of het 2e seizoen hier wel is uitgezonden) maar het was en is een absolute topper. Ik hoop dat DFW de vervolgseizoenen ook gaat uitbrengen, maar ik ben bang dat het wel eens importeren moet gaan worden.

    Hier kun je de IMDB-vermelding vinden van deze serie. En als je de box tegenkomt dan kan ik hem dus warm aanbevelen.

  2. #2

    Standaard

    David Simon van The Wire heeft ook aan deze serie meegewerkt.

    Wel geinig dat ze de kopieermachine ondervragingstruc ook in The Wire hebben gebruikt:

    http://www.youtube.com/watch?v=SHhxZ4BWeBQ

  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb seizoen 1 en 2 gezien en heb seizoen 3 al een maand in bestelling bij Play.
    Je hebt gelijk, een uitstekende politie series

    gr,vince.

  4. #4

    Standaard

    Heb deze serie op dvd en ik vind deze serie een miskoop.
    Deze serie is saai en langdraderig.Er zijn wel betere series in dit gerne!
    (Volgens mij is alleen seizoen 1 en 2 als gezamelijke box in Nederland uitgekomen.)
    Laatst aangepast door SWAT*66 : 02-05-2022 om 16:56

  5. #5

    Standaard

    voorloper law and order... lijk me wel prima

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    voorloper law and order... lijk me wel prima
    Law and Order was in dit geval eerst (1990). Homicide: Life on the Street begon in 1993.

  7. #7

    Standaard

    lol: Ik zie mijn post van 12 jaar geleden. Ik vond het toen een goede series en nog steeds wel

    gr, Vince.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •