Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223
De resultaten 551 tot 555 van 555 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

Standaard

Ik heb al heel veel jaren een laserdisc speler, ook een die van zelf de andere kant van de plaat afspeelt erg handig.
    Leuke films kun je ook bij de site LDDB krijgen daar zitten veel verkopers over de gehele wereld.
    Ook Nederlandse verkopers heb je daar, je kunt er leuke films vinden.
    Ik koop het meest bij Music and More van Bram Kalkman.

Ook heb ik daar een profiel waar je al je laserdisc films kunt inzetten.
    Zodat je een beetje kan bijhouden welke je hebt.
    Ik heb nu 370 films op laserdisc.
    Ik heb ook de Pioneer CLD-D925 deze speler heb ik alweer ruim 20 jaar en pas 1x de v-snaar hoeven te vervangen.
    En inderdaad sommige LD's hebben erg mooie artwork, je hebt gouden en zilveren platen.
    Het is gewoon erg leuk om LD's te verzamelen.

Ik ga binnenkort een paar LD's die ik dubbel heb op marktplaats zetten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Volgens mij heb je voor DTS geen demodulator nodig in tegenstelling tot AC3.
    Ja, dat klopt, dat heb ik ook begrepen. Ik heb ene Pioneer CLD-D515 gekocht, en daar heeft een vorige eigenaar zelf een Coxial Digital Out gemonteerd. Maar als ik een DTS laserdisc afspeel en deze via coxial out en dan via een Toslink omzetter naar mn geluidsssysteem voer, dan krijg ik geen gehoor. Dus ik hoop nu wel geluid te krijgen als ik deze nu aansluit op de demodulator. En ander is het geen DTS, maar wel de AC3 en DD tracks die via de RF out gaan.

Als je Japanse ondertiteling niet storend vindt, kan je leuke deals halen uit Japan nu de yen zo zwak is. Hiervoor kan je bijvoorbeeld proxy buying services zoals Zenmarket en Buyee gebruiken. De afgelopen tijd meerdere malen via Zenmarket LDs gekocht bij Yahoo Auctions en Mercari (soort van Marktplaats).

Mandarake (beschikbaar in het Engels) heeft ook Japanse LDs voor nette prijzen, maar hou rekening mee dat Mandarake meerdere winkels heeft en dat je items uit meerdere winkels niet in één bestelling kan combineren. De Sahra winkel is de enige waar je de verzendkosten tijdens checkout kan zien. Bij de andere winkels moeten ze de voorraad checken en de items wegen.

Ik heb enkele maanden geleden mijn eerste LD speler gekocht (Pioneer CLD-D925). Gebruik het voornamelijk voor audio captures omdat het regelmatig voorkomt dat de mastering beter is dan in latere releases.
    Oh, wat grappig. Ga ik eens een keer naar kijken. Ik vind vooral de exclusieve titels (zoals Ransom bijvoorbeeld) interessant, verder moet ik even bekijken wat ik leuk ga vinden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb al heel veel jaren een laserdisc speler, ook een die van zelf de andere kant van de plaat afspeelt erg handig.
    Leuke films kun je ook bij de site LDDB krijgen daar zitten veel verkopers over de gehele wereld.
    Ook Nederlandse verkopers heb je daar, je kunt er leuke films vinden.
    Ik koop het meest bij Music and More van Bram Kalkman.

Ook heb ik daar een profiel waar je al je laserdisc films kunt inzetten.
    Zodat je een beetje kan bijhouden welke je hebt.
    Ik heb nu 370 films op laserdisc.
    Ik heb ook de Pioneer CLD-D925 deze speler heb ik alweer ruim 20 jaar en pas 1x de v-snaar hoeven te vervangen.
    En inderdaad sommige LD's hebben erg mooie artwork, je hebt gouden en zilveren platen.
    Het is gewoon erg leuk om LD's te verzamelen.

Ik ga binnenkort een paar LD's die ik dubbel heb op marktplaats zetten

Ja, dat doet die 515 van mij ook, dat is inderdaad erg handig. Verder wacht ik eerst op mn demodulator voordat ik een film echt ga bekijken. Vind het wel leuk als het geluid het goed doet, en dan niet de standaard stereo tracks maar juist die AC3 tracks. Die site LDDB had ik al gevonden inderdaad, erg leuke database. Wist niet dat je er LD's kan kopen, ik ga daar eens naar kijken. En als jij dubbele hebt, laat maar weten! Misschien heb ik wel interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, dat doet die 515 van mij ook, dat is inderdaad erg handig. Verder wacht ik eerst op mn demodulator voordat ik een film echt ga bekijken. Vind het wel leuk als het geluid het goed doet, en dan niet de standaard stereo tracks maar juist die AC3 tracks. Die site LDDB had ik al gevonden inderdaad, erg leuke database. Wist niet dat je er LD's kan kopen, ik ga daar eens naar kijken. En als jij dubbele hebt, laat maar weten! Misschien heb ik wel interesse
    Ok dit zijn ze die ik dubbel heb.
    Als je op de cover klikt ga je naar LDDB voor de info van de film en disc.

Standaard

Hoi Driekus, ik heb wel interesse in Executive Decision. Stuur maar een PB wat je ervoor wilt hebben

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223

Instellingen bij het plaatsen van berichten