Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 363 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Eigen DVD Collectie Website

    Allen,

    Wie heeft de mooiste dvdcollectiewebsite?

    Dus geen dvdprofiler websites posten, die is niet uniek meer...

    Check die van mij en geef je reactie.

    Groeten Tjerk
    de 75e SafeTrader :: Mijn dvd website / collectie
    (update 29-03-'04 - Finding Nemo)
    Well, life is stranger than fiction sometimes. (Swordfish)

  2. #2

    Standaard

    Naw, die van jou is leuk, maar de mijne is toch echt mooier.

    http://dvdfreak.freehomepage.com/photo4.html
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Naw, die van jou is leuk, maar de mijne is toch echt mooier.

    http://dvdfreak.freehomepage.com/photo4.html
    Ook leuk.

    Jammer alleen van al die popups. Helaas heeft niet iedereen een eigen stukje internetruimte.

    Verder, geef met je details gelijk ook een achtergrond kleur mee in je code die mis je nu nog. (standaard zet windows die op wit)
    de 75e SafeTrader :: Mijn dvd website / collectie
    (update 29-03-'04 - Finding Nemo)
    Well, life is stranger than fiction sometimes. (Swordfish)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tjerk


    Ook leuk.

    Jammer alleen van al die popups. Helaas heeft niet iedereen een eigen stukje internetruimte.

    Verder, geef met je details gelijk ook een achtergrond kleur mee in je code die mis je nu nog. (standaard zet windows die op wit)
    Tjerk, jij bent de height en width van je plaatjes in de code vergeten. Zo reserveert de browser alvast de ruimte die het plaatje nodig heeft.

    Page ziet er prima uit

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickwon


    Tjerk, jij bent de height en width van je plaatjes in de code vergeten. Zo reserveert de browser alvast de ruimte die het plaatje nodig heeft.

    Page ziet er prima uit
    Klopt, weet ik. Dit in verband dat de plaatjes van de dvd's niet altijd even hoog of breed zijn. Wanneer ik dat vast zou zetten kunnen plaatjes vervormen.

    Moet ze dus nog een keer allemaal even groot maken.
    de 75e SafeTrader :: Mijn dvd website / collectie
    (update 29-03-'04 - Finding Nemo)
    Well, life is stranger than fiction sometimes. (Swordfish)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tjerk


    Ook leuk.

    Jammer alleen van al die popups. Helaas heeft niet iedereen een eigen stukje internetruimte.

    Verder, geef met je details gelijk ook een achtergrond kleur mee in je code die mis je nu nog. (standaard zet windows die op wit)
    Bedankt voor je reactie, ik moet eigenlijk weer gaan updaten en de reviews verder afmaken....maarja er gaat zoveel tijd inzitten.
    Die pop-ups is een ramp ik weet het, dat heb je met die gratis sites.

    even een vraagje, ik krijg sinds vandaag als ik op me site iets aanklik een melding TREU or False waar zou dit aan kunnen liggen??? en krijgen jullie die melding ook als je op me site surft??

    bedankt alvast.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    even een vraagje, ik krijg sinds vandaag als ik op me site iets aanklik een melding TREU or False waar zou dit aan kunnen liggen??? en krijgen jullie die melding ook als je op me site surft??

    bedankt alvast.
    Ja, die krijg ik ook. Denk een javascript foutje (kan in 1 van de pop-ups zitten)
    de 75e SafeTrader :: Mijn dvd website / collectie
    (update 29-03-'04 - Finding Nemo)
    Well, life is stranger than fiction sometimes. (Swordfish)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tjerk


    Klopt, weet ik. Dit in verband dat de plaatjes van de dvd's niet altijd even hoog of breed zijn. Wanneer ik dat vast zou zetten kunnen plaatjes vervormen.

    Moet ze dus nog een keer allemaal even groot maken.
    Bij de eigenschappen van een plaatje staan altijd de hoogte en breedte.

    Bij 101 dalmatiers is dat bv 200x277
    en bij American Beauty 200x310

    Als je deze waarden bij height en width invult kan het plaatje toch juist niet vervormen dacht ik?

    Bij 101 Dalmatiers wordt het dan dit:
    <im src="images/front/101-102echtedalmatiers.jpg" width="200 height="277">

    en bij American Beauty
    <im src="images/front/americanbeauty.jpg" width="200" height="310">

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickwon


    Bij de eigenschappen van een plaatje staan altijd de hoogte en breedte...

    ...Als je deze waarden bij height en width invult kan het plaatje toch juist niet vervormen dacht ik?...
    Gelijk heb je, alleen komen de gegevens uit een database. Dus dan zou ik ook de hoogte en breedte daarin moeten opslaan. Misschien in een volgende release....
    de 75e SafeTrader :: Mijn dvd website / collectie
    (update 29-03-'04 - Finding Nemo)
    Well, life is stranger than fiction sometimes. (Swordfish)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tjerk


    Gelijk heb je, alleen komen de gegevens uit een database. Dus dan zou ik ook de hoogte en breedte daarin moeten opslaan. Misschien in een volgende release....
    Aha, ik snap 'em.

    Ik denk niet dat ik zelf het geduld kan opbrengen om zo'n site te maken maar ik vind het wel leuk om die van anderen te bekijken.

    Succes

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin

    even een vraagje, ik krijg sinds vandaag als ik op me site iets aanklik een melding TREU or False waar zou dit aan kunnen liggen??? en krijgen jullie die melding ook als je op me site surft??

    bedankt alvast.
    Misschien moet je je pagina even laten nakijken door een validator?

    WDG HTML Validator

  12. #12

    Standaard Re: Mooiste dvdcollectiewebsite?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tjerk
    Allen,

    Wie heeft de mooiste dvdcollectiewebsite?

    Dus geen dvdprofiler websites posten, die is niet uniek meer...

    Check die van mij en geef je reactie.

    Groeten Tjerk
    Leuke site, lekker overzichtelijk ook.

    Alleen de speelduur van nbk: dc is niet 92 minuten, maar meer richting de 117 dacht ik. Foutje op de cover.

  13. #13

    Standaard

    de mijne = http://www.dvdcollectie.nl de intro vind ik zelf wel erg cool, de rest van de site moet ik nog steeds een keer updaten, omdat deze oud en naar mijn mening niet meer mooi is.

    Maar wat vinden jullie van de intro ???
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  14. #14

    Standaard

    Mijne staat nog steeds niet online, maar ik vind hem wel al erg mooi. Jammer alleen dat ik hem nog niet met jullie kan delen. Het is een soort verbeterde en uitgebreide versie van DVD-profiler. Maar goed, ik post hier nog wel een keer als ie online gaat
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  15. #15

    Standaard

    Ik wou hier wel aan beginnen met een pagina van @home met 5MB ruimte alleen het is gewoon ook verdomde moeilijk allemaal, maar ik wil het toch proberen. Iemand nog tips?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    Ik wou hier wel aan beginnen met een pagina van @home met 5MB ruimte alleen het is gewoon ook verdomde moeilijk allemaal, maar ik wil het toch proberen. Iemand nog tips?
    Dan heb je toch een verdomt grote collectie wil je een pagina maken waar 5mb aan info op komt te staan... Aan 5 mb heb je genoeg, kan je ook nog plaatje neerzetten ook!

    Mijn eigen gemaakte collectie pagina staat in mn sig... Moet wel zeggen dat die al tijden niet meer ge-update is
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  17. #17

    Standaard

    Ja, jij hebt idd wel een mooie pagina

    Maar 5 MB is dus genoeg. Oke dan weet ik dat. maar ze geven mij als tip dat je index.htm de eerste map moet noemen en dan krijg je dus een hoofdpagina, maar dat werkt nog niet helemaal (ja Noob ) kijk maar want nou is het gewoon een directy die je ziet ( http://members.home.nl/matt/ ) Waar begin ik al met de fout?

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    moet er iets in die map staan ofzo, want hij doet nog steeds de directory laten zien

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    Ja, jij hebt idd wel een mooie pagina

    Maar 5 MB is dus genoeg. Oke dan weet ik dat. maar ze geven mij als tip dat je index.htm de eerste map moet noemen en dan krijg je dus een hoofdpagina, maar dat werkt nog niet helemaal (ja Noob ) kijk maar want nou is het gewoon een directy die je ziet ( http://members.home.nl/matt/ ) Waar begin ik al met de fout?
    Gezien je noob opmerking kan je het best een cursusje HTML beginnen

    Probeer deze eens, alles wordt stap voor stap uitgelegd:

    http://michael1.www.cistron.nl/introductie.html

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    maar ze geven mij als tip dat je index.htm de eerste map moet noemen en dan krijg je dus een hoofdpagina, maar dat werkt nog niet helemaal (ja Noob ) kijk maar want nou is het gewoon een directy die je ziet ( http://members.home.nl/matt/ ) Waar begin ik al met de fout?
    Hoi Matt,

    Je verwart de zaak een beetje...
    Je moet geen MAP met de naam index.htm maken, maar de eerste PAGINA (bestand) van je site moet je index.htm noemen.
    Meestal werken zowel index.htm als index.html

  22. #22

    Standaard

    AHA dat was het!! Zo en nou heb ik een blanco pagina... nou nog HTML leren thnx

  23. #23

    Standaard

    Je ziet dus nou op mijn pagina continu veranderingen van kleur en letters ik ben aan het oefenen lol!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    Je ziet dus nou op mijn pagina continu veranderingen van kleur en letters ik ben aan het oefenen lol!
    je kan frontpage of dreamweaver gebruiken..... veel makkelijker en je hebt zo een mooie site (als je het eenmaal onder de knie hebt) inelkaar gezet.... en dan nog php leren en je kan zo een professionele website maken

    alleen je leert niet echt veel van html met die progs.....

    ik ben zelf ook bezig trouwens.... ben nu ongeveer zo ver...
    mijn site in constructie

  25. #25

    Standaard

    Ja Godver zo zeg. Nou neem ik een pauze want je raakt er echt gefrustreerd van!! Het is wel leuk natuurlijk, maar ben nou met plaatjes bezig en sjonge jonge dat lukt ff niet... nouja misschien straks weer

Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •