Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    @Rick Lanting
    Bedankt voor je uitgebreide visie.

    Sinds 1 oktober bestaat onze VOF en zijn we bekend bij de Belastingdienst. We zijn bezig (in onze te beperkte vrije tijd) en zouden graag in november live willen ivm de aankomende feestdagen. Als dat al lukt zal dat in redelijke basic vormen zijn: functioneel, alleen iDeal, beperkt aanbod op de site (maar in principe kunnen we alles leveren dus mailen mag uiteraard ook), en jawel, een gratis (open source) webwinkel en gratis template. Maar hopelijk wel: overzichtelijk, correcte info, concurrende prijzen. Vooralsnog willen we zoveel mogelijk zelf doen en zo min mogelijk uitbesteden. Tijd investeren i.p.v. geld, ook al geldt: tijd = geld. Als het een beetje aan gaat slaan zullen we mee evolueren met de wensen.

    Prijs/levertijd: een mooi spanningsveld...

    Die Disney actie heb ik ook gezien en meteen nagevraagd, maar dat kan dus per land schelen. Als we grote volumes zouden draaien, valt er misschien best wel eens tegenaan te stunten, maar nu nog niet.

    Voor de uitgaves in het buitenland die in NL af te spelen zijn, NL subs en soms ook NL audio hebben, so be it. Om klantvriendelijk te zijn zou ik bijna een link naar amazon, axel, etc. op de site willen plaatsen. Maar er zullen best potentiële klanten zijn die niet in het buitenland willen bestellen, maar persé in NL.

    We zijn nog bezig distributeurs te benaderen. Sommigen werken mee, sommigen reageren niet en sommigen verwijzen ons voorlopig naar de groothandel.

    Batches, hebben we wel over nagedacht en dit is in heeeel veel gevallen niet te voorkomen. We zullen zien, maar we hebben nu nog geen zin om grote voorraden aan te houden. In een dergelijk geval zijn pre-orders natuurlijk ideaal, mits de leverancier ook voldoende voorraad heeft...

    Het idee van de powerbuy is ook al door mijn hoofd geschoten, wel een goed plan om het inzichtelijk te maken op de site. Zal eens gaan kijken of dat mogelijk is.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  2. #27

    Standaard

    Klinkt goed allemaal! Als jullie live zijn, dan krijgen we hier wel de link naar de website neem ik aan?
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  3. #28

    Standaard

    Tja, ik irriteer me ook mateloos aan die link hier met de FRS

    Ik had ook graag op de http://www.vad-show.nl komend weekend gestaan. Te kort dag en te duur. Heel misschien op de http://www.hme2009.nl, maar hoogstwaarschijnlijk niet.

    Logo is in ontwikkeling, offerte voor autostickers aangevraagd. Als iemand nog ideeen heeft voor goedkope reclame, graag. Uiteraard zou mond-op-mond reclame mooi zijn, bijv. hier op het forum...

    Maar die link gaat uiteraard volgen, hopelijk ergens in november.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Tja, ik irriteer me ook mateloos aan die link hier met de FRS
    Je ergert je mateloos aan, of het irriteert je...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Je ergert je mateloos aan, of het irriteert je...

    Jij was zeker meneer van de Ven zijn lievelingetje

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Jij was zeker meneer van de Ven zijn lievelingetje
    Misschien, misschien niet. Hij heeft wel gelijk. Het is overigens een fout die heel erg veel mensen maken, maar het is nog altijd minder dan "Nederlands was altijd mij goeiste vak, dus ik ben beter als jouw". En geloof me, die zin hoor ik vaak genoeg. Maar ik kom dan ook uit Utrecht. :P

    Anyway, leuk om te horen. Gelijk al plannen om op beurzen te staan, dat wil wel. Ik ben erg benieuwd.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  7. #32

    Standaard

    Correctie (o.b.v. http://nltaal.blog.nl/taalweetjes/20...ren_en_ergeren): Die link naar FRS irriteert me mateloos!?

    Nu weer ontopic?
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  8. #33

    Standaard

    Misschien ook niet oninteressant, zorg dat je ook tegen democratische prijzen naar België kan versturen, we hebben hier nog niet zo veel webshops voor blu-ray tegen normale prijzen. Ook Mediadis is nog véél te hoog.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #34

    Standaard

    Waarom niet gewoon een beperkte shop op bv. ebay. Lijkt me minder gevaarlijk. Je kan dan bv. import blu-rays uit uk met nl subs verkopen (o.a. pixar, disney, regiovrije muziek br's) in combinatie met enkele goedkopere titels die hier verkrijgbaar zijn.

    Er zijn genoeg mensen die hiervoor interesse hebben maar niet op buitenlandse sites willen - durven - kunnen (geen visa) bestellen.

  10. #35

    Standaard

    @nmbs
    Door de voorlopig beperkte keuze (door ons) voor iDeal valt België helaas even buiten de boot.

    @.:Quadran:.
    Naar ebay zouden we eens nader kunnen kijken, maar vindt het niet echt geschikt. Hadden op marktplaats een ad gezet voor een goede (nieuwe) disc voor een goede prijs, In ca. 1 maand 30x gelezen, 0 reacties.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  11. #36

    Standaard

    Wat vind je belangrijker: levertijd of prijs?

    binnen twee weken is goed. prijs is nogsteeds het belangrijkst. NL staat nou niet bekend om de laagste prijzen kwa BD's

    Wat zou je van de disc aan informatie willen zien

    In ieder geval de juiste cover, EAN-code, speelduur en regio. En axtra's als extended edition, CE/SE, theatrical cut etcetera.

    Wil je een structurele (relatief) lage prijs per stuk of regelmatig bundelaanbiedingen zoals 3=2

    Beiden als dat kan. 2 voor 25 ofzo. En dan voor topfilms van niet ouder dan een jaar.

    Wat zou jullie overhalen om bij ons te kopen i.p.v. bij de gevestigde orde

    Prijs en de manier van verzenden. bubbelenveloppen kunnen erg veel schade toebrengen aan hoesjes/steelbooks. Mooie speciale uitgaven/boxen graag in karton met vulling. Hoewel de disc nog vaak losschiet maar daar kan niemand wat aan doen denk ik.
    Play doet het nu geweldig, dat kartonnetje is klaarblijkelijk stevig genoeg.


    Is er interesse in merchandise omtrent een film?

    Altijd leuk. Mischien kun je aan promo-staan-posters komen. van die silhouetten. collectors items, poppetjes, ..

    Mijn top 4 irritaties:

    1. Franse teksten op de covers. 'L'empire contre attack"? Niet mijn ding. Daarom koop ik nooit meer bij FRS tenzij het niet anders kan.

    2. klantenservice die niet thuisgeeft.

    3. Ongesealde titels die lijken alsof ze in de rekken in een winkel hebben gelegen/tweedehands.

    4. Beschadigde hoesjes/boxen bij verzending en losgeschoten discs.


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    @nmbs
    Door de voorlopig beperkte keuze (door ons) voor iDeal valt België helaas even buiten de boot.
    Waarom open je (als privé-persoon) geen PayPal-account?

    Je laat uw Belgische klanten een rechtstreekse transfer doen naar uw PayPal-rekening en je hebt het geld binnen, zonder bijkomende kosten...

    Ik snap niet echt wat het probleem is...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Waarom niet gewoon een beperkte shop op bv. ebay. Lijkt me minder gevaarlijk. Je kan dan bv. import blu-rays uit uk met nl subs verkopen (o.a. pixar, disney, regiovrije muziek br's) in combinatie met enkele goedkopere titels die hier verkrijgbaar zijn.

    Er zijn genoeg mensen die hiervoor interesse hebben maar niet op buitenlandse sites willen - durven - kunnen (geen visa) bestellen.
    Ebay is in Nederland niet interessant (meer). Weinig aanbod, weinig bezoekers en de fee die ze vragen is tegenwoordig belachelijk hoog. Wil je daar nog winst op maken dan moet je de discs duurder aanbieden dan in de winkel.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Waarom open je (als privé-persoon) geen PayPal-account?

    Je laat uw Belgische klanten een rechtstreekse transfer doen naar uw PayPal-rekening en je hebt het geld binnen, zonder bijkomende kosten...

    Ik snap niet echt wat het probleem is...
    Als verkopende partij betaal je een (flinke) fee over het bedrag wat je binnenkrijgt. Dus gratis is het zeker niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •