Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Ziet er alvast goed uit! Komt er zeker in

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    De Amerikaanse versie heeft DTS-HD Master Audio en de UK uitgave heeft Dolby TrueHD!
    Beetje jammer. De US versie is dan wel weer een Sapphire uitgave net zoals Gladiotor en Braveheart. En is, in tegenstelling tot die andere 2, wel regiovrij!
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  5. #5

    Standaard

    Als Tom Hanks fan is dit voor mij een must have (deze maand komt ook nog een andere topper van hem uit nl. The Green Mile) .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #6

    Standaard

    Beide must haves Zowel FG als de Green Mile komen erin!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raw1985 Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie heeft DTS-HD Master Audio en de UK uitgave heeft Dolby TrueHD!
    Beetje jammer. De US versie is dan wel weer een Sapphire uitgave net zoals Gladiotor en Braveheart. En is, in tegenstelling tot die andere 2, wel regiovrij!
    DTS-HD MA en Dolby TrueHD zijn allebei lossless, dus dat maakt niets uit. Paramount maakt de titels regiovrij waar ze zelf de distributie wereldwijd van doen. Bij Gladiator en Braveheart was dat niet het geval, bij Forrest Gump wel.
    De Blu-ray is overigens echt een aanrader. Beeld ziet er fantastisch uit, grain is intact gelaten. Je ziet ook meteen welke shots special effects bevatten, die bevatten iets meer grain dan de andere shots. Ook het geluid is erg goed, moet ik zeggen. In de Vietnamscenes komt de sub echt tot leven, stukken beter dan bij de dvd.
    Veel nieuwe extra's ook, waaronder een nieuwe featurette over de sfx, en een Q&A van bijna een uur. De oude extra's zitten er zelfs ook nog bij. Absoluut een aanrader.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raw1985 Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie heeft DTS-HD Master Audio en de UK uitgave heeft Dolby TrueHD!
    Beetje jammer. De US versie is dan wel weer een Sapphire uitgave net zoals Gladiotor en Braveheart. En is, in tegenstelling tot die andere 2, wel regiovrij!
    Het beeld is toch wel gelijk?! Bij Paramount en Warner titels koop ik meestal de UK versie maar lees altijd de US reviews omdat die nou eenmaal eerder verschijnen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    DTS-HD MA en Dolby TrueHD zijn allebei lossless, dus dat maakt niets uit. Paramount maakt de titels regiovrij waar ze zelf de distributie wereldwijd van doen. Bij Gladiator en Braveheart was dat niet het geval, bij Forrest Gump wel.
    Ik weet dat ze beide lossless zijn, alleen zijn er meer mensen die de voorkeur geven aan DTS-HD MA dan aan Dolby TrueHD, ook al zijn ze beide lossless. Het is gewoon een rechtenkwestie, dat Braveheart en Gladiator locked waren en Forrest vrij is.

    Het beeld is toch wel gelijk?! Bij Paramount en Warner titels koop ik meestal de UK versie maar lees altijd de US reviews omdat die nou eenmaal eerder verschijnen.
    Ja zowel de US en de UK versie zijn uncut en de zelfde kwaliteit. Alleen de US versie is een sapphire uitgave net zoals braveheart en gladiator!
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raw1985 Bekijk bericht
    Alleen de US versie is een sapphire uitgave net zoals braveheart en gladiator!
    Dat is op zich niet bijzonder. Het beestje moest een naam hebben, meer niet.

  11. #11

    Standaard

    Precies, je kan er net zo goed opzetten ''Goedgekeurd door m'n betovergrootvader''

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is op zich niet bijzonder. Het beestje moest een naam hebben, meer niet.

    .... , speciaal voor de mensen die de sapphire collectie compleet willen hebben/houden! (bij deze, een aanvulling!)

    Het is alleen maar een constatering.
    Thought someone wanted to know!
    Laatst aangepast door raw1985 : 05-11-2009 om 19:52
    156 BD's. New: E.T. The Extra-Terrestrial (Digibook 100th Edition, NL), Back To The Future (Trilogy Box,NL)

    My online BD collection:
    http://www.blu-ray.com/community/col...member=raw1985

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/raw1985

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Ziet er inderdaad goed uit. Binnenkort maar eens aanschaffen.

  15. #15

    Standaard

    Ziet er echt goed uit inderdaad! Ik heb de giftset uit Amerika ondertussen besteld en wordt verzonden, ben benieuwd . Blijft één van mijn favorieten.

  16. #16

    Standaard

    Vandaag de UK-uitgave ontvangen. Hieronder de specificaties.



    Extra's
    DISC EEN

    *De Film
    Audio Commentary by Director Robert Zemeckis, Producer Steve Starkey and Production Designer Rick Carter
    Audio Commentary by Producer Wendy Finerman
    "Musical Signposts to History" Feature with Introduction (3:54) NIEUW

    DISC TWEE
    "Greenbow Diary" Documentary (25:59) NIEUW
    "The Art of Screenplay Adaptation" Documentary (26:58) NIEUW
    "Getting Past the Impossible: Forrest Gump and the Visual Effects Revolution" Documentary (27:04) NIEUW
    "Little Forrest" Featurette (14:48) NIEUW
    "An Evening with Forrest Gump" Interviews (55:08) NIEUW
    Archival Special Features
    - "The Make-up of Forrest Gump" Featurette (8:03)
    - "Through the Ears of Forrest Gump: Sound Design" Featurettes
    - - Bike (2:29)
    - - Crowds (1:43)
    - - Vietnam (7:59)
    - - Rain (2:00)
    - - Ping Pong (1:23)
    - "Building the World of Gump: Production Design" Featurette (7:18)
    - "Seeing is Believing: The Visual Effects of Forrest Gump" Featurettes
    - - Run Forrest Run (2:02)
    - - Martin Luther King, Jr. (3:05)
    - - George Wallace (2:22)
    - - Vietnam (7:35)
    - - Ping Pong with George Bush (1:26)
    - - Lyndon B. Johnson (2:24)
    - - Enhancing Reality (7:21)
    - - Dick Cavett and John Lennon (2:14)
    - - Richard Nixon (1:54)
    - Screen Tests
    - - Michael Conner Humphrey and Hanna R. Hall
    - - - Test #1 (1:05)
    - - - Test #2 (0:35)
    - - - Test #3 (0:39)
    - - Robin Wright
    - - - Test #1 (1:45)
    - - - Test #2 (2:06)
    - - Haley Joel Osment
    - - - Test #1 (1:05)
    - - - Test #2 (1:35)
    - Trailers
    - - Theatrical Trailer (3:57)
    - - Remember Trailer (1:13)
    Ondertitels
    Deens, Engels, Engels voor doven en slechthorenden, Fins, Frans, Italiaans, Nederlands, Noors, Spaans, Zweeds
    Beeld
    2.35:1 1080p MPEG-4 AVC
    Geluid
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Duits Dolby Digital 5.1
    Frans Dolby Digital 5.1
    Italiaans Dolby Digital 5.1
    Spaans Dolby Digital 5.1

  17. #17

    Standaard

    Klinkt goed, ik denk dat ik de Engelse uitgave ook maar bestel dan... Heb je misschien foto's van de Blu-ray?

  18. #18

    Standaard

    Hieronder een paar foto's. Zoals je ziet is het een standaardverpakking in een dikke keepcase (gebruikelijk voor Engelse releases).






  19. #19

    Standaard

    Bedankt voor de foto's Frank. Ik twijfel tussen de Nederlandse en Engelse release, maar eigenlijk alleen om het doosje. De prijs is in Engeland natuurlijk veel aantrekkelijker.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Bedankt voor de foto's Frank. Ik twijfel tussen de Nederlandse en Engelse release, maar eigenlijk alleen om het doosje. De prijs is in Engeland natuurlijk veel aantrekkelijker.
    Scheelt toch veel te veel om deze niet in UK te bestellen. Je kunt nog wel even volgende week of die week erna afwachten of MediaMarkt er niet dicht bij de UK prijs in de buurt komt.

  21. #21
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Het hoeft in Nederland allemaal niet heel duur te zijn hoor. 3=2 actie bij FRS met addiscount heb je 'm in huis voor een leuk prijsje. Voor mij is het die paar euro in ieder geval wel waard. Die dikke doosjes en die leeftijds logo's vind ik echt verschrikkelijk.
    Het enige nadeel aan de nl versie is dat we naast de nl tekst weer fijn een mooi frans verhaal op de backcover kunnen lezen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos Verheij Bekijk bericht
    Het hoeft in Nederland allemaal niet heel duur te zijn hoor. 3=2 actie bij FRS met addiscount heb je 'm in huis voor een leuk prijsje. Voor mij is het die paar euro in ieder geval wel waard. Die dikke doosjes en die leeftijds logo's vind ik echt verschrikkelijk.
    Het enige nadeel aan de nl versie is dat we naast de nl tekst weer fijn een mooi frans verhaal op de backcover kunnen lezen.
    Dan kom je op dezelfde prijs, maar moet je er wel gelijk 3 bestellen, dus toch rond de 50 euro uitgeven en die actie blijft niet eeuwig duren. Als je er ook nog een actie van een UK winkel er tegen aan kan gooien, ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit......
    Moet wel zeggen dat ik die leeftijdsaanduiding en die dikke doosjes ook lelijker vind, plus dat die dikke doosjes meer plaats in beslag nemen, maar ik heb ze in een kast liggen, dus ik zie er toch niks van

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos Verheij Bekijk bericht
    Het hoeft in Nederland allemaal niet heel duur te zijn hoor. 3=2 actie bij FRS met addiscount heb je 'm in huis voor een leuk prijsje. Voor mij is het die paar euro in ieder geval wel waard. Die dikke doosjes en die leeftijds logo's vind ik echt verschrikkelijk.
    Het enige nadeel aan de nl versie is dat we naast de nl tekst weer fijn een mooi frans verhaal op de backcover kunnen lezen.
    Dat is het nadeel van de Benelux. Er wordt niet alléén Nederlands gesproken maar ook Frans.

  24. #24

    Standaard

    En dan hebben ze meestal al een importversie uit Frankrijk met achterkant enkel in het Frans ...
    Er zijn natuurlijk wel veel Fr-Nl koppels in België
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 24-11-2009 om 12:16 Reden: ...

  25. #25

    Standaard

    Heb ook de engelse versie en moet zeggen beeld ziet er erg mooi uit op soms flikkeringen in heel lichte vlakken na.
    Over het geluid zijn ze in verschillende reviews lovend, maar moet zeggen daar mis ik toch wel wat geen of soms heeeeel zacht geluid uit de rear speakers, alles komt via de fronts en moest toch ook het volume flink wat meer opschroeven in vergelijking met andere blu rays. Dat het geluid wat harder moet bij de HD geluids formaten wist ik al maar deze moest nog een flink stukje hoger.
    Wel weer geweldig genoten van deze prachtige film.
    Laatst aangepast door pascal b : 29-12-2009 om 09:55
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •