De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu ray doosje: extra sluiting?

    Hoi allemaal,

    Ik heb waarschijnlijk een hele stomme opmerking, maar ik kom er dus nu pas achter dat een Blu ray doosje een soort extra sluiting heeft. Normaal gesproken, als je een Blu ray koopt, zit er een soort 'gat' aan de kant waar het doosje opengaat. Nu kocht ik er van de week één waar deze een soort extra klip heeft. Het woord 'open' staat er op. Het doosje heeft nu geen 'gat' meer.

    Nu kijk ik net bij mijn andere Blu tray's, hebben ze allemáál zo'n extra klip. Maar die is bij elke Blu ray naar binnen gedrukt. Deze kun je gemakkelijk losklikken en dan gebruiken om het doosje helemaal af te sluiten.

    Ik snap het als jullie denken: waar hééft-ie 't over? Best lastig uitleggen namelijk, hahaha!

    Maken jullie gebruik van deze extra sluiting? Het lijkt me niet erg stevig, maar het zorgt er wel voor dat je Blu ray doosje helemaal afgesloten is.

  2. #2

    Standaard

    Die klepjes zijn het eerst wat ik naar binnen duw. Het zal wel een kinderslot zijn, of iets in die richting. Sommige dvd hoezen hadden die dingen ook, alleen waren het dan twee kleine klepjes aan de boven- en onderkant.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #3

    Standaard

    Ik druk hem ook altijd helemaal in, in het begin brak ik ze af.

  4. #4

    Standaard

    Ik vond het in het begin wat vreemd... het doosje wou niet zonder hard te drukken dicht.
    Na enig onderzoek kwam ik ook al vrij volt het clipje tegen en wees het zichzelf.

    @Rob: Je moet volgens mij toch vrij hard drukken om ze af te breken...

  5. #5

    Standaard

    Ik weet dit ook pas sinds 2 weken en het ergste is dat een vriend het me dan nog getoond heeft anders wist ik het nu nog niet.
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    Ik weet van het bestaan, maar het zal me eerlijk gezegd saucijs wezen. Het voegt namelijk echt helemaal niets toe. En de UK doosjes hebben het niet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    ik wou net zeggen, zonde van die extra aardolie die ze ervoor moeten gebruiken:razz:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    ik wou net zeggen, zonde van die extra aardolie die ze ervoor moeten gebruiken:razz:
    Ja, als ze dit vanaf het begin al niet hadden gedaan, dan hadden ze nu die stomme nieuwe 'gatenkaasdoosjes' niet uit hoeven brengen...:razz:
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik weet van het bestaan, maar het zal me eerlijk gezegd saucijs wezen.
    Met mosterd?

  10. #10

    Standaard

    Bij mij zijn het eigenlijk alleen maar Universal releases die zo een clip hebben...


  11. #11

    Standaard

    En Disney en Sony...etc...etc...

    De ene fabrikant heeft ze standaard naar binnengeklapt zitten, de ander niet. Ach ja. Je kunt je maar ergens druk om maken haha...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #12

    Standaard

    ik vind dat er doosjes voor linkshandigen moet komen met de sluiting aan de linkerkant

  13. #13

    Standaard

    Gewoon het doosje omdraaien .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •