De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Promise

  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Promise

    Hieronder volgt het interview met Promise

    De vragen staan hier. Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Promise haar interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2

    Standaard

    Algemeen gedeelte:

    Ik ben Audrey Colette, mijn roepnaam is Colette ,ik ben vermoemd naar een Franse schrijfster Colette en naar Audrey Hepburn. Ik denk dat voornamelijk de keuze van mijn Vader afkomstig is. Colette dat is afkomstig van mijn Vader die haar een hele goede schrijfster vind. Mijn ouders waren altijd beide erg weg van Audrey Hepburn. Dus vandaar deze namen.

    Ik ben geboren op 19 December 1975 in Amersfoort. Ik heb mijn hele jeugd in Leusden doorgebracht, dit is een dorp naast Amersfoort. In 2000 ben ik gaan samenwonen in Amersfoort in de nieuwbouw wijk Nieuwland. Lekker hutje mutje op elkaar wonen!! Ik heb wel met plezier daar gewoond, alleen moet zeggen dat de buurt toch wel wat minder was, ik heb daar 7 jaar gewoond en heb nooit geweten hoe mijn buurman hete. Daarbuiten vond ik persoonlijk dat in mijn straat toch wel wat mensen arrogant waren, en zicht beter voelde dan eventuele andere mensen die daar woonde. Maar voor de rest vind ik Amersfoort een geweldige stad, zeker de binnenstad is erg mooi en zeker gezellig winkelen.

    Nu woon ik in Bergentheim, om precies te zijn Oud Bergentheim, een oude buurtschap in Overijssel. Daar hebben wij 3 jaar geleden een boerderij gekocht en helemaal verbouwd. We waren toch de drukke stad enorm zat, en wilde meer naar de vrijheid, rust en de natuur in. En omdat wij aardig wat honden hebben, vonden wij het ook wel erg tijd worden dat zij ook de nodige ruimte kregen waar ze heerlijk konden spelen en vrij konden loslopen.

    Ik ben verder niet getrouwd, wel 12 jaar samen met mijn vriend, op dit moment ook geen kinderen, of deze er nog gaan komen, weet ik ook nog niet.

    Ik heb een opleiding goudsmeden gedaan, maar ben daar toen mee gestopt, aangezien de leraren vertelde dat we dit maar als hobby moesten zien, en dat er bijna geen geld in te verdienen was, als een echte goudsmid. Dus ik ben gestopt met die studie,en ben gaan werken. Ik heb echt van alles gedaan.
    Op een gegeven moment toen ik ben gaan samenwonen ben ik mijn eigen hondenkennel begonnen, het fokken van Sharpei’s. Ik heb ik een aantal jaren gedaan, maar moest daar helaas een punt achter zetten, omdat ik niet meer in staat was om mijn doel te bereiken, te veel honden uit de fokkerij moeten, dus dat hield op.
    Ik ben toen gaan werk in Vriezenveen, in een drukkerij. Ik doe daar de gehele administratie op de boekhouding na. Er leuke en drukke baan, wat enorm afwisselend is. Veel contacten met klanten, order inboeken, vracht verzorgen, bestellingen doen, enz enz.

    Mijn hobby’s
    Ik heb denk ik aardig wat hobby’s, tenminste ik heb eigenlijk geen tijd om te werken anders kom ik niet aan alle hobby’s toe!
    Mijn grootste hobby is natuurlijk mijn honden, daar heb ik elke dag tijd voor, ook omdat het gewoon moet. Maar vind het heerlijk om met ze bezig te zijn, en zeker met ze te knuffelen.
    Ik heb ook enorm veel schoonheidswedstrijden gelopen met mijn honden. CJ, een van mijn honden heeft zoveel titels behaald, echt iets wat voor mij een droom was, en die is uitgekomen. Zo is ze Nederlands, Belgisch, Duits, Luxemburgs, internationaal Kampioen, maar het mooiste vond ik nog toen ze Wereld kampioen werd, wat een mooi moment was dat!
    Nu zijn ze oud, en kan ik deze hobby niet meer uitvoeren, maar hoop ooit weer met een nieuwe hond, deze hobby weer op te pakken.

    Verder ben ik echt een liefhebber van fotograferen, met namen richt ik me dan op dieren, mijn eigen honden, dierentuin, roofvogels, en zeker insecten, insecten vind ik nog een van de mooiste beetjes om te fotograferen, omdat je dan pas de details ziet op de foto, die je met het bloten oog niet kan waarnemen. Het blijft fascinerend!

    Ja en dan zeker mijn computer, ik ben niet een persoon die het hele internet afstruint, maar maak graag websites, en ben graag bezig met photoshop. Heerlijk ontspannen om te knutselen achter de computer.

    Ja dan Wielrennen, weet eigenlijk niet of het een hobby mag noemen, of omdat het gewoon moet om wat aan sport te doen, ik word toch ouder en moet natuurlijk wel een beetje aan me zelf denken, met een zittende baan daar word je ook niet slanker van, en van het roken word ik niet snel, dus hoop dat het op een gegeven moment een hobby word.


    Ervaring met het Medium Film:


    Mijn zijn ook altijd film mensen geweest, die graag films keken, dat was ook voor de eerste keer denk ik dat ik films zag, maar hoe oud ik was en wanneer precies, dat weet ik niet meer

    Ik kan me wel herinneren mijn eerste bioscoop bezoek, dat was Robbin Hood van Walt disney, dat was met mijn verjaardag. Vond het echt een geweldige film.
    De eerste film thuis, geen idee wat dat is geweest.

    Wanneer films een hobby is geworden, ik denk dat ik het gewoon mee heb gekregen van mijn ouders. Vind het gewoon heerlijk ontspannen om onderuit op de bank te liggen en gewoon een heerlijke lange film te kijken.

    Ik zie films echt puur als entertainment, gewoon een heerlijk stuk ontspanning, even totaal je gedachtes opzij zetten, en puur in de film zitten. Soms kan ik het wel kunst vinden, weet alleen niet of dat het juiste woord is. Als je bv kijkt naar Lord of the rings, vind ik dat zo mooi in elkaar gezet, en kan ik echt vol bewondering naar de film kijken en genieten.

    Zijn films belangrijk in mijn leven, best een lastige vraag, ik denk dat het zeker wel belangrijk is in mijn leven, alleen ik moet me toch aanpassen aan mijn vriend, die film kijken niet altijd even leuk vind. Zo nu en dan vind hij het leuk en kijkt hij mee , maar ik hoef echt niet elke dag te rekenen dat hij lekker een filmpje gaat kijken, dus dan kijk je zelf ook niet, je moet toch wat rekening houden met elkaar!.
    De bioscoop, ik denk dat het zelfs wel 8 jaar geleden is dat ik voor het laatst naar de bios ben geweest, mijn vriend valt namelijk gewoon in slaap daar, en snurken wat hij dan doet, nou ja je kan wel een beetje nagaan hoe ik met dan voel! hahahaha
    Dat is denk ik ook de rede dat ik DVD’s koop.

    Wat ik dus wel veel doe is: Mijn vriend gaat paar x per jaar voor een week naar het buitenland, ik moet dan vrij nemen van mijn werk, omdat anders de honden te lang alleen zijn. Ik pak dan mijn logeer bedje, die leg ik beneden in de woonkamer, en slaap ik lekker bij de tv, met mijn honden die allemaal om me heen liggen, en dan lig ik de hele nachten door films te kijken, kan daar dan echt van genieten!!!

    Van de technische ontwikkelingen heb ik totaal geen verstand van, ik kan alleen maar spreken wat ik zelf puur zie, en dat bevalt mij prima en is het zeker enorm vooruit gegaan met de techniek, alles is naar mijn idee scherper, als ik kijk naar de echt wat oudere films, dan zie je toch vaak dat de kleuren grauw zijn, dat zie je tegenwoordig helemaal niet meer, mooi helder, scherp.

    Nee ik heb nooit overwogen om in de filmwereld te gaan, en dat zal ook niet gebeuren, denk dat dat leventje helemaal niet leuk is, buiten het geld om dan, maar denk niet dat ik daar nou gelukkiger van zou worden.


    Film Algemeen:

    Wat ik de beste film vind, vind ik moeilijk om te beantwoorden, aangezien ik meerdere films heb die ik erg mooi vind, en meerder films paar x per jaar kijk. Maar als ik een paar mag noemen dan ga ik voor : Kingdom of Heaven – Troy – Gladiator – Lord of the Rings – The Last Samurai – Green Mile – Braveheart..- Pirates of the Caribbean

    Mijn favoriete filmgenre, ja ik weet eigenlijk niet altijd waaronder het valt, maar de films die mij het meeste aanspreken zijn toch wel films die buiten en in de natuur afspelen, zoals Kindom of Heaven, Last samurai, Braveheart en westerns, dat soort films kijk ik het liefst, daar kan ik echt enorm van genieten.
    Dan zou ik toch voor de trillers en de actie films gaan. Humor kan ik leuk vinden, alleen persoonlijk vind ik maar weinig films waar echt de humor in zit waar ik van hou.

    Denk Brad Pitt, weet niet of ik hem de beste acteur vind of dat het komt om dat hij gewoon lekker is.!

    Ik ben eigenlijk niet echt op de hoogte van films die ondergewaardeerd of overgewaardeerd word, dat betreft doet me dat allemaal niets die beoordelingen. Als je in de veronica gids kijk, zie ik wel eens een film die 1 of 2 sterren krijgt, terwijl ik hem helemaal geweldig vind, en zo is het ook met films die 5 sterren krijgen waarvan ik dan denk hoe kan dat nou. Maar ja iedereen is verschillend en iedereen heeft een andere smaakt. Dus ik kan er niet echt waarde aan hechten, en kijk er dus ook niet zo naar wat de waarderingen zijn van films.

    Nou welke films mij echt laat huilen, dan moet ik toch echt zeggen dat het E.T. en de The Never ending story, dat is echt uit mijn jeugd, en nog steeds gaan de tranen over mijn wangen. Blijven nog steeds geweldige films.

    Dream girls vond ik enorm goed qua muziek, de film zelf vond ik niet zoveel aan, maar de muziek geweldig, alleen voor de muziek blijft hij in mijn collectie en zal ik hem regelmatig afdraaien om heerlijk te kunnen luisteren.

    Gisteren heb ik 16 blocks gekeken, verder een goede film, niet eentje de bij mij toppers behoord, maar hij was goed, het enige wat ik een stuk minder vond was de stem van de donkere man, wat een irritante stem was dat, daar kon ik me wel aan irriteren.

    Hoe ik het liefst film kijk, als ik alleen een week thuis ben, bed in de woonkamer, honden heerlijk bij mij en de hele nacht de ene film naar de andere film kijken!

    Wat er niet moet gebeuren als ik film kijk: dat ze gaan zeggen dat de film niet klopt, en dat het niet werkelijk is. Geen een film is 100% werkelijkheid, een beetje fantasie is zeer wenselijk! Dus geen gezeur onder film kijken!





    Van DVD tot HT:

    Wanneer ik voor het eerst in aanraking kwam met DVD, om eerlijk te zijn zou ik dat dus niet meer weten, dat moet ieder geval denk ik zeker nog zijn toen ik thuis woonde!

    Wat mijn eerste DVD was, om eerlijk weet ik het niet helemaal zeker, maar volgens mij moet dit dance with wolves. Ja wat vond ik er van, afgezien van een schitterende film die ik eerst in de bios heb gezien met mijn ouders, daarna op VHS die mijn vader van filmnet had opgenomen, dit deed mijn vader altijd, alle films van filmnet opnemen op VHS, dus we hadden aardig wat banden thuis liggen.
    Maar de eerste keer DVD, dat was al enorm verbetering, en zo rare gewaarwording. Alles op z’n kleine schijf, begreep er niks meer van, maar alles werkte veel sneller, makkelijker en ja een heel stuk scherper. En dat verder spoelen, al die stomme voorstukjes die je ineens over kon slaan, helemaal geweldig!!!

    Hoeveel DVD’s ik koop per maand, dat is moeilijk te zeggen, kan maanden echt helemaal niks kopen, maar ik kan ook in een maand zo’n 30 films kopen. Ik heb echt mijn buien daar in, of niks of heel veel.
    Nou ja mijn collectie is nog niet heel groot hoor, in vergelijking wat ik hier van mensen allemaal lees. Maar op dit moment heb ik 340 films in mijn bezit, allemaal origineel.

    Ik heb inderdaad wel een enorme kijk achterstand, deze maand heb ik denk ik toch al 16 nieuwe films gekocht, waarvan ik er nu 6 van gekeken heb. Ik heb er nu nog 10 in bestelling van iemand hier op het forum. Maar ja volgende maand weer even een weekend alleen, nou dan kom ik wel aardig bij hoor!

    Ik kijk alleen maar waar de film over gaat, daar gaat het voor mij om, ik heb nog nooit bij 1 DVD de extra’s gekeken, puur de film, meer niet. De verpakking of een collectors item is leuk mee genomen, maar dat is voor mij zeker geen must. Ik ben ook niet een persoon die de volle pond voor elke dvd betaald, het moeten echt zulke super films zijn, dat ik daar de volle pond voor betaal, maar anders wacht ik liever tot ze een keer in de uitverkoop zijn, of dat iemand het op marktplaats of nu hier iets aanbied.

    Eigenlijk zijn al mijn dvd’s waardevol maar waar ik het meeste waarde aan hecht zijn : Kingdom of Heaven – Troy – Gladiator – Lord of the Rings – The Last Samurai – Green Mile – Braveheart.. –The 10th Kingdom – The Seveth Scroll. – Pirates of the Caribbean

    Ik heb nu een half jaar een Blu-Ray speler, en het bevalt me prima!!!!!


    Wij hebben geen echt home Theater setup in huis, alles gaat gewoon over de stereo, totaal geen verstand van, maar het klink zeker goed.
    Wat wij zouden willen verbeteren, ja dat is eigenlijk alles behalve de tv zelf en de blue ray speler want die zijn nieuw, al had de tv nog wel een stuk groter mogen zijn.
    Bij ons staat gewoon alles in de woonkamer, bewust voor gekozen zodat ik met mijn vriend altijd in 1 ruimte zitten, ongeacht wat wij beide aan het doen zijn.
    Nou of wij High Definiton proof zijn, wel met de tv , maar verder volgens mij helemaal niet, tenminste mijn vriend heeft het er over dat dat zeker een wens van hem is!
    De grote van mijn kijkscherm, om echt heerlijk film te kunnen kijken, dan word het wel belangrijk, we hebben nu een scherm van 117cm en had van mij nog wel groter mogen zijn! We hebben een enorme woonkamer, en dan valt eentje van 117cm toch wel een beetje tegen in zo’n ruimte.



    De site van DVD.nl:

    Ik ben zins 2 weken pas lid, maar mijn eerste indruk is zeer goed. Ik ben hier uiteindelijk terecht gekomen omdat ik bepaalde films zocht die ik nog graag wilde hebben.
    Wat ik van deze site geleerd heb, tot nu toe dan, dat er erg veel films op DVD zijn!!! In andere dingen heb ik mij nog niet echt in verdiept.
    Eigenlijk vind ik alles wel leuk op dit moment, omdat alles zo nieuw is, dus nog heel veel interessants om te lezen.

    Helaas heb ik al te weinig vrije tijd om ook nog eens onderdeel van de crew te worden. Ik zou al niet weten waar ik al mijn tijd vandaan moet halen voor al mijn hobby’s.

    Tot nu toe heeft dit forum me alleen nog maar geld gekost! Hahahaha Maar daar ben ik zelf bij! Maar als je weer kijkt als ik het in de winkel had moeten kopen, ja dan bespaard het zeker.

    Ik probeer elke dag wel eens een kijkje te nemen, maar dat ligt er helemaal aan met hoe druk ik ben, soms kan ik gewoon geen tijd vrij maken om te komen kijken.
    Verslaafd ben ik nog niet, misschien komt het nog wel.
    Een meeting met andere forumleden kan altijd leuk en gezellig zijn.

    Het interview was erg leuk, Ik hoop dat de mensen het ook een beetje leuk vinden om het te lezen.

    Om eerlijk te zijn zou ik niet weten wie ik moet vragen voor volgende week, ik heb nog geen voldoende kennis opgedaan om te kijken aan wie ik het door wil geven, op dit moment vind ik iedereen nog te interessant om te vragen.

    Groetjes colette


  3. #3

    Standaard

    Colette, leuk interview.

    Ook bij ons neemt de hond een belangrijke plaats in (nou ja hondje dan, een Cavalier King Charles Spaniel van ong. 30 cm hoog). Hebben zelf jammer genoeg geen kinderen en onze Tara neemt die functie graag over.

    Jouw film keuze komt aardig overeen met de onze. En zo'n kleine collectie heb je dan nu ook weer niet. Wij verzamelen nu ongeveer zo'n 10 jaar dvd's en inclusief blue-ray (sinds kort) bestaat de collectie uit ong. 528 films en serie's.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  4. #4

    Standaard

    Hoi Seus,

    Wat leuk een Cavalier King Charles Spaniel, vind dat zelf ook altijd erg mooie honden om te zien. Ik heb zelf geen kinderen, maar die mogelijkheid staat bij ons ieder geval nog wel open, maar als ik eerlijk ben, beschouw ik mijn honden toch ook wel als mijn kinderen, alleen dan op 4 poten. Ik ben echt dol op honden, vind het ook nog steeds heerlijk om naar een hondententoonstelling te gaan, ondanks dat ik zelf geen wetstrijden meer loop, maar gewoon om te kijken.
    Maar jammer genoeg geen kinderen, omdat het er niet van is gekomen? Of word dit iets te persoonlijke vraag?

    Ik dacht voordat ik hier op het forum kwam, dat ik echt een enorme collectie had, maar dat viel wel tegen toen ik hier even kwam lezen! Maar 528 dvd’s vind ik ook wel een hele aardige collectie, zijn er toch bijna 200 stuks meer als die van mij!!!

    Groetjes colette

  5. #5

    Standaard

    Nou, natuurlijk wel een persoonlijk vraag . Maar makkelijk te beantwoorden. Hebben jaren lang het hele medische traject doorlopen (o.a. ivf) zonder resultaat helaas :sad: .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #6

    Standaard

    Leuk verhaal, het was misschien toch wel makkelijk als de vragen erbij hadden gebleven.

    Hebben de honden nog reacties op bepaalde films?
    Wij hadden vroeger een hond die gingen zingen (of huilen daar zijn we nooit achter gekomen) als ze op TV gingen zingen (met name opera)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Hoi Seus,

    Sorry om te horen, het zal wel een enorme teleurstelling zijn geweest!
    De vraag was wel inderdaad erg persoonlijk, sorry hoor!

    Groetjes colette

  8. #8

    Standaard

    Hoi Lex,

    Ja misschien was het inderdaad wel makkelijker geweest om alle vragen er bij te zetten, had eigenlijk geprobeerd om er gewoon een heel verhaal van te maken, maar niet echt gerealiseerd dat het juist verwarrend zou zijn.

    Nou ik kan wel zeggen wat het is geweest hoor, absoluut huilen!!!!! Het spijt mij, maar met Opera kan je bijna niet anders verwacht, zeker als het een vrouw is geweest!

    Mijn honden reageren niet altijd, mijn ene reu die heeft het wel met honden die hij hoort blaffen op tv, dan komt hij gelijk kijken, Mijn andere reu vind Tennis wel erg interessant om naar te kijken, altijd lachten als je die kop van hem heen en weer ziet bewegen!

    Groetjes colette

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk lekker luchtig Interview,

    En ook altijd leuk om te horen dat er meer mensen zijn met meer hobbies dan hun lief is.
    Websites en photoshoppen behoort o.a. ook tot één van mijn favoriete bezigheden.
    Among many others!

    En geeft niks hoor die vragen.
    In mijn interview waren de vragen ook geheel opgelost in de brei.

    Veel plezier en nuttige informatie toegewenst op dit forum!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Hoi Claudio,

    Ja hobby’s genoeg, ik zeg altijd dat ik eigenlijk geen tijd hebt om te werken, maar ja de hobby’s zullen ook bekostigt moeten worden! Er zijn natuurlijk enorm leuke dingen te doen in het leven, maar daar komt werken niet echt voor in dat lijstje, eigenlijk vind ik het nog zonden van mijn tijd!
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind werken niet erg, en heb een hele leuke en interessante baan, maar als ik niet hoefde te werken, dan zou ik het ook niet doen! Gewoon alleen maar genieten van het leven, de dingen doen die ik echt leuk vind!

    Leuk om te lezen dat er nog iemand websites bouwen leuk vind, ik kan daar ook uren achter zitten om zoiets te bouwen! Heb je wat online staan met website???
    Altijd leuk om naar te kijken!!!!!

    En met photoshoppen, ik ben alleen maar bezig met foto’s te bewerken, of zeg maar banners maken, maar wel allemaal vanuit bestaande foto’s en plaatjes. Soms zie je dingen wat men maakt in photoshop, echt hele illustratie’s, geweldig om dat te zien, maar dat gaat me dus echt te ver!
    Nu is mijn vraag aan jou, wat maakt jij met photoshop??????

    Groetjes colette

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Twee weken lid, 19 posts én een interviewtje... Volgens mij gaat het hier best om een record

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Hoi Claudio,

    Ja hobby’s genoeg, ik zeg altijd dat ik eigenlijk geen tijd hebt om te werken, maar ja de hobby’s zullen ook bekostigt moeten worden! Er zijn natuurlijk enorm leuke dingen te doen in het leven, maar daar komt werken niet echt voor in dat lijstje, eigenlijk vind ik het nog zonden van mijn tijd!
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind werken niet erg, en heb een hele leuke en interessante baan, maar als ik niet hoefde te werken, dan zou ik het ook niet doen! Gewoon alleen maar genieten van het leven, de dingen doen die ik echt leuk vind!

    Leuk om te lezen dat er nog iemand websites bouwen leuk vind, ik kan daar ook uren achter zitten om zoiets te bouwen! Heb je wat online staan met website???
    Altijd leuk om naar te kijken!!!!!

    En met photoshoppen, ik ben alleen maar bezig met foto’s te bewerken, of zeg maar banners maken, maar wel allemaal vanuit bestaande foto’s en plaatjes. Soms zie je dingen wat men maakt in photoshop, echt hele illustratie’s, geweldig om dat te zien, maar dat gaat me dus echt te ver!
    Nu is mijn vraag aan jou, wat maakt jij met photoshop??????

    Groetjes colette
    Zie mijn onderschrift voor url, mijn hele druke prive site, maar ook een link naar mijn zakelijke site (lekker creatief beroep)
    Op mijn site zie je tevens al mij creative uitspattingen.
    En hier mijn interview
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-09-2009 om 12:34
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Dat valt toch wel mee?????ik ga er vanuit dat er mensen zijn die veel meer posts neer zetten dan ik, anders staat het record wel erg laag!

  15. #15

    Standaard

    Hoi Claudio,

    Nou ik heb even je interview gelezen, maar waar haal jij je tijd vandaag, ik heb al zoveel, maar jij slaat natuurlijk helemaal alles!!! Of werk je stiekem maar 1 dag in de week! Hahahahaha
    Ik ben ook naar je website wezen kijken, zag er heel mooi uit, maar vond je schilderijen er nog mooier uit zien, helemaal geweldig, en zeer knap werk, dat moet je ook maar kunnen hoor!!!
    Maar dat art.com, wat daar allemaal van jou opstaat, dat maak je allemaal met photoshop en of powerpoint of iets dergelijks?
    Het ziet er allemaal geweldig uit, maar de schilderijen vind ik helemaal top. Leuk om de hoppy’s van andere mensen te zien!

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank, dank....

    Zolang je maar niet meerdere hobbies tegelijk uitvoert dan gaat het fout.
    En helaas met een eigen bedrijf, blijf je aan het werk.

    Die tekeningen zijn onstaan uit een spelletje hier op het forum.
    Artpad is een site waar een simpel tekenprogrammatje stond.
    Met de muis kon je dan met dus zeer beperkte middelen een tekening maken, en anderen moesten raden welke film dit was.
    Degene die het goed had was weer aan de beurt!

    Helaas werkt die site niet meer naar behoren, waardoor dat spel een beetje is dood gebloed.
    Helaas, helaas, want dat echt zwaar verslavend.

    Zie hier de draad met het spel.
    Of hier alleen de tekeningen die tot leven komen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-09-2009 om 17:14
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Daar heb je helemaal gelijk in, maar soms is de keuze voor welke hobby je wilt uitvoeren best moeilijk!
    Met een eigen bedrijf blijf je inderdaad altijd aan het werk, maar gelukkig weet je ieder geval voor wie je het doet, en dan bedoel met jouw vak, van beide kanten natuurlijk!
    Ik werk helaas nog voor een baas! Niet dat mijn baas nou zo verkeerd is hoor, maar een eigen bedrijf is denk ik toch een van de mooiste dingen!
    Nu ben ik wel mijn eigen bedrijfje begonnen, en hoop dat het zo uit de hand gaat lopen, dat ik straks ook alleen maar met mijn eigen bedrijfje bezig kan zijn, lijkt mij echt helemaal geweldig. Nu doe ik het allemaal buiten mijn werk, en heb toch een fulltime baan, dus dat neemt ook aardig wat tijd in beslag. Maar ja je moet er natuurlijk wat voor over hebben, en zeker als het leuk is om te doen, dan is het allemaal minder erg!

    Maaaarrrrrrreeeeee Je ben toch niet een nieuwe hobby aan het aansmeren he????????
    Ik zal er eens naar kijken hoe het werkt, en of ik het snap natuurlijk!

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Daar heb je helemaal gelijk in, maar soms is de keuze voor welke hobby je wilt uitvoeren best moeilijk!
    Met een eigen bedrijf blijf je inderdaad altijd aan het werk, maar gelukkig weet je ieder geval voor wie je het doet, en dan bedoel met jouw vak, van beide kanten natuurlijk!
    Ik werk helaas nog voor een baas! Niet dat mijn baas nou zo verkeerd is hoor, maar een eigen bedrijf is denk ik toch een van de mooiste dingen!
    Nu ben ik wel mijn eigen bedrijfje begonnen, en hoop dat het zo uit de hand gaat lopen, dat ik straks ook alleen maar met mijn eigen bedrijfje bezig kan zijn, lijkt mij echt helemaal geweldig. Nu doe ik het allemaal buiten mijn werk, en heb toch een fulltime baan, dus dat neemt ook aardig wat tijd in beslag. Maar ja je moet er natuurlijk wat voor over hebben, en zeker als het leuk is om te doen, dan is het allemaal minder erg!

    Maaaarrrrrrreeeeee Je ben toch niet een nieuwe hobby aan het aansmeren he????????
    Ik zal er eens naar kijken hoe het werkt, en of ik het snap natuurlijk!
    Zou niet durven
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •