Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 109 worden weergegeven.

Discussie: Gladiator

  1. #1

    Standaard Gladiator

    Play247.com
    £14.99 (Hfl. 52,66 incl. verzenden !!)
    van: ?? - tot: ??

    NB: DVD heeft een Engelse cover maar is voorzien van NL ondertitels en is technisch gezien dezelfde 2 disc als die lokaal wordt verkocht.
    Directe link naar Gladiator

  2. #2

    Standaard

    Bij EzyDvd kun je deze DVD kopen voor omgerekend ƒ28,25 inclusief verzendkosten. Wisselkoers GWK aangehouden. De Australische DVD is zowel regio 2 als 4 en beschikt over Nederlandse ondertiteling. Let Op! zover ik weet was de aanbieding al afgelopen maar dinsdag 18 september stond de aanbieding nog steeds op de site genoemd. Zie de volgende link voor meer info: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/2293/id=bS4Ah:sWX58

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco de Swart
    Bij EzyDvd kun je deze DVD kopen voor omgerekend ƒ28,25 inclusief verzendkosten. <knip> Zie de volgende link voor meer info: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/2293/id=bS4Ah:sWX58
    Hmm...vreemd. De actie lijkt voorbij. Bij het zoeken op Gladiator kom ik op een prijs van $AU36.32. Terwijl als ik jouw link volg is de prijs $AU39.95 !?!
    Overigens lijkt een prijs van f28,25 ($AU23,19) me enorm goedkoop, sterker nog het was spotgoedkoop...

    Anyway, de huidige en goedkoopste (..) prijs bij EzyDVD is momenteel:
    Hfl. 42,20 / € 19,15 / $AU36.32 (excl. verzenden)

  4. #4

    Standaard

    Verzenden van 1 DVD kost bij EzyDVD Au$ 5.50, da's dus Fl 6,38.

    (De koers van de Australian dollar is weer een cent gedaald sinds gisteren).

    Voor mijn informatie :
    Is de genoemde prijs excl. GST (Australische BTW) ?

  5. #5

    Standaard

    Zoals ik aangaf was de aanbieding al voorbij maar stond deze op 18 september nog op de site. Waarschijnlijk een foutje van Ezy DVD. Ik had de DVD reeds eerder besteld in combinatie met wat andere DVD's. Ik was omgerekend ƒ35,- per stuk kwijt inclusief verzendkosten. De prijzen genoemd bij EzyDVD zijn inclusief 9% GST. Deze gaat er dus voor internationale orders er nog vanaf.

  6. #6

    Standaard

    De prijzen genoemd bij EzyDVD zijn inclusief 9% GST. Deze gaat er dus voor internationale orders er nog vanaf.
    Ik neem aan dat je er dan hier nog wel BTW over moet betalen dan?!?

  7. #7

    Standaard

    Als je bestelling boven een bepaald bedrag komt dan moet je inderdaad BTW betalen. Maar zolang je niet meer dan twee DVD's tegelijkertijd besteld is de kans klein dat je BTW moet je betalen. Ezy DVD zet altijd een lagere waarde op het pakje dan er daadwerkelijk inzit. Zodat de kans relatief klein is dat de Douane het pakje openmaakt. Voor de bestellingen die ik tot nu toe besteld heb heb ik geen BTW betaald. Maar je kan natuurlijk altijd pech hebben. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=454 voor meer info over bestellingen via het internet.

  8. #8

    Standaard

    Voor de mensen die hem sneller in huis willen hebben... Bij FRS 75 piek, dus met korting 68,50

    Dit is dezelfde versie die op exydvd te koop is, waar ik hem ook vandaan heb voor $AU 36.32, omgerekent dus 42,17.. dan komen er idd nog wel 6,38 harde Nederlandse Florijnen bij voor verzendkosten!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  9. #9

    Standaard

    Gladiator is bij EzyDVD weer $25,- In guldens komt de prijs inclusief verzendkosten min de GST belasting op ƒ34,60 Het betreft hier weer de actie 2 DVD's voor $50,- Als je de DVD's nu besteld dan wordt de bestelling vanaf 19 november verzonden. De actie loopt t/m 30 december.

  10. #10

    Standaard Gladiator DTS

    2-11-2001 - looptijd onbekend
    Mediamarkt Amsterdam: fl. 75,-
    Mediamarkt Rijswijk: fl. 65,-
    Mediamarkt R'dam centrum: fl. 75,-

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Bij de FRS is ie 76 gulden en dan nog 10% eraf, dan is ie nog goedkoper als de MM

  13. #13

    Standaard

    Ik heb 'm ook bij Ezydvd besteld voor $AU25 (excl. verz.kn.), volgens mij kun je deze ook los voor $AU25 bestellen, tenminste als je alleen op titel zoekt kom je dezelfde prijs tegen zonder enige toevoeging dat het de actie 2 voor 50 betreft

    Dus, goedkoper dan ƒ34,60 kun je 'm volgens mij niet krijgen, en je hoeft maar ongeveer een week te wachten

  14. #14

    Standaard

    Aktie geldt alleen per 2 of meer stuks !

  15. #15

    Standaard Gladiator 16 euro incl verzenden

    Gladiator bij EzyDVD in de pre release in maart opnieuw daar uitgebracht
    voor 25 au dollar -9% +4.5 dollar = 27.5xfl1.27=fl35.-;2.2 = 16 euro!!!!

    Een koopje toch !

  16. #16

    Standaard

    Staat al samen met alle andere titels in het meerder titels forum.

  17. #17

    Standaard

    Kijk eerst even rond op deze site wat er zo allemaal al niet geschreven is voordat je zeer oud nieuws brengt.

    Nou gauw bestellen die DVD.

  18. #18

    Standaard

    Ben er wel van bewust dat de ondertiteling niet op de correcte plek staat(Half in beeld, half in het zwart)... (Schandalig voor zo'n dure dvd)...

  19. #19

    Standaard

    V&D PrijzenCircus - 20 euro
    Vanaf 2 maart tot ???

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan
    V&D PrijzenCircus - 20 euro
    Vanaf 2 maart tot ???
    Prijzencircus is van 2 t/m 10 Maart.

  21. #21

    Standaard

    ja en na een paar uur was alles al verkocht als ze nou in 1 keer goed vullen kunnen mensen die van ver af niet met een teleurstelling wegrijden

  22. #22

    Standaard

    Gladiator dolby digital & DTS, 2 disc's! Met ruim 140 min extra spectakel bij MM Alexander voor € 20,--
    Was gewoon overgeprijst. Geen speciale aanbieding of zo.
    (was € 31.40 of zo)

  23. #23

    Standaard

    mijn zus vandaag die kant op van makro is die helemaal uitverkocht toen maar die hard 2 se meegenomen dan heb ik nou mooi 1+2 is ook leuk

  24. #24

    Standaard MediaMarkt Rotterdam Centrum

    MM Rdam Centrum - EUR 19.99 - vr 8-3

    en bevestiging van Nicole's waarneming:
    MM Rdam Alexander - EUR 19.99 - vr 8-3

    Dus de twee Rotterdamse MediaMarkten doen vanaf deze week mee met de V&D-prijzen voor Gladiator (en MM Alexander ook met Hannibal). Vorige week hadden ze nog >EUR 30-prijzen.
    MM Rijswijk had hem do 7-3 niet, of niet voor deze lage prijs.

    Ter volledigheid: Die Hard SE 1 & 2 nog steeds ongewijzigde (hogere) prijs bij MM.

  25. #25

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •