De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Unhappy Denon dvd-1400 kapot?

    Hallo,

    Mijn probleem is dat de dvd speler van mijn vader kapot is, hierdoor is hij erg boos op mij. Ik zal het hele verhaal even uitleggen.

    Vanmiddag had ik een lege dvd (4.7 gb) gebrandt op mijn laptop, ik heb er ongeveer 200 mp3'tjes op gezet. Ik liep naar beneden en heb hem toen in de dvd speler gedaan. Dit deed ik omdat wij beneden hele goede boxen hebben staan, en daar wilde ik mijn muziek op af spelen. Ik stopte het gebrande dvd'tje erin en toen stond er ''load'' dit duurde vrij lang zo'n 10 sec. En toen sloeg ineen de hele dvd speler uit. Ik kreeg hem niet meer aan de praat en heb toen mijn vader geroepen. Hij heeft hem ook nog aan de praat proberen te krijgen maar dat lukte niet.

    Nu is mijn vraag, wat kan er aan de hand zijn? Aangezien mijn vader had verteld dat ik de reparatie zelf moet betalen, hoop ik dat het iets kleins is wat opgelost kan worden. Alvast hartelijk bedankt voor julie hulp!

    Mvg,

    Maarten

    Ps. Het is een denon dvd-1400, de speler doet het niet meer maar de receiver nog wel!

  2. #2

    Standaard

    je kunt hem naar een electronica winkel terug brengen maar een reparatie gaat snel wat kosten. Onder de 100 euro bellen ze vaak nieteens om te vragen of het goed is en dat kun je snel al kwijt zijn hiervoor.

    Probeer de speler eens een tijd lang spanningsloos te maken.

    Ik heb toevallig dezelfde dvd-1400 hier staan die weg mag zilver

  3. #3

    Standaard

    EDIT: De speler doet het weer! het spanning vrij maken hielp! Duizend maal bedankt
    Laatst aangepast door maarten16 : 13-10-2009 om 20:27

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maarten16 Bekijk bericht
    EDIT: De speler doet het weer! het spanning vrij maken hielp! Duizend maal bedankt
    Goed om te horen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •