Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 110 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Laat ik het zo zeggen. Bij windows xp had ik bijvoorbeeld 2 word en 2 explorers openstaan. Dus zag ik 4 "vensters" onderaan. Dat wil ik. Ook al heb je bij win7 vijf word bestanden open staan, je krijgt maar 1 venster te zien en daarop krijg je zo'n preview effect. Dat vind ik onhandig omdat het niet accuraat/precies is, kan op een verkeerde klikken en moet je weer de preview te voor schijn halen. Kortom voor mij tijdverlies. Zeker als je met administratie bezig bent met tig excel bestanden.
    Volgens mij kan je dat aanpassen in de eigenschappen van je taakbalk, in XP had je dat ook. Je moet dan de optie kiezen om zelfde bestanden niet gegroepeerd te tonen in de takenbalk.

    Gisteren nieuwe laptop gehaald met W7. Heb ook een iMac, en ik ben waarschijnlijk een vd weinigen die het een overschat en waardeloos product vind.

    M'n oude windows pc was pas na 5 jaar megatraag en niet op te werken, m'n iMac is na 3 jaar al waardeloos. Windows heel veel short cuts, extra info en rechtermuisklik, de iMac geen van deze. Met een Mac altijd maar hopen dat de soft- of hardware ook voor de mac geschikt is, op windows draait alles. En m'n Mac is vaker gecrasht dan m'n Windows PC. Voor mij voorlopig geen Mac meer. Overschat en overpriced.

  2. #52

    Standaard

    Ik gebruik Windows 7 dagelijks op de HP laptop van mijn werk. Ik vind het een verademing in vergelijking met Vista, vooral qua snelheid.

    Alle programma's die ik op mijn werk gebruik, draaien prima onder Windows 7. Alleen m'n VPN client niet i.c.m. m'n e-token, maar dat ligt aan de leverancier die nog geen nieuwe drivers heeft ontwikkeld. Dat zal wel snel volgen.

    Thuis heb ik een iMac staan en vind dit allebehalve een overschat apparaat. Het werkt voortreffelijk. Dat niet alle software werkt op een Mac klopt, maar met CrossOver kom je een heel eind. Ik heb via dit programma DVD profiler draaien en dat gaat allemaal prima.

    Als je Windows gewend bent, dan is het in het begin wel even wennen met een Mac. Echter, totdat je na een paar weken niet anders meer wilt Daar kwam m'n vriendin achter toen ze na 3 jaar haar laptop met XP verruilde voor een Mac Book.

    Maar goed, de tijd dat ik mijn eigen PC's in elkaar zette, ligt alweer een tijdje achter me. Voor de meest gangbare zaken (internet, office, website, foto- en videobewerking) is een Mac prima geschikt. Wil je lekker zwaar gamen, dan zul je toch echt naar een Windows machine moeten.

    Maar goed, topic ging over Windows 7. Mijn complimenten voor Microsoft!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #53

    Standaard

    Draai nu een dag Windows 7. en er tot nu toe erg tevreden over. Installeerde ook als een zonnetje. Mijn HP laptopje thuis werkt helemaal naar behoren. Alles is automatisch geïnstalleerd. En idd een stuk sneller als Vista Home Basic die ik op deze laptop had staan. En het oog wil ook wat > Windows 7 ziet er prachtig uit. Bij deze ook even een screenshot van mijn bureaublad (met taakbalk bovenin).
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #54
    Junior Member
    Registratie datum
    Nov 2009
    Woonplaats
    InHetBuitenlandJa Berichten: 999999

    Standaard

    Ik ben meer fan van Linux.
    Maar toch, ik vind dat microsoft het goed heeft gedaan, zeker na die enorme flop genaamd Vista.
    W7 ga ik zeker binnen nu en 2 weken proberen, heb al een licentie.

  5. #55

    Standaard

    ik blijf maar niet begrijpen wat mensen w7 zo anders vinden dan vista

    vista is geflopt door de meelopende-pratende media en de volgelingen die gewoon geen moeite steken om het systeem te begrijpen

    rtfm

    nu geeft de media aan dat win7 top is en nu praat wederom iedereen elkaar na

    ik kan mij tevens nog een campagne bedenken waarin gebruikers een windowsversie voor zich kregen waarvan enkel de naam anders was dan vista

    en jahoor, het was helemaal anders

    maargoed microsoft gebruikt deze truuk nu dus om toch z'n 'simpele' klant te behouden en beroven van zijn centen

  6. #56

    Standaard

    Heb je zelf Windows 7 al eens geprobeerd? Het lijkt van niet, anders zou je die opmerking niet maken. Windows 7 verschilt in zoveel dingen in Vista.
    Het is sneller, veel minder opdringerig qua toegang en rechten (alleen dat al maakt de overstap meer dan de moeite waard) en heeft een overzichtelijkere structuur.
    En het zit 'm in kleine dingetjes, zoals het afsluiten van de computer en de taakbalk.
    Op dit moment ben ik pas één ding tegengekomen dat ik minder vind dan in XP/Vista en dat is de lokatie van Mijn documenten. Die is veel minder toegankelijk dan voorheen.
    Daarvoor in de plaats zijn de biblitheken, maar dat is alleen handig als je van scratch begint en niet als je een systeem upgrade.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik blijf maar niet begrijpen wat mensen w7 zo anders vinden dan vista

    vista is geflopt door de meelopende-pratende media en de volgelingen die gewoon geen moeite steken om het systeem te begrijpen

    rtfm

    nu geeft de media aan dat win7 top is en nu praat wederom iedereen elkaar na

    ik kan mij tevens nog een campagne bedenken waarin gebruikers een windowsversie voor zich kregen waarvan enkel de naam anders was dan vista

    en jahoor, het was helemaal anders

    maargoed microsoft gebruikt deze truuk nu dus om toch z'n 'simpele' klant te behouden en beroven van zijn centen
    Iedereen die Windows 7 nu prima vindt is per defenitie een "simpele" klant

    Wat kun jij ontzettend uit je nek kletsen, dat vindt ik wel vaker bij jou niet onderbouwde en weinig helpende overbodige reply's.

    Ik ben onder andere een van die mensen die Vista helemaal niet zo slecht vondt en al het geklaag ongegrond vindt/vondt.

    Verder kon UAC (iets dat mensen erg stoorde bij Vista) uitgeschakeld worden.

    MAAR

    Windows 7 is gewoonweg een stuk fijner uit de "korte" ervaring (eerst beta, nu origineel Ultimate) die ik ermee heb en niet omdat iemand mij dat aangepraat heeft.

    De media, hahaha, als je die moet geloven kun je ook naar een kind van 4 luisteren, daar klopt imo vaak maar weinig van.

    Enkele verbeteringen zijn ondermeer de "jumplist" die onstaat bij een actieve applicatie,"Aero peek", "Aero snap" (http://www.youtube.com/watch?v=xO_7sbFEJrE ) , "Device stage" (http://www.youtube.com/watch?v=3av_VZ5e22I&NR=1 ) en is de interface op veel meer punten verbeterd, verder is de verhouding tussen veiligheid en gebruiksvriendelijkheid beter uitgebalanceerd.

    Verder hoeft het ook nog eens niet erg duur te zijn om Windows 7 origineel en legaal te gebruiken. Zou je studeren of medewerker op school zijn kost het je 17,- euro (medewerker) of 48,75 euro (student) voor de Ultimate versie (zowel als 32 of 64 bits te verkrijgen) of koop je een oem versie bij je hardware.


    Hier nog een overzichtje van enkele tests (minder is beter),




    Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 08-11-2009 om 23:39
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #58

    Standaard

    Vista wordt gezien als een flop maar eerlijk gezegd heb ik nooit problemen met Vista. Ik vind het goed werken. Moet wel zeggen dat ik mijn laptop alleen voor internet gebruik. Af en toe een spelletje of een blu-raytje en meer niet. Is windows 7 echt zo veel beter??? heb het bij een maatje gezien en eerlijk gezegd werkte mijn laptop nog sneller dan die van hem

  9. #59
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Heb je zelf Windows 7 al eens geprobeerd? Het lijkt van niet, anders zou je die opmerking niet maken. Windows 7 verschilt in zoveel dingen in Vista.
    Het is sneller, veel minder opdringerig qua toegang en rechten (alleen dat al maakt de overstap meer dan de moeite waard) en heeft een overzichtelijkere structuur.
    En het zit 'm in kleine dingetjes, zoals het afsluiten van de computer en de taakbalk.
    Op dit moment ben ik pas één ding tegengekomen dat ik minder vind dan in XP/Vista en dat is de lokatie van Mijn documenten. Die is veel minder toegankelijk dan voorheen.
    Daarvoor in de plaats zijn de biblitheken, maar dat is alleen handig als je van scratch begint en niet als je een systeem upgrade.
    Alles is nu onder bibiotheken ondergebracht. Maar je kunt altijd een snelkoppeling op je bureaublad parkeren of een quick-launch icon op de startbalk maken.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Alles is nu onder bibiotheken ondergebracht. Maar je kunt altijd een snelkoppeling op je bureaublad parkeren of een quick-launch icon op de startbalk maken.
    Dat heb ik ook gedaan, maar dat is dan weer alleen handig als je rechtstreeks naar je Mijn Documenten gaat. Als je iets wilt opslaan vanuit een applicatie is je map Mijn Documenten niet meer rechtstreeks toegankelijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Vista wordt gezien als een flop maar eerlijk gezegd heb ik nooit problemen met Vista. Ik vind het goed werken. Moet wel zeggen dat ik mijn laptop alleen voor internet gebruik. Af en toe een spelletje of een blu-raytje en meer niet. Is windows 7 echt zo veel beter??? heb het bij een maatje gezien en eerlijk gezegd werkte mijn laptop nog sneller dan die van hem
    Duh, mijn Porsche zal waarschijnlijk ook sneller zijn dan jou Volvo, snappie ?

    Je kunt geen appels met peren vergelijken. Zie de tabellen, dan zie je dat Windows 7 toch wel wat rapper is dan Vista.

    Moet je dan wel op de zelfde configuratie testen , niet de een met 1 GB en de ander met 6 GB. Of de een Pentium 3 en de ander Quad Core 9770 of zo.

    Ik vindt die niet onderbouwde nergens op gebaseerde commentaren altijd geweldig.

    Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  12. #62

    Standaard

    ik ben zelf een it-er en heb al sinds de beta versie windows vista eruit gegooid voor windows 7 en zelfs toen was het besturingssysteem al stukken sneller dan vista vooral met domeinaanmeldingen, kopieren via netwerken eigenlijk met alles wel zo een beetje.

    ook heeft windows 7 stukken minder kuren dan vista en loopt het stukken stabieler. zelfs microsoft heeft openbaar toegegeven dat vista niet een van hun betere besturingssystemen was.

    al met al ben ik zeer tevreden over windows 7
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #63
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vista had natuurlijk vooral problemen dat de systemen bij de introductie veelal niet toereikend waren.
    Daarbij kwam de slechte driverondersteuning!

    Vista heb ik dan ook overgeslagen omdat ik het voordeel t.o.z. van XP er niet van in zag!
    Meer grafische pracht en 'for dummies' ondersteuning zat ik niet op te wachten.

    Echter ga ik nu een nieuwe pc inelkaar zetten, en durf de overstap nu wel aan, ook omdat ik meer geheugen en dus 64bit wil!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Vista had natuurlijk vooral problemen dat de systemen bij de introductie veelal niet toereikend waren.
    Daarbij kwam de slechte driverondersteuning!

    Vista heb ik dan ook overgeslagen omdat ik het voordeel t.o.z. van XP er niet van in zag!
    Meer grafische pracht en 'for dummies' ondersteuning zat ik niet op te wachten.

    Echter ga ik nu een nieuwe pc inelkaar zetten, en durf de overstap nu wel aan, ook omdat ik meer geheugen en dus 64bit wil!
    Heb je dat ding dan nog niet in elkaar gezet

    Dat schiet niet op met jou

    Just joking,

    Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  15. #65

    Standaard

    Om even op Roger en Ludo te reageren. Ik gebruik Win7 langer dan 2 maand. En die mankementen van vista waar jullie het over hebben, zijn gewoon uit te zetten, dus ik ziet dat niet als mankement. Structuur is niets anders, je hebt dezelfde mogelijkheden en aanpassingen.

    Foutoplossing, driverondersteuning, netwerkondersteuning alles is tussen xp en vista echt doorgestart en bij win7 weinig te merken

    het snelheidstabel is te klein om te merken dus dat heeft geen invloed op de mainstream klant en ik heb enkel commentaar op het imago van deze os

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Om even op Roger en Ludo te reageren. Ik gebruik Win7 langer dan 2 maand. En die mankementen van vista waar jullie het over hebben, zijn gewoon uit te zetten, dus ik ziet dat niet als mankement. Structuur is niets anders, je hebt dezelfde mogelijkheden en aanpassingen.

    Foutoplossing, driverondersteuning, netwerkondersteuning alles is tussen xp en vista echt doorgestart en bij win7 weinig te merken

    het snelheidstabel is te klein om te merken dus dat heeft geen invloed op de mainstream klant en ik heb enkel commentaar op het imago van deze os
    Die mankementen van Vista zijn idd uit te zetten, maar niet door een leek. En het grootste gedeelte van de gebruikers van Windows zijn mensen die niet de diepte in gaan en gewoon oppervlakkig met Windows bezig zijn. Het is toch behoorlijk wat zoekwerk om bijvoorbeeld UAC uit te schakelen in Vista, terwijl dat in Windows 7 veel makkelijker te vinden is en ook erg makkelijk aan te passen is naar gradatie. Daarnaast is Windows 7 voelbaar sneller. Het scheelt geen minuten ofzo, maar tel elke seconde wachten bij elke handeling maar eens bij elkaar op. Dan zit je al gauw meer te wachten dan dat je productief bent. In 7 starten programma's gewoon sneller op. Het werkt allemaal wat soepeler. Mijn HDD is niet onnodig aan het ratelen, wat bij Vista wel continu was. Nooit kunnen vinden waarom overigens. Het oogt daarnaast nog net wat beter afgewerkt. Eindelijk de taakbalk een keer aangepakt ipv zo'n statisch geval wat al vanaf Windows 95 werd gebruikt, maar alleen werd opgepoetst. Nu met allerlei popup schermpjes die ook daadwerkelijk werken. Ik vind het een verademing vergeleken met Vista. En ik zeg dat niet omdat Vista echt zo slecht was, nee ik zeg dat omdat 7 echt zo goed is naar mijn mening...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #67
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Mijn HDD is niet onnodig aan het ratelen, wat bij Vista wel continu was. Nooit kunnen vinden waarom overigens
    Dit heeft te maken met superfetch.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/SuperFetch

  18. #68

    Standaard

    Er wordt vaak vergeten dat sommige mensen gewoon veel meer verstand hebben van PC gebruik dan anderen. Als ik bijvoorbeeld mijn moeder vertel dat ze best 1 keer per maand kan defragmenteren kijkt ze me ook aan alsof ze water ziet branden. En hoe vaak ik niet gebeld wordt omdat iemand niet begrijpt wat de melding op het scherm betekend wat vaak gewoon over HTML of plain text email of andere simpele dingen gaat geeft al genoeg aan. Er is een enorme berg PC gebruikers die zelfs niet begrijpen waarom windows steeds vernieuwd moet worden en bij elke wijziging weer alles moeten zoeken omdat ze vastgeroest zitten in een bepaald patroon van handelingen.

    Dat zijn de mensen waar Microschoft veel rekening mee moet houden met daarnaast een berg wat ervaren gebruikers die wel meer dan gemiddeld weten zoals bepaalde zaken uitzetten, registerwijzigingen etc. Elke nieuwe windows versie zou dus al die mensen tevreden moeten stellen en ik heb windows 7 zelf nog niet gebruikt maar wat ik er allemaal over lees lijkt het erop dat er deze keer echt geluisterd is naar gebruikers.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joe_Cool Bekijk bericht
    M'n oude windows pc was pas na 5 jaar megatraag en niet op te werken, m'n iMac is na 3 jaar al waardeloos. Windows heel veel short cuts, extra info en rechtermuisklik, de iMac geen van deze. Met een Mac altijd maar hopen dat de soft- of hardware ook voor de mac geschikt is, op windows draait alles. En m'n Mac is vaker gecrasht dan m'n Windows PC. Voor mij voorlopig geen Mac meer. Overschat en overpriced.
    Klein correctie: Op mac heb je wel degelijk een rechtermuisklik. (Kijk hier maar eens, onderaan) Werkt uitstekend. En short cuts, hoeveel wil je er hebben? Ook aan extra info geen gebrek. Je moet het alledrie alleen even weten te vinden. Kwestie van opzoeken, even googlen of wat dan ook. Als ik ubuntu installeer verwacht ik ook niet dat alle functies hetzelfde zijn omdat je dat nou eenmaal gewend was.

    Daarbij is mijn ervaring op de mac, dat de software *juist* wel werkt, snel en flexibel. Microsoft heeft met Windows 7 een goede inhaalslag gemaakt en beide os'en (ik heb het over osx10.6 en windows7) kunnen prima met elkaar concurreren. Verwacht echter niet dat elke functie die je aanroept onder windows, hetzelfde doet op een ander OS)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Om even op Roger en Ludo te reageren. Ik gebruik Win7 langer dan 2 maand. En die mankementen van vista waar jullie het over hebben, zijn gewoon uit te zetten, dus ik ziet dat niet als mankement. Structuur is niets anders, je hebt dezelfde mogelijkheden en aanpassingen.

    Foutoplossing, driverondersteuning, netwerkondersteuning alles is tussen xp en vista echt doorgestart en bij win7 weinig te merken

    het snelheidstabel is te klein om te merken dus dat heeft geen invloed op de mainstream klant en ik heb enkel commentaar op het imago van deze os
    Mij heb je nergens over mankementen mbt Vista zien schrijven
    Ik was zelfs aardig tevreden erover, dat neemt niet weg dat ik na 6 maanden Beta testen over ben gegaan op Windows 7 Ultimate. En ik ben er erg tevereden over.
    Weliswaar kan ik over snelheidsverbetering niet veel persoonlijks melden aangezien ik direct over ben gegaan naar een nieuw systeem. (lees: snellere cpu, meer geheugen, 64 bits, bla bla bla)

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  21. #71

    Standaard

    win 7, ik ben er niet kapot van
    loopt vaak vast
    programmas lopen moeilijk
    printer kon niet geinstalleerd worden
    windows mail haalt 1 mail wel 3/4 keer binnen
    al blauwe schermen gehad
    en ga zo maar door

    nee dank je,

    ik ga weer terug naar mijn stabiele XP pro

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    win 7, ik ben er niet kapot van
    loopt vaak vast
    programmas lopen moeilijk
    printer kon niet geinstalleerd worden
    windows mail haalt 1 mail wel 3/4 keer binnen
    al blauwe schermen gehad
    en ga zo maar door

    nee dank je,

    ik ga weer terug naar mijn stabiele XP pro
    Laat me raden, je hebt een of andere Windows 7 Pliek plak plok versie gebruikt ? (lees: illegaal)

    Of je gebruikt een systeem dat volledig ongeschikt is

    Windows mail ? Wat is dat ? Gebruik Incredimail (het woord zegt het al), nooit problemen mee gehad, niet onder XP, Vista en ook niet onder Win7.

    Welke orinter gebruik je in godsnaam dat er geen Win7 driver voor te vinden is ?

    En ga zo maar door
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  23. #73

    Standaard

    Windfows mail is de opvolger van outlook express. Ben er ook niet zo tevreden over, gebruik zelf Thunderbird.

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Allemaal leuk en aardig, maar sinds Apple gebruik maakt van Intel (uch uch) processoren is het makkelijk om het Apple OS op een pc te gebruiken.

    Waar is die tijd naar toe van de Motorola 68xxx en PowerPC processoren ? Overlopers hahahahaha.



    Asus P5W DH Deluxe
    Intel Core Duo E4300 OC'd to 3.38GHZ
    2GB RAM OCZ 1066MHZ
    2 500GB SEAGATE SATA
    1 External 500GB LACIE
    Quaddro FX5500 512MB
    White/Silver Antec Case
    23" HP 2335
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 17-11-2009 om 21:40
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •