Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Directors Cut ?

  1. #26

    Standaard

    Dat zijn maar een klein gedeelte van Ridley scott want er zijn ook wel een groot aantal films die wel als final cut ge-released zijn ala American Gangster / assasination of Jesse James/Black hawk down/Conquest of Paradise..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dat zijn maar een klein gedeelte van Ridley scott want er zijn ook wel een groot aantal films die wel als final cut ge-released zijn ala American Gangster / assasination of Jesse James/Black hawk down/Conquest of Paradise..
    Het feit dat deze films niet ook als director´s cut zijn uitgebracht, hoeft niet te betekenen dat ze per se de Final Cut van Scott waren.

    Het kan goed zijn dat Scott geen Final Cut had op deze films, maar dat de studio geen radicale veranderingen in Scott´s versie heeft aangebracht. Ook kan het zijn dat Scott het uiteindelijk eens was met de aanpassingen van de studio en er om deze reden geen director´s cut van is verschenen. En dan is er óók nog de mogelijkheid dat Scott eigenlijk helemaal niet zo tevreden was met de cut van de studio, maar nooit de gelegenheid (of zin) heeft gehad om een director's cut op dvd uit te brengen.

    En inderdaad, daarnaast bestaat er natuurlijk de mogelijkheid dat Scott op één van deze films wél Final Cut had. Dat sluit ik zeker niet uit. Maar één of twee keer Final Cut, betekent niet Final Cut voor zijn gehele oeuvre.

    Bovendien heeft Scott Jesse James niet geregisseerd.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Merendeel ben ik voor DC's zo is de DC van King Arthur beter,van TROY en Kingdom of Heaven..zo zou ik nog een dir cut van de Indiana Jones Reeks willen zien met missing seens. Vaak zitten er nog plot holes in verhaal lijnen waarbij ook TIJD van een film een rol speelt en worden deze scenes geschrapts waar dan de DC's inplaats kom. Bij Alexander was de DC voor tegen de "critism" van homofobie in de film , deze DC was ook bar slecht maar als je de FINAL CUT bekijkt valt deze veel beter, het verhaal is veel vloeiender..als mede bij Natural Born Killers; DC.
    Jullie gaan mijn net iets te ver met deze discussie, dus lees lekker mee, en probeer er wat van te leren!
    Maar toch nog even een vraagje, hier noem je gelijk een paar van mijn favorieten films op Je geeft al aan dat de DC's Troy, Kingdom of Heaven en King Arthur, beter zijn, of mooier zijn, en ik wil nog heel graag Troy en King Arthur op Blu-Ray hebben, maar hoe zie ik nou of het een DC is???? ( Kingdom of Heaven heb ik al op Blu-Ray )
    En hoe kan ik er achterkomen dat films die ik graag of Blu-Ray wil hebben, ook in DC word uitgegeven?

  4. #29

    Standaard

    En inderdaad, daarnaast bestaat er natuurlijk de mogelijkheid dat Scott op één van deze films wél Final Cut had. Dat sluit ik zeker niet uit. Maar één of twee keer Final Cut, betekent niet Final Cut voor zijn gehele oeuvre.


    Nee dat klopt,dat bedoelde ik ook niet helemaal maar als ik Black Hawk Dawn bekijk is dat een film die in mijn mening gewoon perfect is waarbij ik niet kan voorstellen dat Scott er een Dir cut van zou hebben willen maken.Maar hoe dan ook,al zijn films zijn prachtig en favoriet van mij...

    Bovendien heeft Scott Jesse James niet geregisseerd
    Ow ja klopt dat was Dominik.. ik vermeen dat zijn bedrijf scottfree iets van producer was..vandaar de verwarring

    En hoe kan ik er achterkomen dat films die ik graag of Blu-Ray wil hebben, ook in DC word uitgegeven?
    Staat meestal altijd wel beschreven op de achterkant van de hoes. Volgens mij is de Troy Blu Ray Disc al de DIR CUT en ook King

    Hier bij bol.com effe gezocht:

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/troy/100...304/index.html

    en

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/king-art...product_images

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Jullie gaan mijn net iets te ver met deze discussie, dus lees lekker mee, en probeer er wat van te leren!
    Maar toch nog even een vraagje, hier noem je gelijk een paar van mijn favorieten films op Je geeft al aan dat de DC's Troy, Kingdom of Heaven en King Arthur, beter zijn, of mooier zijn, en ik wil nog heel graag Troy en King Arthur op Blu-Ray hebben, maar hoe zie ik nou of het een DC is???? ( Kingdom of Heaven heb ik al op Blu-Ray )
    En hoe kan ik er achterkomen dat films die ik graag of Blu-Ray wil hebben, ook in DC word uitgegeven?
    Troy en Kingdom of Heaven zijn beide in Director's Cut op Blu-Ray uitgebracht. King Arthur is überhaupt nog niet op Blu-Ray verschenen.

    Als je een DVD of Blu-Ray koopt, zal het er altijd opstaan als het een director's cut betreft. Dit is gewoon goed vanwege de marketing, 'director's cut' klinkt interessant.

    Lang niet alle films worden in director's cut uitgebracht, maar als je het zeker wilt weten van een specifieke film, dan moet je even kijken op IMDB.com. Als je naar de film gaat die je zoekt, kijk je links in de kolom of je het kopje 'alternate versions' ertussen ziet staan. Daar staat het vermeld als er een director's cut van de film is uitgegeven.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lucas Camps Bekijk bericht
    King Arthur is überhaupt nog niet op Blu-Ray verschenen.
    King Arthur is wel uit:
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/king-art...779/index.html

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hah! Gelijk heb je. En t is één van de eerste Blu-Ray's nog wel. K weet niet of t de DC is.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lucas Camps Bekijk bericht
    Hah! Gelijk heb je. En t is één van de eerste Blu-Ray's nog wel. K weet niet of t de DC is.
    Ja,is de DC.

    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3314

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •