Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 73 van 73 worden weergegeven.

Discussie: Wehkamp blu ray

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Tip

    - Er is nu 10% korting bij Wehkamp. Warner Blu-rays zijn daar nu 3 voor 2. Je betaalt dus ongeveer €27,- voor 3 Warner Blu-Rays (en nog goede films ook, zoals ''Casablanca'', ''Dirty Harry'' en ''Full Metal Jacket''). In combinatie van een kortingsbon van €10,- betaal je dus maar €16,- voor 3 blu-rays van Warner. Dat is ongeveer €5,60 per nieuwe blu-ray.
    Er staat heel duidelijk bij de kortingsbon:

    4. Minimale bestedingsbedrag 50.-


    Misschien lukt het wel om de bestelling te plaatsen, maar er is een hele grote kans dat Wehkamp achteraf de €10 terug gaat vorderen.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er staat heel duidelijk bij de kortingsbon:

    4. Minimale bestedingsbedrag 50.-


    Misschien lukt het wel om de bestelling te plaatsen, maar er is een hele grote kans dat Wehkamp achteraf de €10 terug gaat vorderen.
    Bij mij is dat nooit gebeurd i.i.g.. heb gewoon de bon gebruikt voor €8,- dvd en voor die BD actie. En paar maanden geleden ook, niets van gehoord verder. Zou het er gewoon op wagen als ik jou was.

  3. #53
    Member
    Registratie datum
    May 2007
    Woonplaats
    crossing borders every day.

    Standaard

    over wat voor'n kortingsbon a 10.00 hebben we het hier?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joshua Dago Bekijk bericht
    over wat voor'n kortingsbon a 10.00 hebben we het hier?
    Als je regelmatig wat bij Wehkamp bestelt, dan tracteren ze je af en toe op een kortingscode via de mail, wat deze week dan ook is gebeurd.

  5. #55

    Standaard Wehkamp

    Heel veel blu rays afgeprijsd tot 1 augustus, bijvoorbeeld Things to do in Denver when you're dead
    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...nd&cmid=WEHBES

    En de ontvangen voucher van 10 Euro maakt dat ik deze preorder samen met A fish called Wanda ga bestellen...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Heel veel blu rays afgeprijsd tot 1 augustus, bijvoorbeeld Things to do in Denver when you're dead
    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...nd&cmid=WEHBES

    En de ontvangen voucher van 10 Euro maakt dat ik deze preorder samen met A fish called Wanda ga bestellen...
    Die bonnen zijn t/m 17 juli geldig, het is nu de 22e. Hoe wil je die nog gebruiken?

  7. #57

    Standaard

    Mensen die de bon nog niet hebben gebruikt (waaronder mezelf) hebben een mailtje ontvangen waarin de spendeertijd gerekt is naar 24 juli.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  8. #58

    Standaard

    owh vandaar ..ik had het idee dat iedereen een extra bon heeft ontvangen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #59

    Standaard

    Goed dat ik dit topic even bekeek. Ik zag dat ik ook nog een herinnering had gekregen van de bon van 10 euro. Heb The Big Lebowski ge-preordered voor een totaalbedrag van 7,24 euro . Nu geduld hebben, want als verschijningsdatum stond 29 september...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door calexico26 Bekijk bericht
    Goed dat ik dit topic even bekeek. Ik zag dat ik ook nog een herinnering had gekregen van de bon van 10 euro. Heb The Big Lebowski ge-preordered voor een totaalbedrag van 7,24 euro . Nu geduld hebben, want als verschijningsdatum stond 29 september...
    Je moet minimaal voor €25 besteden. De bon doet het wel, maar de kans op een naheffing is aanwezig.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je moet minimaal voor €25 besteden. De bon doet het wel, maar de kans op een naheffing is aanwezig.
    Zucht...Dat had ik dus niet gezien. Leuk die kleine lettertjes eronder...Het is ook altijd wat met de Wehkamp. Ik kan dat ook niet echt klantvriendelijk noemen. Dan zou er eigenlijk een melding moeten komen dat de bon het nog niet doet omdat je nog geen 25 euro hebt besteed. Of denk ik dan weer te simpel? Nou ja, ik had het gewoon moeten zien, klaar.

    Ik laat de bestelling maar gewoon staan en hoop maar dat er geen naheffing komt. En in het geval van een naheffing: het gaat hier om Lebowski, een van de beste films ooit, dus daar heb ik dan ook wel 15 euro voor over

  12. #62

    Standaard

    Vele Warner Essentials titels zijn nu maar 8,99 ex verzending

  13. #63

    Standaard

    2 blu-ray's voor 13,50

    o.a. gran torino, due date e.d.

  14. #64

    Standaard

    Ik zie ze voor 15 staan, niet voor 13,50 (alhoewel 15 al netjes is natuurlijk)

    Gran Torino
    Due Date
    Inception
    P.S. I love you
    Final Destination 4
    Clash of the Titans
    Sex and the City
    Step up 3
    Jonah Hex
    Town
    Laatst aangepast door juster : 11-10-2011 om 23:10 Reden: tiepvout
    There's no intelligent life down here

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door juster Bekijk bericht
    Ik zie ze voor 15 staan, niet voor 13,50 (alhoewel 15 al netjes is natuurlijk)

    Gran Torino
    Due Date
    Inception
    P.S. I love you
    Final Destination 4
    Clash of the Titans
    Sex and the City
    Step up 3
    Jonah Hex
    Town
    Dan weet ik het ook niet hoor. Heb er 2 besteld en voor 13,50 gekocht en ook als ik er nu 2 in mijn winkelwagen stop, staat er 13,50 (6,75 p.stuk) en niet 15.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Dan weet ik het ook niet hoor. Heb er 2 besteld en voor 13,50 gekocht en ook als ik er nu 2 in mijn winkelwagen stop, staat er 13,50 (6,75 p.stuk) en niet 15.
    Dan heb je een balansrekening.
    Mijn nichtje heeft een mail gekregen dat je 10% korting krijgt op dvd's en Blu-ray's als je betaald met je balansrekening.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat is gewoon deze actie: http://www.double-deal.nl/
    Staan ook bij MM Zwolle, 7,50 per stuk. Lijkt landelijk? Heb Inception meegenomen.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Dan heb je een balansrekening.
    Mijn nichtje heeft een mail gekregen dat je 10% korting krijgt op dvd's en Blu-ray's als je betaald met je balansrekening.

    Maar ik betaal maandelijks niets aan Wehkamp.
    Ik betaal namelijk altijd meteen via iDeal. Ik zal even mijn instellingen checken.

    Edit: er was iets mis met mijn betaalinstellingen, ik heb het aangepast en nu geeft winkelwagen weer 15 euro aan . Twee voor €15,- klopt dus gewoon, excuses.
    Laatst aangepast door roninpacino : 13-10-2011 om 22:33

  20. #70

    Standaard

    Diverse blu-ray titels voor 6,99 bij wehkamp.nl

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Diverse blu-ray titels voor 6,99 bij wehkamp.nl
    heb je een link, zie alleen deze lijst
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb je een link, zie alleen deze lijst
    Sorry, zie dat ik fout heb gekeken (door Wehkamp).

    Onder de tab blu-ray staat ''diverse Sony toptitels in de aanbieding'' maar het gaat dus om dvd's. Verkeerd geplaatste aanbieding dus.

  23. #73

    Standaard

    10% korting op DVD's en Blu-rays (actie loopt t/m 7 november)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •