Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.

Discussie: Loft

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dali Bekijk bericht
    én gij kunt een naakte Marie Vinck in HD zien

  2. #27

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem op de DVD ook.
    Mijn dvd speler is al vrij oud, dus ik dacht dat het gewoon de speler was die vreemd deed, maar hij maakt dat luid lawaai bij geen enkele andere disc.

  3. #28
    Vanelslander
    Guest

    Standaard

    Dank aan het Forum. Mijn Loft BD bromde erg luid in een Philips 9500 en na een belletje met Woestijnvis kreeg ik binnen de drie dagen een bromloos exemplaar retour toegestuurd !!! Dat is service van de bovenste plank. Warme merci aan Woestijnvis.

  4. #29

    Standaard

    Hmm. Ik heb zoveel geluk niet. Ik heb een mail gestuurd naar hun maar tot op heden nog steeds geen antwoord. Mail is al een tijdje verstuurd. Naar welk nr heb jij gebeld?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  5. #30

    Standaard

    hmm klinkt in elk geval als een schijfje die niet goed uitgebalanceerd is, deze gaat veel meer trillen. Misschien dat er goedkope schijfjes bij productie zijn gebruikt?

  6. #31

    Standaard

    Is er al iets bekend over de verschijningsdatum in Nederland?

  7. #32

    Standaard

    Weet iemand waar Loft tegen een redelijke prijs te bestellen is? Of iemand die hem wil doorverkopen? Ben er al lange tijd naar op zoek. Zag hem toevallig vanmiddag liggen bij de FNAC in Antwerpen, met een prijs van 36 euro(!). Ondanks dat ik hem graag wil hebben vond ik dat toch echt veel te duur. Op sommige webwinkels wordt er meer dan 50 euro voor gevraagd zelfs.

  8. #33

    Standaard

    Er komt trouwens een nieuwe release van Loft, weliswaar enkel op dvd tot nu toe en het lijkt een boekvorm te zijn.

    http://www.freerecordshop.be/films/l...-5051888075739

  9. #34

    Standaard

    Ik denk dat het de Nederlandse remake betreft. Die komt immers dit jaar uit op DVD, en van Komt een Vrouw bij de Dokter is ook zo'n Special Branded Edition verschenen. Ik ben op zoek naar de originele Vlaamse versie uit 2008.

  10. #35

    Standaard

    raar dat de Vlaamse Blu-ray van Loft niet meer beschikbaar is op de FRS.be website, anders had ik je nog een cadeaubon van 10 euro (bij minimumaankoop van 40 euro) kunnen geven. Had je dan toch 2 blu's voor rond 30 euro.

  11. #36

    Standaard

    Dat zou erg aardig en fijn geweest zijn! Helaas is hij bijna nergens meer te verkrijgen. Heb hem destijds niet gekocht omdat ik 25 euro erg duur vond en wilde wachten tot hij in prijs was gedaald. De enige winkel die hem (zover ik weet) nog heeft is Azur, met een prijs van maar liefst 51,29 euro. Dus als iemand me een tip kan geven zou dat welkom zijn. Ben een Nederlandse student die tijdelijk in Antwerpen studeert, dus ben niet geheel bekend met de Vlaamse (web)winkels.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B. Hendriks Bekijk bericht
    De enige winkel die hem (zover ik weet) nog heeft is Azur, met een prijs van maar liefst 51,29 euro.

    Blij dat ik hem destijds besteld heb voor 10 euro!
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=70333

  13. #38

    Standaard

    Fnac heeft hem ook nog staan voor de lage prijs van 34,99 euro!
    Zelfs op ebay vind je niets terug van Loft, buiten 1 of 2 dvd's.
    Zo goed als OOP.

  14. #39

    Standaard

    komt toch wel een her druk van neem ik aan blu-ray begint net pas een beetje te leven :S

  15. #40

    Standaard

    Ik heb heb vandaag nog op 2 plaatsen zien liggen. Bij Saturn in Brugge (was ie wel 27,50) en bij de FRS in de winkelstraat van Brugge in de koopjesbak (20 euro).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #41

    Standaard

    Ik heb er vandaag in de Fnac in Wijnegem nog een stuk of 4 zien liggen aan 17,99 euro/stuk!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

    Standaard

    In Fnac op de groenplaats antwerpen , lagen er nog vele voor de zelfde prijs.
    Ook in de Saturn op de meir lagen er nog ,wel duurder.

  18. #43

    Standaard

    Op dit moment zit hij bij zowel de Belgische als Nederlandse Free Record Shop in de 2 voor 20 euro actie!

    Heb m besteld, hoop dat het nu een re-release is zonder "brom"....

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Op dit moment zit hij bij zowel de Belgische als Nederlandse Free Record Shop in de 2 voor 20 euro actie!

    Heb m besteld, hoop dat het nu een re-release is zonder "brom"....
    Mocht je een "brom" hebben, dan kan je altijd contact opnemen met Woestijnvis.
    Zij sturen dan een nieuwe disc naar u toe!

  20. #45

    Standaard

    ik vraag me af of ze die ene slechte frame bij deze reprint ook hebben verbeterd of niet.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ik vraag me af of ze die ene slechte frame bij deze reprint ook hebben verbeterd of niet.
    Ik dacht dat het er nog inzit, hoor...

    Waarschijnlijk hebben ze ook geen nieuwe image gemaakt van de blu-ray, maar is gewoon een ander soort materiaal gebruikt voor het schijfje zelf...

  22. #47

    Standaard

    Heb m inmiddels al binnen en het is de versie met witte Copyright tekst rondom het schijfje.
    Merkte dus ook niets van een brom in mijn speler in mijn pc (nog niet geprobeerd in de huiskamer).
    Het foute frame zit er helaas nog steeds wel in op 53m13s.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •