Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 73 worden weergegeven.

Discussie: Wehkamp blu ray

  1. #26

    Standaard

    Ik heb zaterdag 3! blu-rays (Fargo, Fight Club, The Usual Suspects) uit de 2 halen, 1 betalen actie besteld. Ik heb voor alle 3 de helft van de prijs betaald, plus €1,95 verzendkosten. Zojuist alle 3 de blu-rays ontvangen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kip Bekijk bericht
    Minority Report en Road to Perdition hebben ook een week levertijd, maar ik had ze met Koninginnedag besteld en krijg net bericht dat ze zijn verzonden

    Dat zou betekenen dat ik ze morgen (4 mei) al in huis heb, in plaats van de release die op hun website staat (5 mei). We zullen zien morgen!
    Die mail heb ik gisteren ook gehad, maar mooi dat ze niet op de mat lagen vanmorgen....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  3. #28

    Standaard

    Laten we het hier ontopic houden met aanbiedingen, geen verdere discussie of vermeldingen over het binnenkomen van de titels: daar is het Info over (internet)winkels subforum voor bedoeld.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JWZ Bekijk bericht
    Ik heb zaterdag 3! blu-rays (Fargo, Fight Club, The Usual Suspects) uit de 2 halen, 1 betalen actie besteld. Ik heb voor alle 3 de helft van de prijs betaald, plus €1,95 verzendkosten. Zojuist alle 3 de blu-rays ontvangen.
    Welke winkel heb je het nu over? Klinkt een beetje raar dat je bij een 2 halen 1 betalen actie de derde ook nog voor de helft krijgt, maar ik ben benieuwd of mij dat ook lukt.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Welke winkel heb je het nu over? Klinkt een beetje raar dat je bij een 2 halen 1 betalen actie de derde ook nog voor de helft krijgt, maar ik ben benieuwd of mij dat ook lukt.
    Wehkamp. Ik was zelf ook verbaasd dat het gelukt was.

  6. #31

    Standaard

    Bij Wehkamp fox titels voor maar €12,50. Je moet de 2 halen 1 betalen kiezen, elke titel die je in je mandje doet word opeens €12,50 (vanaf 2 stuks, bij 1 niet!).
    --

  7. #32

    Standaard

    Pssst... dat was al 2 keer gemeld in dit topic.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #33

    Standaard

    Stom dat ik niet even terug had gekeken, had al eens gelezen dat de 3de titel ook 12,50 was. Vanmiddag Road to Perdition en I, Robot besteld. Enigste andere interessante titel voor mij was Speed.

  9. #34

    Standaard

    Je kunt ze nog altijd terugsturen (ongeopend) en de bestelling opnieuw plaatsen, maar dan goed!

    - PS: Hoe lang duurt deze actie nog? Misschien dat ik nog wat neem (ik heb iig interesse in The Longest Day).
    --

  10. #35

    Standaard

    Nu 2 blu-ray films voor €20,- op wehkamp.nl. Keuze uit 184 titels. Een paar die er tussen staan zijn:

    Rambo 1 t/m 3
    The Pianist
    Kill Bill 1 + 2
    Resident Evil
    Getaway (1972)
    Reservoir Dogs
    No Reservations
    The Brave One
    The Bucket List
    Pale Rider
    The Goonies
    Sin City
    The Boat That Rocked
    Dead Snow

    Link naar de aanbieding
    --

  11. #36

    Standaard

    Bij deze 2 voor € 20-actie kost een derde, vierde etc. Blu-ray ook slechts € 10. Dus bestel je er drie, dan kost je dat € 30. Verzendkosten zijn slechts € 1,95, ongeacht het aantal Blu-rays.

  12. #37

    Standaard

    Iemand interesse in een €7,50 korting code, geldig tot 30 september?
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    Iemand interesse in een €7,50 korting code, geldig tot 30 september?

    Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen m.b.t. boven bedoelde e-mailvoordeelcode, of het aankoopbedrag tenminste 25 euro moet bedragen?
    Dit i.v.m. naheffingen e.d.

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Mocht iemand nog een kortingscode hebben en niet gebruiken, PM me!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Nee, geen minimum bedrag vereist.
    Hoe weet je dat zo zeker , aangezien het wel in sommige mailtjes staat?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Hoe weet je dat zo zeker , aangezien het wel in sommige mailtjes staat?
    Misschien dat het per code verschilt maar ik heb gewoon €7,50 korting gekregen op een BD van €15,99.

    In de mail stond ook niets over een minimum berdrag.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #44

    Standaard

    Als iemand nog een 7,50 korting code heeft en deze niet nodig geeft graag een PM

    Liefst dan een die gebruikt kan worden voor een bestelling onder de 25,00

  20. #45

    Standaard

    Zullen we het hier over prijzen gaan hebben?
    Verzoeken om kortingscoupons etc kan via andere topics.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #46

    Standaard

    verschillende titels voor 7,99 ex verz.
    Ze moeten 27-10 uitkomen en volgen mij is dit een metalcase limited edition uitgave van RCV

    Kill Bill 1
    Kill Bill 2
    We Were Soldiers
    Sin City
    Golden Compass
    Transporter 3
    Defiance
    Bondock Saints
    Shine a Light
    Drag Me To Hell
    My Bloody Valatine 3D

  22. #47

    Talking

    Het zijn inderdaad Limited Edition Metalcases ik heb ze net binnen gekregen.

  23. #48

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    Tip

    - Er is nu 10% korting bij Wehkamp. Warner Blu-rays zijn daar nu 3 voor 2. Je betaalt dus ongeveer €27,- voor 3 Warner Blu-Rays (en nog goede films ook, zoals ''Casablanca'', ''Dirty Harry'' en ''Full Metal Jacket''). In combinatie van een kortingsbon van €10,- betaal je dus maar €16,- voor 3 blu-rays van Warner. Dat is ongeveer €5,60 per nieuwe blu-ray.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •