De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: FlashForward

  1. #1

    Standaard FlashForward

    Official Site: http://abc.go.com/shows/flash-forward
    IMDb: http://www.imdb.com/title/tt1441135/
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=x002MSETJfU



    Plot:
    Based on the sci-fi novel by Robert J. Sawyer, Flashforward follows the repercussions of a cataclysmic event that knocks out the entire population of the world for two minutes and 17 seconds at the same time, allowing everyone to see several months into their own futures. The series main focus is on a group of characters determined to figure out how and why this unprecedented event took place and how they might be able to change their unsettling futures.
    executive producers David S. Goyer (visionary co-writer of "Batman Begins" and "The Dark Knight") and Brannon Braga ("24," "Star Trek: Enterprise") invite you to embark on a journey to answer the question, "if you knew what your future held, what would you do?"

    Cast:
    Joseph Fiennes as Mark Benford, John Cho as Demetri Noh, Jack Davenport as Lloyd Simcoe, Sonya Walger as Olivia Benford, Courtney B. Vance as Stan Wedeck, Brian O'Byrne as Aaron Stark, Christine Woods as Janis Hawk, Zachary Knighton as Bryce Varley and Peyton List as Nicole.

    Inmiddels heb ik de eerste 2 afleveringen gezien van deze nieuwe tv-serie en het is wat mij betreft erg veelbelovend. Ik hoop dat ze dit niveau volhouden in de rest van het seizoen.
    Laatst aangepast door Carlos Santuna : 05-10-2009 om 18:37

  2. #2

    Standaard

    Heb ook de eerste 2 afleveringen gezien... was erg benieuwd, want de teaser werd zo'n 5x per uur gedraaid op de amerikaanse tv...

    vond het echter maar zozo... denk niet dat ik er een heel seizoen van kan volhouden.

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Eerste aflevering inmiddels gezien aflevering 2 van het weekend kijken. Nog niet over uit of ik het wat vind. Moet alleen steeds aan Chau van offcentre denken als ik John Co zie.

  4. #4

    Standaard

    Ik vond de eerste aflevering wat aan de saaie kant, maar door de cliffhanger toch maar de 2e aflevering gekeken en daar heb ik geen spijt van gekregen!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #5

    Standaard

    FlashForward gets full season

    As expected, ABC has picked up FlashForward for a full season.
    The Lost wannabe (and could be) has been a solid performer on Thursday night, boosting ABC’s 8 pm time period 32 percent over last year (when Ugly Betty aired there). Even more impressive, its premiere episode was the first regular program since Friends to beat Survivor in the 18-49 demo.
    Bron: Entertainment Weekly

    Volgens Variety komen er dit seizoen 25 afleveringen.
    Laatst aangepast door Carlos Santuna : 13-10-2009 om 13:47

  6. #6

    Standaard

    ik kijk er naar en vind het wel leuk,
    maar ik vind ook wel dat ze meer hadden kunnen doen met de premise.

    het is allemaal nogal een beetje 'out there'.
    het publiek is echt neit stom, ge kunt sommige zaken ook gewoon zo aan de acteurs over laten, zonder dat je ze alles laat vertellen en 100 keer dezelfde flash forwards herhaald.
    als hij het heeft over niet liegen tegen elkaar weten we wel dat hij nog niet heeft verteld dat hij drinkt zijn zijn flashforward. ge moet ons daar niet telkens met de neus op duwen. we're not 4.

    en ook grafish gezien een van de lelijkste series vind ik. het ziet er soms heel goedkoop uit, van sets of fotografie of hoe dat ook noemt

  7. #7

    Standaard

    Ik vind het een erg goede serie.
    Weer eens een orgineel verhaal. Erg goed.

  8. #8

    Standaard

    Pfff, show gecanceld..

    Zonde. Vond het erg leuk!

  9. #9

    Standaard

    De afleveringen voor de winterstop zaten goed in elkaar en waren ook spannend. Na de winterstop zakte het niveau van de serie als een kaartenhuis in elkaar. Begrijpelijk dat de serie werd gecanceld.

  10. #10

    Standaard

    Van de week de eerste twee afleveringen gezien en dit smaakt naar meer. Ik hoop alleen niet dat de serie echt in elkaar zakt zoals elders is te lezen.

  11. #11

    Standaard

    Ik zou hier niet aan beginnen als ik jou was Roy, tenzij je er geen problemen mee hebt dat het gecancelled is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    De eerste afleveringen zijn inderdaad steengoed, daarna wordt Flashforward meer een soap. Niet meer de moeite van het volgen waard.

  13. #13

    Standaard

    Ik vond de eerste paar paar afleveringen ook behoorlijk goed. Daarna werd het voor mij te pretentieus. Elke aflevering werd met viool muziek benadrukt dat het leven verandert is na de blackout, compleet met slowmotion beelden. Hoe lang kan je teren op een aantal verloren minuten in je leven? Elke week 20 sec terughalen en dat uitsmeren over 40 min. Ben wel benieuwd hoe het is geëindigd of is de serie (terecht) al van de buis, zonder antwoorden?

  14. #14

    Standaard

    Ik zit nu bij aflevering 10 en vind het totnutoe erg boeiend.

    Kan iemand mij zeggen (zonder iets te verraden natuurlijk) of het 1e seizoen een afgerond verhaal is of dat we blijven zitten met een hoop Cliffhangers die nooit meer beantwoord gaan worden?
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  15. #15

    Standaard

    29 april 2010 zit in seizoen 1, maar de serie eindigt met een hoop vragen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •