De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Appaloosa [Blu-ray Disc]

    Appaloosa

    Ouderwetse western van de hand van Ed Harris, die ook de hoofdrol speelt.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Kan mij niet herinneren dat de film hier en daar soft oogde.....maar daar kan Zellweger debet aan zijn geweest....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Matige western dit;
    Ed Harris en Viggo Mortensen worden door een stadje ingehuurd als ordehandhavers om de mensen zo te beschermen tegen een rancher en zijn personeel die de vorige sheriff vermoord hebben. Ed en Viggo moeten de beste man arresteren en hem bewaken tot de rechter een uitspraak heeft gedaan. Een lastige klus, helemaal als er een dame in het spel komt (Renée Zellweger) die Ed afleidt van de klus...
    Een typische western met een goed/kwaad relatie met daarbij erg mooie natuurbeelden die op blu ray heel goed tot hun recht komen. Ed Harris is altijd tof en Viggo is lekker drollig, maar Renée Zellweger past beter in Bridget Jones Diary 112, wat een nare blonde zuurpruim met dat uiengezicht van haar
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Verwachtte veel van deze film, maar is toch een lichte teleurstelling geworden. Maar wel leuk om een keer gehuurd te hebben.

    Soms had ik de indruk dat men het beeld opzettelijk ouderwets wil laten, en daarom niet de huidige technieken benut???

  5. #5

    Standaard

    Tuurlijk wordt het beeld gegraded voor een bepaalde ''look'', da's de normaalste gang van zaken bij de post-productie van een film.

  6. #6

    Standaard

    Hij kan weer eens lekker los kan gaan en al zijn slechte eigenschappen naar boven kan laten komen.
    Que? :P

  7. #7

    Standaard

    Matige western. Niet slecht maar ook niet goed. Toen hij afgelopen was zat ik een beetje met het Doe Maar gevoel (Is dit Alles?).
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  8. #8

    Standaard

    Mooie klassieke western waar vooral gelet is op detail. Subliem gemaakt, prachtige beelden, mooi helder en niks te klagen op blu ray. Heb wel wat commentaar op de ondertiteling. Deze is zeker gemaakt door een Belg. Mr. werd afgekort tot M. en wat is in hemelsnaam bepotelen. Nou ja uit de zin kon ik wel opmaken wat het betekende. Zaten meer woordjes in die volgens mij anders zouden worden vertaald in het Nederlands. Town werd dorp. Ook vreemd. De voice over was in het roze (maar niet in het Engels met subs) Zag nog in een filts roze en groen toen er spaans werd gepraat. Maar goed film scoort qua geluid en vooral beeld een dikke vette voldoende. Film zelf een 3,5
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #9

    Standaard

    Zeer aangename, maar ietwat atypische western, in die zin dat er weinig actiescènes in voorkomen. Je zou het meer een psychologische western kunnen noemen, als dat genre zou bestaan. Desondanks heb ik me prima vermaakt. Eerst dacht ik, vooral door de aanwezigheid van Ed Harris, in een aflevering van de tv-serie Westworld terechtgekomen te zijn, maar dat viel gelukkig mee. Wat deze western, naast de prima acteerprestaties, zo goed maakt is de cinematografie. Het is twee uur lang genieten van de meest prachtige beelden. De aankleding is puik gedaan en de setting komt zeer geloofwaardig over, de landschappen zien er adembenemend uit, het contrast is uitstekend, de kleuren zijn diep en zeer realistisch en de scherpte vond ik erg goed, in ieder geval een stuk beter dan de reviewer aangeeft. Ik heb nergens 'softe' beelden gezien. Een dikke 9! Alleen de aanwezigheid van Renée Zellweger vond ik wat minder geslaagd. Zij kwam niet echt uit de verf, in tegenstelling tot haar rol in Judy.

    Film: 8,0
    Beeld: 9,0
    Geluid: 7,5
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •