Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 363 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard homepage

    Nou dan mijn eigen zweet en tranen ook maar met jullie delen....

    Mijn homepage met onze DVD collectie , lekker navigeren.

  2. #27

    Standaard

    Tjerk de gegevens van:

    Alligator (is niet stereo maar mono track)
    eXistenZ (is 5.1 en niet stereo)

    Kloppen niet..... t is maar dat je het weer.

  3. #28

    Standaard Re: Mooiste dvdcollectiewebsite?

    -
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    je kan frontpage of dreamweaver gebruiken..... <scheur>... alleen je leert niet echt veel van html met die progs.....
    He bah nee... Die progjes zijn niks...
    Ik gebruik al jaren dezelfde webeditor... Al sinds Win3.1... Notepad/Kladblok
    Daarmee ben je echt op ieder webtechniek voorbereid en je leert echt heel veel van de verschillende talen!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickwon
    Bij de eigenschappen van een plaatje staan altijd de hoogte en breedte.
    Wat men meestal doet bij images in een tabel is de ruimte reserveren en de images juist geen formaat geven. Als het goed is zie je dan het plaatje altijd in het originele formaat (wordt niet uitgerekt o.i.d.) en verspringt de tekst bij het laden niet omdat je de positie van de cel met de tekst bepaald hebt. Dit kan je doen door een vaste breedte op te geven voor de cel waar de afbeelding moet komen, of wat je vaker ziet door een dummy image in een cel te plaatsen die een vaste lengte heeft en een hoogte van "1".
    Dus <im src="blank.gif" width="500" height="1">

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Notepad/Kladblok
    Hmmm...ik doe het gewoon met Edlin, en als ik in een frivole bui ben, pak ik VI erbij...
    Ik kan me voorstellen dat notepad een beetje lastig is als je net begint. Het is vooral veel tiepwerk. Wat ik een heel leuk toeltje vind is Arachnophilia (hier, een notepad achtige editor maar wel een die HTML snapt. Je kunt via menu's allerlei HTML codes kiezen en voor een aantal dingen zijn er handige hulpjes: table wizard, kleurenkiezer, haakjes checker, code-beautifier e.d. Heel handy, gratis en het werkt als een speer!
    FrontPuke is voor woosies! Neem dan Dreamweaver, die maakt tenminste nette code en de code is ook generieker. FP maakt alleen voor IE op M$ platforms.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    He bah nee... Die progjes zijn niks...
    Ik gebruik al jaren dezelfde webeditor... Al sinds Win3.1... Notepad/Kladblok
    Daarmee ben je echt op ieder webtechniek voorbereid en je leert echt heel veel van de verschillende talen!
    zoals ik erbij zeg, je leert er niets van...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HaNZ

    Wat men meestal doet bij images in een tabel is de ruimte reserveren en de images juist geen formaat geven. Als het goed is zie je dan het plaatje altijd in het originele formaat (wordt niet uitgerekt o.i.d.) en verspringt de tekst bij het laden niet omdat je de positie van de cel met de tekst bepaald hebt. Dit kan je doen door een vaste breedte op te geven voor de cel waar de afbeelding moet komen, of wat je vaker ziet door een dummy image in een cel te plaatsen die een vaste lengte heeft en een hoogte van "1".
    Dus <im src="blank.gif" width="500" height="1">
    Kijk, hier leer ik weer eens iets nieuws

  9. #34

    Standaard

    Voor mijn DVD-homepage, check my signature.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard Mijn DvD collectie komt eraan

    Ik ben nu ook bezig met een DvD collectie. Man, die www.dvdprofiler.com werkt echt niet. Tenminste, als de DvD niet gevonden kan worden (en dat is mij net 1 keer gebeurd) dan krijg je er geen informatie op. Alleen maar de titel en regionummer. Verder niets...

    Dus lekker zelf een internetpagina maken. Maar eh, ik gebruik echt geen notepad hoor. Jakkes! Wel beter dan frontpage of welk ander internetpaginamakerprogramma (whaha) dan ook. Maar Ultraedit ruleert de webpaginascene man. Wat een geweldig programma. Heerlijk. Onwijs duidelijk allemaal.


    Meanrat

  11. #36

    Standaard

    Ik wordt echt helemaal gek. Er is iets fout met een plaatje neerzetten op een pagina ( ja simpel he ), maar het lukt me echt gewoon niet!!

    Er staat [img]plaatje.gif[/img]

    Normaal werkt dit toch. Het plaatje zit onder dezelfde map.... hoofdletters zijn er niet... wat doe ik fout??

  12. #37

    Standaard

    Ook ik heb een eigen paginaatje met mijn DVD collectie (zie sig).

    Thuis heb ik de pagina's gebaseerd op scripts, alleen de host ondersteunt geen scripting. Dus dan maar m.b.v. een webgrabber alles grabben en als plat HTML uploaden. Werkt ook en de onderhoudbaarheid blijft goed

    Marcel 'Bambi' Versteeg
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  13. #38

    Standaard

    Zooww.. Ik heb eindelijk mn eigen eigen profiler helemaal af zoals ik hem wilde hebben..

    Met dank aan Edwin om hem te mogen hoster bij Filmbuster

    Check hem hier.......
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Coole site. Wil de mijne eigenlijk ook aan een database hangen, want nu is het updaten wat veel werk. Moet nog eens ergens de zin zien te vinden om dat te doen...
    Hij is al 1 maand niet geupdate, dus loopt alweer zo'n 10 titels achter. Van het weekend maar eens even achter gaan zitten denk ik.

  15. #40

    Standaard

    Jeroen, vond die van jou ook erg cool..

    Heb je die helemaal HTML gebrouwd? Erg veel werk dan, met database is het erg eenvoudig
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  16. #41

    Standaard

    Die van mij:
    http://www.rapsweb.com/?menu=dvd&page=1

    Zelf gebouwd in html/php met behulp van:
    Notepad (op windoze)
    Joe/pico (op linux)

    Denk alleen dat ik beter een andere navigatie kan gaan kiezen, en de boel zou beter in mijn databaseje moeten

  17. #42

    Standaard

    Voor kerst een Dreamweaver MX in 24 uur cursus boek gekregen en heb die een paar weken geleden doorgenomen. Inmiddels heb ik mijn DVD Collectie site al in de lucht maar moet nog steeds het één en ander aan gesleuteld worden. Ik ben erg benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden.

    http://home.planet.nl/~Caledonians

    Alle tips, trucs en opmerkingen zijn welkom!
    Four-Star Trader (236)

  18. #43

    Standaard

    Sommigen zullen de site wel kennen, ik moet hem eens in de vakantie gaan uitbreiden.

    http://www.hzeeland.nl/~gfilius

    ps. binnenkort nieuwe foto's omdat ik verhuist ben!

  19. #44

    Standaard

    ziet er mooi uit van iedereen, neem ook eens een kijkje op die van mij als je wil

    http://home.zonnet.nl/kemper67

    ps. hij is nog niet af en met dank aan michiel aptroot (aptroot.net) voor de lay-out

  20. #45

    Standaard

    Ik zie hier allerlei leuke collectiesites die me enorm inspireren

    Ik heb de collectie ooit eens in DVD Profiler proberen te registreren. Op zich geen verkeerde tool, maar het mist het e.e.a. en het heeft dingen die ik zelf niet zo interessant vind om vast te leggen.
    Dus heb ik m'n eigen profiler in elkaar gesleuteld en alle ballast overboord gegooid en een selectie en zoek-functie ingebakken. Er moet nog wel e.e.a. aan de site gebeuren (zoals bijv. die vermaledijde framesets wegwerken) maar de doelstelling is om eerst alle titels ingevoerd te krijgen... demm... wat een werk is dat!

    Er moeten nog een stuk of tig titels ingevoerd worden, maar ik ben al een eindje op weg. Heb je op-aanmerkingen en/of ideeen dan hoor ik die graag.

    DeeVeeDee.net


  21. #46

    Standaard

    Ik had er eentje in PHP gemaakt (qua opzet vrijwel hetzelfde als DVD Profiler), maar m'n host is de data kwijtgeraakt pas geleden, en heeft deze tot op heden nog niet teruggezet. Maar doe er ook vrijwel niets mee, dus het maakt me niet zo heel veel uit.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #47

    Standaard

    Dit is mijn variant op dvd profiler. Ben er nog niet echt helemaal tevreden over, maar voor nu is het prima.
    http://dvd.rkoster.net
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  23. #48

    Standaard

    Erik Online

    daar staat mijn dvd pagina...
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  24. #49

    Standaard

    www.dvdcollectie.nl de intro is cool, de rest van de site is nog erg oud al tijden niets meer aan gedaan.

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en dan vooral de intro
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    www.dvdcollectie.nl de intro is cool, de rest van de site is nog erg oud al tijden niets meer aan gedaan.

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en dan vooral de intro
    Leuke intro inderdaad mooi vormgegeven site.

Pagina 2 van 15 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •