De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Optoma presenteert: Themescene HD86

    Optoma presenteert: Themescene HD86



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    So 29db in standardmode, das toch een achteruitgang.. heb zelf de H79 en die ligt rond de 22db.. dat extra geluid zal dus wel door de koeling van de extra processing hardware komen..
    Overigens vraag ik me echt af waar nu ondertussen die LED-beamers blijven, ik was niet van plan om een nieuwe te gaan kopen voordat die op de markt zijn, vindt namelijk nog steeds de prijs van de lamp schandalig, zeker voor hoe lang je er werkelijk mee kun doen.. Eerste lamp nog geen 1500 uur voordatie lampfail gaf, 2e lamp smolt na 1100 uur al kapot, en de 3e lamp heb ik nu zo'n 1000 uur, maar ik betwijfel of die de 2000+ uur gaat halen (en dat is dus allemaal op eco-mode).. een lampje kost zo'n 300-350 euro..

  3. #3

    Standaard

    Die 29 db gaat bij 24p nog een aantal db lager waardoor hij tijdens het film kijken onhoorbaar wordt.

    Die lamp kost geld inderdaad, maar je bespaard ook op benzinekosten en entree kaartjes..... .

    Ik heb nu de hd80 maar vind de 86 denk ik niet de stap vooruit die ik zoek. Dat lijkt mij nu eerder de jvc 750 / 950 of wellicht inderdaad later een led of laser projector?.
    Tot die tijd zing ik het wel uit....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •