De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Subwoofer HKTS 11 probleem

    Hallo mensen,

    Zomaar ineens heeft mijn subwoofer kuren. Hij staat alleen nog maar op standby. Op dit forum lees ik heel veel over dit probleem. Is er geen andere mogelijkheid dan dat ie kaduuk is? Ik maak geen gebruik van een ext. trigger kabel.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 11-10-2009 om 17:28 Reden: spelling in titel
    TV: LG 42LM640s
    CD/DVD/BLURAY: PlayStation 3 80gb
    GELUID: 2x Wharfedale 505.2
    VERSTERKER: Yamaha-RX...

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advmedia Bekijk bericht
    Hallo mensen,

    Zomaar ineens heeft mijn subwoofer kuren. Hij staat alleen nog maar op standby. Op dit forum lees ik heel veel over dit probleem. Is er geen andere mogelijkheid dan dat ie kaduuk is? Ik maak geen gebruik van een ext. trigger kabel.
    Lees ook maar eens bij Kieskeurig over dat model, je zou er triest van worden, ben bang voor je dat hij wel "gewoon" naar de ratsmodé is
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Lees ook maar eens bij Kieskeurig over dat model, je zou er triest van worden, ben bang voor je dat hij wel "gewoon" naar de ratsmodé is
    meen je niet.. nou ja dan maar kijken of ik me geld terug kan krijgen op 1 of andere manier.. genoeg andere setjes voor dat geld.. of eerst stereo setje ofzo
    TV: LG 42LM640s
    CD/DVD/BLURAY: PlayStation 3 80gb
    GELUID: 2x Wharfedale 505.2
    VERSTERKER: Yamaha-RX...

  4. #4
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Heb je geen garantie meer?

  5. #5

    Standaard

    Jawel, ik heb hem contact opgenomen met de winkel en ik kan hem laten repareren. Alleen zoals ik dus hoor, gebeurd dit veel vaker. Zou wel beetje jammer zijn als het na een paar maanden weer gebeurd (dan net buiten mijn garantie).
    TV: LG 42LM640s
    CD/DVD/BLURAY: PlayStation 3 80gb
    GELUID: 2x Wharfedale 505.2
    VERSTERKER: Yamaha-RX...

  6. #6

    Standaard

    Gelukkig bepaalt de wet dat je op een reparatie of een vervangen onderdeel gewoon weer nieuwe garantie moet krijgen.

  7. #7
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    let wel op dat dit geen volledig jaar hoeft te zijn. Vaak is dit 3 maanden garantie op de reparatie zelf. Mocht er een andere klacht voordoen welke niet tot de voorgaande klacht valt te herleiden, dan wordt dit vaak niet kosteloos gerepareerd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •