De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter and the Half-Blood Prince vanaf 18 november verkrijgbaar

    Harry Potter and the Half-Blood Prince vanaf 18 november verkrijgbaar



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Die zal weer rijkelijk verkocht worden zo vlak voor de feestdagen. Standaard aanschaf

  3. #3

    Standaard

    Vond deze behoorlijk tegenvallen.
    Aanschaf zal er nog wel komen als ze allemaal uit zijn in een box.
    The horror...the horror...

  4. #4

    Standaard

    Wat ik belachelijk vind, is dat ze eerste film 1-5. Opnieuw uitbregen in een mooie nieuwe artwork met sleeve. En dat ze nu op eens weer het oude artwork gaan gebruiken, terwijl de andere films alleen nog maar met de nieuwe te krijgen zijn.

    Echt belachelijk van Warner, verwachten ze soms dat wij al die films weer opnieuw gaan kopen ofzo
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Wat ik belachelijk vind, is dat ze eerste film 1-5. Opnieuw uitbregen in een mooie nieuwe artwork met sleeve. En dat ze nu op eens weer het oude artwork gaan gebruiken, terwijl de andere films alleen nog maar met de nieuwe te krijgen zijn.

    Echt belachelijk van Warner, verwachten ze soms dat wij al die films weer opnieuw gaan kopen ofzo
    Tja, voor degene die dan weer alle delen hebben in oude artwork, is dit dan weer beter. Je kan niet voor iedereen goed doen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Wat ik belachelijk vind, is dat ze eerste film 1-5. Opnieuw uitbregen in een mooie nieuwe artwork met sleeve. En dat ze nu op eens weer het oude artwork gaan gebruiken, terwijl de andere films alleen nog maar met de nieuwe te krijgen zijn.

    Echt belachelijk van Warner, verwachten ze soms dat wij al die films weer opnieuw gaan kopen ofzo
    waarom geen dubbelzijdige inlay, dat je zelf kunt kiezen!! er zijn meerdere titels die dit hebben.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7

    Standaard

    Helaas wordt nergens uit het persbericht duidelijk of de DVD-uitgave een 2-disc is ...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Tja, voor degene die dan weer alle delen hebben in oude artwork, is dit dan weer beter. Je kan niet voor iedereen goed doen.
    Precies, en daar ben ik dan weer blij mee :razz: . Oude artwork rules .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #9

    Standaard

    Komt er zeker weten in. Al vraag ik me wel af hoe het met die EE cuts zit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Komt er zonder twijfel in, als de UE uit is...


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander D. Bekijk bericht
    Helaas wordt nergens uit het persbericht duidelijk of de DVD-uitgave een 2-disc is ...
    Volgens Bol.com is het een 2 disc.

  12. #12

    Standaard

    Komt er zeker in hier, gewoon op DVD net als de vorige 5. Zag op Bol een speciale versie met deel 1 tm 6 waar ook deel 7 in zou passen ( een groot kasteel ) maar voor 230 euro..nee dankje

  13. #13

    Standaard

    Ik ga toch proberen om de steelbook Blu-Ray versie te pakken te krijgen...


  14. #14

    Standaard

    Nog niet gezien, ga ik op zeker halen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •