De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Europese release OPPO BDP-831 uitgesteld

    Europese release OPPO BDP-831 uitgesteld



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Prima dat ze uitstellen als iets niet op orde is maar het is mij niet duidelijk wat er niet goed op orde is. Kwaliteitsnormen is zo'n algemeen begrip, ik ga ervan uit dat er geen technische problemen zijn maar dat ze geen mensen hebben die de handleiding naar het Frans kunnen vertalen of iets dergelijks.

  3. #3

    Standaard

    Wel jammer, deze speler schijnt echt erg goed te zijn en ik ben wel heel benieuwd wat hij gaat kosten.

  4. #4

    Standaard

    Ze gooien hiermee hun eigen ruiten in...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wel jammer, deze speler schijnt echt erg goed te zijn en ik ben wel heel benieuwd wat hij gaat kosten.
    In amerika rond de 500 dollar...zal hier dan wel 500-600 euro worden.

  6. #6

    Standaard

    Op het reeds bestaan topic kun je ins and outs plus reacties over dit nieuws bekijken:

    Lees vanaf pagina 6 en verder;

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=63034&page=6
    Panasonic TH-50PZ80 / Humax IR5000 / Panasonic DMR-EH57 / Oppo BDP83 / Yamaha RX-V663 (gemodificeerd) / 2st Rotel RB993 / Quadral center-surround / Quadral Phonologue Gold Wotan (gemodificeerd) / Interlinks:VLS (zilver&koper) / HDMI: Monster / Bekabeling: Audiolab/Monstercable (front).

  7. #7

    Standaard

    Het begint een beetje Europese vaporware te worden. De bedoeling was om het in de zomer al uit te brengen maar het blijft maar later en later worden.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •