Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 75 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Dit is gewoon een repack van de eerdere releases.
    Precies en die ziet er zo uit: http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...8&postcount=44
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #27

    Standaard

    Af en toe gebeuren van die dingen die je nooit meer verwacht.



    Blijkbaar komt er een nieuwe 4k scan, we wachten af.

    Preorder bij amazon is al mogelijk.

  3. #28

    Standaard

    Nog even info van blu-ray.com opgedoken:

    Paramount Home Media Distribution has announced that it will release on Blu-ray Star Trek II: The Wrath of Khan Director's Cut. The release will be available for purchase on June 7.

    Synopsis: "Admiral" James T. Kirk begrudgingly embarks on a cadet cruise in the newly christened Starfleet Academy training starship, the USS Enterprise. Then his whole world is really turned upside down when he crosses paths with his old nemesis – Khan Noonien Singh! After 15 grueling years of being exiled on the planet Ceti Alpha V, Khan and his followers have escaped by hijacking a starship. Even worse Khan has discovered the plans for testing the planet reconfiguring "Genesis Device." During the ensuing battle, both starships are crippled. However Khan is able to locate and steal the device to use it as a weapon. Their cat and mouse game eventually turns deadly for both ships. Revenge minded Kahn is more than ready to sacrifice everything. Kirk isn't and he desperately tries to save his ship. The fatal solution will cost him more than he's ever had to pay before, his friend!

    Special Features:
    • Director's Edition in high-definition
    • Theatrical Version in high-definition
    • Commentary by director Nicholas Meyer (Director's Edition & Theatrical Version)
    • Commentary by director Nicholas Meyer and Manny Coto (Theatrical Version)
    • Text Commentary by Michael and Denise Okuda (Director's Edition)
    • Library Computer (Theatrical Version)
    • The Genesis Effect: Engineering The Wrath of Khan (NEW)
    • Production:
      • Captain's Log
      • Designing Khan
      • Original interviews with DeForest Kelley, William Shatner, Leonard Nimoy and Ricardo Montalban
      • Where No Man Has Gone Before: The Visual Effects of Star Trek II: The Wrath of Khan
      • James Horner: Composing Genesis

    • The Star Trek Universe
      • Collecting Star Trek's Movie Relics
      • A Novel Approach
      • Starfleet Academy: The Mystery Behind Ceti Alpha VI

    • Farewell: A Tribute to Ricardo Montalban
    • Storyboards
    • Theatrical Trailer

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Af en toe gebeuren van die dingen die je nooit meer verwacht.

    Blijkbaar komt er een nieuwe 4k scan, we wachten af.
    Waar baseer je dat op? Ik zie dat nergens staan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waar baseer je dat op? Ik zie dat nergens staan.
    http://www.digitalbits.com/columns/m...ts/041416_1500

  6. #31

    Standaard

    Prijs is nu op amazon us $14,99 exclusief; veel lager zal het niet worden, dus sla je slag. Ik in ieder geval wel .

  7. #32

    Standaard

    Hangt een beetje van de extra's af. Ik heb de boxsets van de TOS en TNG al.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Hangt een beetje van de extra's af. Ik heb de boxsets van de TOS en TNG al.
    ?? Die extra's staan een posts boven die van jou?
    Natuurlijk heb ik die boxen ook al, maar daar zit de Directors cut niet in. Gecombineerd met de nieuwe scan (al was die van WoK al de beste van alle films) en nieuwe extra's, is deze uitgave voor mij een must.

  9. #34

    Standaard

    Er is maar 1 nieuwe extra: The Genesis Effect: Engineering The Wrath of Khan
    Als dit een dikke documentaire is van bijvoorbeeld 45 minuten met veel informatie over hoe de film is gemaakt ga ik de film overwegen.
    Anders boeit de DC me niet zo

  10. #35

    Standaard

    Strikt genomen zijn de commentaries van de Director's cut ook nieuw op blu-ray (stonden wel op de DVD van de DC en ik weet even niet uit mijn hoofd hoeveel commentary van Meyer van de DC afwijkt van de TC).
    Maar goed, als je niets geeft om de nieuwe scan en de extra minuten, dan zal je minder enthousiast zijn dan ik ben .

  11. #36

    Standaard

    Inmiddels is bekend dat de Star Trek II: The Wrath of Khan Director's Cut ook in Engeland uitkomt.

    Bij zavvi komt er een steelbook uit voor de liefhebbers.

  12. #37

    Standaard

    Daarnet even gevraagd in MM Wilrijk of zij iets wisten van de nieuwe steelbooks van de eerste 10 films.

    Stond niets van in hun computer. Ik blijf nog even afwachten want de prijs blijf ik zeer hoog vinden maar zou ze wel graag hebben.

    Heb ook slechte ervaringen met steelbooks en Zavvi en er dan 10 in één keer bestellen.

    Misschien toch maar even wachten tot ze op Amazon Duitsland verschijnen, hopen maar.

  13. #38

    Standaard

    Bij amazon.it zijn ze ook te koop voor €17,55 per stuk, misschien is dat een optie.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij amazon.it zijn ze ook te koop voor €17,55 per stuk, misschien is dat een optie.
    Dit is inderdaad een optie maar ik moet zeker zijn dat ze alle 10 dutch subs hebben en heeft iemand ervaring met de verpakking via Amazon.it?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Dit is inderdaad een optie maar ik moet zeker zijn dat ze alle 10 dutch subs hebben en heeft iemand ervaring met de verpakking via Amazon.it?
    Bij alle uitgaves staat Olandese bij de ondertitels, dus dat lijkt wel goed te zitten.
    En de verpakking is zoals bij de overige amazons. Daarnaast heeft amazon altijd een hele goede klantenservice, dus als het beschadigd aankomt, kun je die terugsturen en dan krijg je een nieuwe.

  16. #41

    Standaard

    Enkel Wrath of Khan heeft een nieuwe scan, alle andere films bevatten dezelfde discs/transfers die momenteel verkrijgbaar zijn. Als je ze dubbel koopt, betaal je enkel voor een nieuw doosje )-:

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door armanio Bekijk bericht
    Enkel Wrath of Khan heeft een nieuwe scan, alle andere films bevatten dezelfde discs/transfers die momenteel verkrijgbaar zijn. Als je ze dubbel koopt, betaal je enkel voor een nieuw doosje )-:
    Dat weten we, alleen zijn sommige mensen hier gek op die steelbooks. Ik niet trouwens .

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Daarnet even gevraagd in MM Wilrijk of zij iets wisten van de nieuwe steelbooks van de eerste 10 films.

    Stond niets van in hun computer. Ik blijf nog even afwachten want de prijs blijf ik zeer hoog vinden maar zou ze wel graag hebben.

    Heb ook slechte ervaringen met steelbooks en Zavvi en er dan 10 in één keer bestellen.




    Misschien toch maar even wachten tot ze op Amazon Duitsland verschijnen, hopen maar.
    amazon fr heeft ze nu staan voor €15,- per stuk
    Volgens mij heeft de amazon fr gratis verzending naar belgie en frankrijk?

    Waarom wil je perse alle 10 delen in 1 keer kopen, het zou goed kunnen dat als je nog langer wacht dat de prijs nog iets zakt bij amazon of zavvi

  19. #44

    Standaard

    Ik blijf bij deze prachtige 11-delige uitgave uit 2009:



    Star Trek: Legends of the Final Frontier Collection

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #45

    Standaard

    Ik heb nog die twee prachtige boxen, zie hier en hier.

    Heeft die Legends of the Final Frontier ook de twee delen van The Captains summit bij de extra's?

  21. #46

    Standaard

    In het 11e Blu-ray doosje ("Special Features") zit een aparte Blu-ray met als titel "The Captain's Summit", dus ik denk van wel (heb die zelf niet niet bekeken overigens)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    amazon fr heeft ze nu staan voor €15,- per stuk
    Volgens mij heeft de amazon fr gratis verzending naar belgie en frankrijk?

    Waarom wil je perse alle 10 delen in 1 keer kopen, het zou goed kunnen dat als je nog langer wacht dat de prijs nog iets zakt bij amazon of zavvi
    Dat is inderdaad het plan, gewoon nog even afwachten en hopen op prijsdaling.
    Zavvi is geen optie, het risico dat er iets misloopt qua verpakking met 10 steelbooks is iets te groot.
    Geduld is een schone deugd.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In het 11e Blu-ray doosje ("Special Features") zit een aparte Blu-ray met als titel "The Captain's Summit", dus ik denk van wel (heb die zelf niet niet bekeken overigens)
    Dat zal 'm inderdaad zijn Marcel. Ik vond het zelf erg de moeite waard hoor, misschien toch maar eens kijken .

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    Mooi voor de hardcore fans, maar voor mij geen dubbel-dip waard. Zonde van het eerder geïnvesteerde geld, en zoals je terecht zegt, hoe kunnen we deze franchise nog meer uitmelken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •