De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Homescreen: DVD releases in november.

    Homescreen: DVD releases in november.



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Salvatore Giuliano - Francesco Rosi kan ik van harte aanraden. Is overigens ook door Criterion uitgebracht in een sjieke dubbeldiscer!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Ben zeer geïnteresseerd in een aantal titels die ik regelmatig op het forum voorbij heb zien komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Die hoes van Salvatore Giuliano - met name de Criterion met de kleur rood (bloed)- is werkelijk zo enorm mooi!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Alhoewel ik enkele van deze titels al heb blijf ik het cool vinden dat Homescreen deze releases uitbrengt.

  6. #6

    Standaard

    heeft deze release van la dolce vita dezelfde slechte beeldkwaliteit als de essential cinema release van dutch filmworks?? (zie http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=3837)
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  7. #7

    Standaard

    Daar komt binnenkort uitsluitsel over via een recensie
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •