Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 127 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Mijn ervaringen met de LG BD350 staan op pagina 1 van deze thread. De speler doet het nog altijd prima en is dus regiovrij voor DVD's en regio A voor Blu-rays. Ik gebruik hem naast mijn regio B PS3.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Mijn ervaringen met de LG BD350 staan op pagina 1 van deze thread. De speler doet het nog altijd prima en is dus regiovrij voor DVD's en regio A voor Blu-rays. Ik gebruik hem naast mijn regio B PS3.
    Ik denk daarom ook dat de BD350 een zekere aanschaf gaat worden

  3. #53

    Standaard

    Ik ben in voor een zelfde aanschaf als Roy. Het liefst natuurlijk regiovrij, maar dan mag het niet meer dan € 200 inclusief eventuele modificatie kosten. Als dat niet kan, dan ga ik denk ik liever voor de LG BD350 voor de zachte prijs van € 129.

    Carlos, hoeveel regio A Blu-ray's heb jij inmiddels afgespeeld met je 'regio A' LG?
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Carlos, hoeveel regio A Blu-ray's heb jij inmiddels afgespeeld met je 'regio A' LG?
    Tot op heden slechts 2, maar er staan er nog 10 in bestelling.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Ik ben in voor een zelfde aanschaf als Roy. Het liefst natuurlijk regiovrij, maar dan mag het niet meer dan € 200 inclusief eventuele modificatie kosten. Als dat niet kan, dan ga ik denk ik liever voor de LG BD350 voor de zachte prijs van € 129.

    Carlos, hoeveel regio A Blu-ray's heb jij inmiddels afgespeeld met je 'regio A' LG?
    Zie dit topic voor mijn zeer positieve reactie

  6. #56

    Standaard

    Thanks! Ik denk dat ik ook maar voor de BD350 ga. Lijkt inderdaad de beste optie te zijn.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  7. #57

    Standaard

    Let op als je van plan bent een LG BD350 aan te schaffen om hem regio A te maken! Ik heb voor de zekerheid de beginpost aangepast:

    Update: inmiddels is in dit topic gemeld dat er nieuwe firmware bestaat voor de LG BD350, die het veranderen van de regio voor Blu-ray onmogelijk maakt. Ook nieuwe spelers die nu in de winkels worden verkocht lijken deze nieuwe firmware reeds aan boord te hebben. Voor degenen die de LG BD350 wilden aanschaffen om er een regio A speler van te maken: dit kan dus in principe niet meer, tenzij je toevallig een exemplaar met de oude firmware op de kop weet te tikken. Voor degenen die reeds een regio A gemaakte LG BD350 in huis hebben: ik heb op dit moment geen idee of je speler nog regio A discs zal afspelen na installatie van de nieuwe firmware! Nadere info hierover is natuurlijk van harte welkom.

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik verwacht dat als deze al is ingesteld deze gewoon blijft staan.
    Het zou teveel problemen veroorzaken als men daar een wijziging in aan zou brengen.
    Immers spelers van andere regiocodes zouden ook ongewenst foutief ingesteld kunnen worden.

    Overigens is de verwachting dat als dit d.m.v. van een firmware is geblockeerd, deze op dezelfde wijze ook weer gehacked kan worden zonder al teveel moeite!
    Het is immers een bestaande optie!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik verwacht dat als deze al is ingesteld deze gewoon blijft staan.
    Het zou teveel problemen veroorzaken als men daar een wijziging in aan zou brengen.
    Immers spelers van andere regiocodes zouden ook ongewenst foutief ingesteld kunnen worden.

    Overigens is de verwachting dat als dit d.m.v. van een firmware is geblockeerd, deze op dezelfde wijze ook weer gehacked kan worden zonder al teveel moeite!
    Het is immers een bestaande optie!
    Ik denk ook dat de speler na de update regio A zal blijven, maar het vervelende is dat ik het niet 100% zeker weet, dus ik neem voorlopig het risico maar niet. Bovendien wil ik op zich best graag de optie behouden om hem ooit weer (tijdelijk) terug te zetten op regio B, bijvoorbeeld als mijn PS3 er ooit mee op zou houden.

    Mocht je iets van een firmware hack vernemen, laat je het dan even weten? Bij voorbaat dank!

  10. #60

    Standaard

    Ik wil graag toevoegen aan dit topic dat ik bij de Media Markt een LG BD-350 heb kunnen kopen met juli als productiedatum - en de hack voor regio A werkt.

    Op de aanwezige dozen waren de productiedata af te lezen. Veel kwamen uit oktober (nieuwe firmware?) en nog slechts enkele uit september (weet niet of deze werken) en juli.

  11. #61

    Standaard

    ik zit er ook over te denken om deze aan te schaffen, maar als je hem niet meer zelf regiovrij kan maken hoef ik hem niet, is er al een manier om die met de laatste update ook gewoon weer (Blu-Ray) regiovrij te maken?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #62

    Standaard

    Wat is de huidige stand van zaken omtrent regiovrije blu-ray speler januari 2010? Naar mijn weten is geen enkele speler die software matig de blu-ray regiovrij kan maken. Zelf heen en weer switchen tussen regio A en B vind ik niet erg maar als het maar een X aantal kan dan ben je toch gebonden.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Wat is de huidige stand van zaken omtrent regiovrije blu-ray speler januari 2010? Naar mijn weten is geen enkele speler die software matig de blu-ray regiovrij kan maken. Zelf heen en weer switchen tussen regio A en B vind ik niet erg maar als het maar een X aantal kan dan ben je toch gebonden.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=73045
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #64

    Standaard

    Even een vraagje: is het eigenlijk mogelijk om m`n Panasonic dmp-bd 60 software-matig regiovrij te maken voor het afspelen van dvd`s?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Even een vraagje: is het eigenlijk mogelijk om m`n Panasonic dmp-bd 60 software-matig regiovrij te maken voor het afspelen van dvd`s?
    http://www.videohelp.com/dvdhacks/pa...dmp-bd80/10079
    http://www.avforums.com/forums/blu-r...-part-6-a.html

    Vereist dus een andere (universele) afstandbediening...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #66

    Question

    Nu mijn oude dvd speler (nog met scart aansluiting) langzaam de geest lijkt te geven, ben ik op zoek naar een dvd - en blu-ray speler voor m`n regio A blu-ray`s en m`n niet-regio 2 dvd`s mee af te spelen.
    ik heb al een Panasonic bd-speler maar die speelt alleen regio B BD`s en regio 2 dvd`s (en regio vrije uiteraard).
    Eisen:
    -: moet`m kunnen instellen om (software matig) regio A BD`s te spelen
    -: moet `m regio vrij kunnen maken voor dvd`s.
    -: moet uiteraard goede audio en beeldkwaliteit geven.

    Welke speler(s) zouden jullie aanraden?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nu mijn oude dvd speler (nog met scart aansluiting) langzaam de geest lijkt te geven, ben ik op zoek naar een dvd - en blu-ray speler voor m`n regio A blu-ray`s en m`n niet-regio 2 dvd`s mee af te spelen.
    ik heb al een Panasonic bd-speler maar die speelt alleen regio B BD`s en regio 2 dvd`s (en regio vrije uiteraard).
    Eisen:
    -: moet`m kunnen instellen om (software matig) regio A BD`s te spelen
    -: moet `m regio vrij kunnen maken voor dvd`s.
    -: moet uiteraard goede audio en beeldkwaliteit geven.

    Welke speler(s) zouden jullie aanraden?
    Wil je voor een simpel spelertje voor erbij wat het prima doet voor 100 eurie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=73045

    Wil je een alleskunner met echt superkwaliteit maar tegen een hogere prijs: Oppo BDP-83 of de instapper BDP-80. Beiden regiovrij gemod verkrijgbaar bij www.livingcinema.nl
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Wil je voor een simpel spelertje voor erbij wat het prima doet voor 100 eurie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=73045

    Wil je een alleskunner met echt superkwaliteit maar tegen een hogere prijs: Oppo BDP-83 of de instapper BDP-80. Beiden regiovrij gemod verkrijgbaar bij www.livingcinema.nl
    Nee moet wel goede kwaliteit zijn. Zowel de speler zelf moet betrouwbaar zijn (en uiteraard lang meegaan) en de beeldkwaliteit moet sterk zijn.
    Doen die Oppo`s ook dvd upscalen? en zijn ze voor zowel dvd als blu-ray`s regio vrij?
    En, m`n laatste vraag , is livingcinema betrouwbaar qua levering etc.? leveren ze via de post?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Doen die Oppo`s ook dvd upscalen?
    De videochip in de Oppo schijnt zo ongeveer de beste te zijn voor upscalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee moet wel goede kwaliteit zijn. Zowel de speler zelf moet betrouwbaar zijn (en uiteraard lang meegaan) en de beeldkwaliteit moet sterk zijn.
    Doen die Oppo`s ook dvd upscalen? en zijn ze voor zowel dvd als blu-ray`s regio vrij?
    En, m`n laatste vraag , is livingcinema betrouwbaar qua levering etc.? leveren ze via de post?
    Beeldkwaliteit is niet het beste van het beste bij de Oppo, maar zeker bovengemiddeld
    Dvd wordt zoals peptalk al zegt perfect geüpscaled. Beste kwaliteit upscaling voor die prijs.
    En of Livingcinema betrouwbaar is? Geen idee. Hoe ze leveren? Zoek even op hun site of mail ze. Ze reageren vrij snel op vragen e.d. en zijn zeer behulpzaam met info verstrekken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #71

    Standaard

    Ok thanks voor de antwoorden

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Beeldkwaliteit is niet het beste van het beste bij de Oppo, maar zeker bovengemiddeld
    De speler is nogal duur dus dan verwacht ik natuurlijk ook een geweldige beeldkwaliteit.
    Wat voor spelers zijn qua beeldkwaliteit dan nog beter? en iemand een idee of er tussen de twee genoemde Oppo spelers een verschil zit in beeldkwaliteit?

    En stel dat ik `m zou bestellen, dan moet ik dus kiezen bij "Modification" voor No RegionMod, toch?
    Ook nog (ja ik ben lastig, ik weet `t ): modden zij `m zelf zodat ie regio vrij wordt of kopen ze `m gemod in? als dat het geval is, dan is ie misschien ook nog op andere sites te krijgen

    Thanks voor het antwoorden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ok thanks voor de antwoorden


    De speler is nogal duur dus dan verwacht ik natuurlijk ook een geweldige beeldkwaliteit.
    Wat voor spelers zijn qua beeldkwaliteit dan nog beter? en iemand een idee of er tussen de twee genoemde Oppo spelers een verschil zit in beeldkwaliteit?

    En stel dat ik `m zou bestellen, dan moet ik dus kiezen bij "Modification" voor No RegionMod, toch?
    Ook nog (ja ik ben lastig, ik weet `t ): modden zij `m zelf zodat ie regio vrij wordt of kopen ze `m gemod in? als dat het geval is, dan is ie misschien ook nog op andere sites te krijgen

    Thanks voor het antwoorden
    Het verschil in beide spelers zit em met name in de upscaling van dvd's. De 83 heeft een veel betere videoprocessor als de 80. Verder is het analoge gedeelte in de 83 een stuk beter (geluid). En als je hem zou bestellen dan moet je juist kiezen voor Region Mod, oftewel een Regio Modificatie, anders is het een regio A speler. Zij modden em voor je met behoud van garantie.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het verschil in beide spelers zit em met name in de upscaling van dvd's. De 83 heeft een veel betere videoprocessor als de 80. Verder is het analoge gedeelte in de 83 een stuk beter (geluid). En als je hem zou bestellen dan moet je juist kiezen voor Region Mod, oftewel een Regio Modificatie, anders is het een regio A speler. Zij modden em voor je met behoud van garantie.
    Ok. Vind het wel raar dat je kiest voor No RegionMod je extra moet betalen terwijl blijkbaar de modificatie gratis is?? of zie ik het verkeerd?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Wil je een alleskunner met echt superkwaliteit maar tegen een hogere prijs: Oppo BDP-83 of de instapper BDP-80. Beiden regiovrij gemod verkrijgbaar bij www.livingcinema.nl
    Ik heb de beginpost even bijgewerkt met deze informatie, bedankt!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Ik heb de beginpost even bijgewerkt met deze informatie, bedankt!
    Dan mag je er nog een apparaat bij zetten: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=74228
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •