De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rocky: The Complete Saga / The Undisputed Collection

    Ik kom net deze box tegen op amazon.co.uk:




    Zie ook deze link en deze.


    Deze box zou in de UK uikomen op 25 Oktober 2009.
    Iemand hier een idee wanneer een soortgelijke box uitkomt hier in NL?
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 19-09-2009 om 22:11

  2. #2

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Die van de US versie vind ik mooier want die andere is een CGI figuur van Rocky.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Die van de US versie vind ik mooier want die andere is een CGI figuur van Rocky.
    Die US is ook CGI
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #5

    Standaard

    Iemand hier de box al mogen ontvangen?
    De eerste costumer reviews op amazon.co.uk zijn niet echt positief over de beeldkwaliteit.

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Iemand hier de box al mogen ontvangen?
    De eerste costumer reviews op amazon.co.uk zijn niet echt positief over de beeldkwaliteit.
    De US versie is wel vrij positief gereviewed door Blu-Ray.com en ik neem aan dat de Europese release dezelfde source gebruikt?

  7. #7

    Standaard

    In februari komt er in een aantal EU landen een 4K-remaster uit van Rocky I, samen met een nieuwe boxset -> Rocky: Heavyweight Collection.



    In de UK komt de single disc remaster uit als Steelbook & in FR als een Digibook. Over de Benelux nog geen nieuws.

  8. #8

    Standaard

    Zag dat de Rocky Heavyweight Collection sinds september ook in Nederland is uitgebracht. Iemand enig idee, of deze ook de 4K Remaster bevat?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Zag dat de Rocky Heavyweight Collection sinds september ook in Nederland is uitgebracht. Iemand enig idee, of deze ook de 4K Remaster bevat?
    De US en UK box iig wel en daar heeft de eerste NL subs. Artwork is zelfde dus 99% kans denk ik zo.
    Laatst aangepast door Kev : 24-10-2015 om 07:33

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    De US en UK box iig wel en daar heeft de eerste NL subs. Artwork is zelfde dus 99% kans denk ik zo.
    Helaas niet. Sterker nog, alhoewel de hoes vermeldt "Heavyweight Collection" hebben de discs allemaal de opdruk "The Undisputed Collection" dus zelfde discs als de eerdere box. Even zoeken naar een e-mailadres van 20th Century Fox.

  11. #11

    Standaard

    Iemand nog een ander e-mailadres voor 20th Century Fox? info@foxfilm.nl bestaat blijkbaar niet meer, en na een week nog geen reactie ontvangen van asam.mian@fox.com. Beide e-mailadressen gevonden op deze site.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •