De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Berichten verwijderd

    Vraagje aan het beheer: hebben jullie pas een boel berichten verwijderd?

    Toevallig had ik een tijdje terug de kaap van 2500 posts bereikt, en nu zit ik er ineens weer onder. Niet dat dat me nou veel kan schelen, maar ik ben wel benieuwd waarom jullie dat doen en welke soort berichten zijn verwijderd.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  2. #2

    Standaard

    Het OHT gedeelte wordt elke maand de eennalaatste maand weggegooid, als je daar veel post zal je teller dus flink op en neer gaan, met mijn posts heb ik aan het begin van de nieuwe maand altijd een tornado.......

  3. #3

    Standaard

    Het onderdeel Aanbiedingen meerdere dvd-titels is onlangs drastisch schoongeveegd. Zo drastisch dat ALLE topics en berichten zijn verwijderd.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het onderdeel Aanbiedingen meerdere dvd-titels is onlangs drastisch schoongeveegd. Zo drastisch dat ALLE topics en berichten zijn verwijderd.
    Dat zal 'em zijn. Daar heb ik in het verleden wel vaak gepost. OHT ben ik nog nooit geweest, kansloos ge-oh daar altijd.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  5. #5

    Standaard

    De aanbiedingen voor meerdere DVD-titels en Internetwinkels zijn inderdaad helemaal opgeschoond. Dat was zo'n puinhoop geworden dat we het overzichtelijker vonden om daar met een schone lei te beginnen. Vandaar dat de post-count inderdaad wat naar beneden kan zijn gegaan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De aanbiedingen voor meerdere DVD-titels en Internetwinkels zijn inderdaad helemaal opgeschoond. Dat was zo'n puinhoop geworden dat we het overzichtelijker vonden om daar met een schone lei te beginnen. Vandaar dat de post-count inderdaad wat naar beneden kan zijn gegaan.
    Had het dan geen handig idee geweest om daar een melding van te maken?

  7. #7

    Standaard

    Dat had gekund, maar de keuze is gemaakt om het idee van schoonmaak in dat topic direct door te voeren. Iedereen verliest wat posts, die heb je er binnen no-time weer bij

  8. #8

    Standaard

    Misschien wel handig om al die aanbiedingentopics met enige regelmaat op te schonen, ouder dan 1 jaar(6 maanden? 3 maanden?) is toch niet meer actueel.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Misschien wel handig om al die aanbiedingentopics met enige regelmaat op te schonen, ouder dan 1 jaar(6 maanden? 3 maanden?) is toch niet meer actueel.
    Er stonden nu zo'n 700 topics in die of dubbel waren of totaal niet meer relevant waren. Ik heb nu een nieuwe lijst met winkels gemaakt die actueel zijn (en nog uitgebreid kan worden) en tevens een extra sticky topic aangemaakt voor de overige winkels en kortlopende aanbiedingen zodat er niet telkens nieuwe topics geopend worden daarvoor. Zo houden we het kleinschalig en overzichtelijk.

    In het verkoop gedeelte doen we dit overigens ook, alle topics ouder dan 4 weken worden verwijderd.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat had gekund, maar de keuze is gemaakt om het idee van schoonmaak in dat topic direct door te voeren. Iedereen verliest wat posts, die heb je er binnen no-time weer bij
    gaat mij niet om het aantal posts hoor, maar het was handig als even was aangekondigd of gemeld, ook nadat het gedaan was. Dat het opgeruimd moet worden is niet meer dan logisch namelijk, maar een vermelding in dat topic daarvan zou makkelijker geweest zijn .

  11. #11

    Standaard

    Het was daar in dat aanbiedingstopic ook een zooitje, goed dat daar eens grote kuis wordt gehouden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Het OHT gedeelte wordt elke maand de eennalaatste maand weggegooid, als je daar veel post zal je teller dus flink op en neer gaan, met mijn posts heb ik aan het begin van de nieuwe maand altijd een tornado.......

    Volgens mij blijven ze gewoon met een slotje bestaan, maar pin me daar niet op vast.
    Het is niet dat ik me eigen geowenhoer nog een keer weer nalezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Volgens mij blijven ze gewoon met een slotje bestaan, maar pin me daar niet op vast.
    Het is niet dat ik me eigen geowenhoer nog een keer weer nalezen.
    Als ze meet een slotj blijven bestaan veranderd je postcount niet.
    We zitten nu in september, dus blijft augustus nog even staan maar is, volgens het beleid van dvd.nl dan, juli en alles van daarvoor nu definitief verwijderd. Daarom wordt je postcount ook aangepast bij zulke acties, slotjes hebben daar geen invloed op.

    EDIT een zoek op off-topic topic levert zelfs nog november 2008 en verder op dus de crew is niet zo consequent bezig .

    wel verstandig want al dat geOH moet natuurlijk ook bewaardblijven voor het nageslacht.

    Geachte Crew: Ik zou graag van januari 2004 tot en met heden alles OHT draadjes in een word bestand ontvangen als dat kan .

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind die postcount eigenlijk ook veels te confronterend!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht

    EDIT een zoek op off-topic topic levert zelfs nog november 2008 en verder op dus de crew is niet zo consequent bezig .
    Bedankt voor de tip Edgar, dat is er inderdaad bij ingeschoten, dat ga ik nu direct even recht zetten. Er verdwijnen voor sommige dus weer veel posts!

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Krijg ik compensatie voor waardevolle verdwenen berichten
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •