De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Canvasdoek gangster films godfather goodfellas scarface sopranos

    Hey allemaal,

    ivm verhuizen heb ik geen plek meer voor mijn canvasdoek dus wil ik hem verkopen:

    Groot canvas doek (+/- 76 x 160)met diverse afbeeldingen van iconen uit gangsterfilms. Scarface, Goodfellas, The Godfather, The Sopranos. In perfecte staat, inclusief ijzerdraad om aan de muur op te hangen.

    Ideaal voor de film liefhebber en in de HT kamer, een echt collectors item dus.

    Canvas doek moet op korte termijn weg, geef maar even een pbtje als je interesse hebt:




    verkoopprijs 110 euro
    ophalen omgeving Haarlemmermeer. Versturen wil ik eigenlijk niet aan aangezien ik hier niet verantwoordelijk voor wil zijn.
    Kan gebracht worden in omgeving Haarlemmermeer.

    Frank
    Laatst aangepast door Frank J. : 28-10-2009 om 21:46

  2. #2

    Standaard

    Zeker een zeer mooi doek, zou er alleen nog even bijzetten of je eventueel verstuurd en/of in welke regio opgehaald kan worden.

  3. #3

    Standaard

    Wow, echt een mooi doek! Heb er helaas geen plek voor, anders had ik het wellicht overwogen :razz:

  4. #4

    Standaard

    tnx, heb er echt plezier van gehad maar mijn vriendin wil hem echt niet in onze huiskamer

    Verzenden word lastig, eventueel in de buurt Haarlemmermeer kan ik hem wel langs brengen.
    Laatst aangepast door Frank J. : 28-10-2009 om 21:46

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •