Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Prison Break boxset 1-4

    Op FRS staat er een foto van hoe de boxset eruit gaat zien;

    site FRS

    Een torentje met 2 kartonnen slipcases en de BD's opgestapeld. Die opstapeling van de BD's lijk mij nogal onhandig. Voor de bovenste te nemen moet je eerste de onderste eruit halen!


  2. #2

  3. #3

    Standaard

    zo te zien aan een cover wel weer incl The Final Break.

    maar verpakking inderdaad niet handig

  4. #4

    Standaard

    Op zich wel een leuk idee, zo'n torentje, maar inderdaad niet echt praktisch

    Wil echter Prison Break nog wel op BR hebben :razz:

  5. #5

    Standaard

    Bwah, heb ooit erger gezien.

    Nu wou ik hem pre orderen bij frs.nl omdat we daar de -10% hebben van BCC. Maar bij deze box dus blijkbaar niet. Anders was de prijs (incl. Addiscount) slechts 164 euro. Een nette prijs voor 4 seizoenen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Bwah, heb ooit erger gezien.

    Nu wou ik hem pre orderen bij frs.nl omdat we daar de -10% hebben van BCC. Maar bij deze box dus blijkbaar niet. Anders was de prijs (incl. Addiscount) slechts 164 euro. Een nette prijs voor 4 seizoenen.
    Jij woont toch in BE ?


  7. #7

    Standaard

    Yep, maar bij de FRS.nl krijgen ook wij 10% korting en addiscount.

    Edit: nu wel 10% korting
    Box besteld voor 164 euro
    Laatst aangepast door nmbs : 28-10-2009 om 09:18
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Yep, maar bij de FRS.nl krijgen ook wij 10% korting en addiscount.

    Edit: nu wel 10% korting
    Box besteld voor 164 euro
    Maar FRS.nl verzendt toch niet naar België ?


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Maar FRS.nl verzendt toch niet naar België ?
    Wie heeft jouw dat wijsgemaakt, ik bestel regelmatig op FRS.nl en heb alles gekregen hoor.
    BD (1243) What i Watch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Wie heeft jouw dat wijsgemaakt, ik bestel regelmatig op FRS.nl en heb alles gekregen hoor.
    Ik had het vroeger is geprobeerd maar toen ging het niet. Nu blijkbaar wel!


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Bwah, heb ooit erger gezien.

    Nu wou ik hem pre orderen bij frs.nl omdat we daar de -10% hebben van BCC. Maar bij deze box dus blijkbaar niet. Anders was de prijs (incl. Addiscount) slechts 164 euro. Een nette prijs voor 4 seizoenen.
    Kan je me uitleggen hoe ik die 10% korting kan krijgen ?


  12. #12

    Standaard

    Op amazon.fr voor slechts 89,99, maar zou die NL subs hebben?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Op amazon.fr voor slechts 89,99, maar zou die NL subs hebben?
    Nopz


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Kan je me uitleggen hoe ik die 10% korting kan krijgen ?
    Lid worden van de Blu Ray Club van FRS.
    Dan krijg je voortaan 10%, ook op aanbiedingen.
    Nog een tip: probeer prereleases te bestellen, geen verzendkosten.
    Gewoon zo nu en dan de lijst doorwerken (eerst sorteren op prijs).

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Lid worden van de Blu Ray Club van FRS.
    Dan krijg je voortaan 10%, ook op aanbiedingen.
    Nog een tip: probeer prereleases te bestellen, geen verzendkosten.
    Gewoon zo nu en dan de lijst doorwerken (eerst sorteren op prijs).
    Ik vind niets van info op hun site...


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Nopz
    Hoe weet je dat?
    The future is Blu

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Hoe weet je dat?
    Is nog niet bekend hoor of die nederlandse sub heeft, wordt afwachten.
    BD (1243) What i Watch

  18. #18

    Standaard

    Je kunt er vanuit gaan dat de Franse BD van Prison Break S1 geen NL subs zal hebben.

    Ten eerste, de losse release in Frankrijk heeft geen NL subs. Ook de NL release van S1 heeft geen Frans audiospoor of subs. Dus de schijfjes van S1 zijn wel redelijk zeker in NL en FR verschillend.

    Over de overige seizoenen is het natuurlijk afwachten. Het enige wat ik wel heb kunnen vinden is dat de NL release van S3 wel Frans audiospoor en subs heeft. Misschien zijn de schijfjes van S3 dus wel weer gelijk in NL en FR...

    For the record, ik baseer dit op covers + informatie uit DVDProfiler


  19. #19

    Standaard

    Hier kan je je aanmelden op de blu ray club: http://www.freerecordshop.nl/bluray

    Je hebt wel een BCC kassabon code nodig. Toen ik lid werd van de blu-ray club op FRS (in april) was dat nog niet nodig...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Hier kan je je aanmelden op de blu ray club: http://www.freerecordshop.nl/bluray

    Je hebt wel een BCC kassabon code nodig. Toen ik lid werd van de blu-ray club op FRS (in april) was dat nog niet nodig...
    Het is dus praktisch onmogelijk voor mij om nu nog aan zo een kassabon te graken zeker...


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Het is dus praktisch onmogelijk voor mij om nu nog aan zo een kassabon te graken zeker...
    Ik heb gewoon maar wat ingevuld en het werkte ook nog had ook geen bcc kassabon.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Ik heb gewoon maar wat ingevuld en het werkte ook nog had ook geen bcc kassabon.
    Lol, heb ik ook gedaan en het werkt perfect!


  23. #23

    Standaard

    Iemand enig idee of de nieuwe Franse editie uitgave 01/06/12 een nieuwe verpakking heeft dan de oudere versie?

    Oud vs Nieuw

    Gezien de prijsdaling verwacht ik een besparing op verpakking... maar deze box is al redelijk basic niet?

  24. #24

    Standaard

    Hebben nu eigenlijk alle seizoenen behalve seizoen 1 NL subs op deze franse box?

  25. #25

    Standaard

    Blijkbaar wel, de film ook.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •