Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 210 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad [AMC]

  1. #26

    Standaard

    Mensen, ik ben klaar voor rehab.
    Heb de afgelopen 2 weken de 33 afleveringen er doorheen gejaagd (voor mijn doen erg snel) en vind het een erg verslavende serie.

    De verhalen zijn erg goed geschreven en de personages worden zeer overtuigend en geloofwaardig neergezet, van gladjanus Saul (doet me denken aan Troy McClure van The Simpsons) tot aan de oude ultra-professionele hitman.
    Ieder personage heeft wel zijn sterke als zwakke eigenschappen.
    De chemistry (lees: interactie) tussen Whitman en Jesse was vooral de eerste 2 seizoenen vaak hilarisch en ook voor Jesse's hommie's kreeg ik een zwak, wat een mallote figuren.

    Kan niet wachten tot mijn volgende dosis nieuwe afleveringen!

    Oh, en seizoen 1 (en 2 binnenkort) is inmiddels ook uit in NL.
    En binnenkort zal RTL7 de serie op de buis brengen, klik hier voor de 1e aflevering op gemist!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #27

    Standaard

    Ik ga er van uit dat die eerste afl. die op RTL gemist staat een promotionele actie is? Want voor zo ver ik weet moet je normaliter betalen voor buitenlandse serie die ze daar aanbieden. Als ze ze al aanbieden.

    Zou wel mooi zijn als ze de serie gewoon aanbieden op die site al is het maar tijdelijk, zoals de publiek omroep dat doet. Maar ik ga er van uit dat ze daar nu op eens mee gaan beginnen.

    Jammer, want ik heb helaas niet altijd de tijd om het op tv te zien.

  3. #28

    Standaard

    Hmm, beetje jammer. RTL had aangekondigd dat ze 13 februari met de serie zouden beginnen, maar ipv Breaking Bad zenden ze nu Gangland uit. Balen, want deze serie is nog steeds niet op blu-ray beschikbaar in Europa. Benieuwd of ze het uberhaupt nog gaan uitzenden, ik heb het idee dat ze deze serie nu al als miskoop hebben bestempeld aangezien deze nu al maanden bij RTL op de plank ligt.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  4. #29

    Standaard

    In de Veelgestelde Vragen valt te lezen dat de serie indd uit de programmering is gehaald, maar nog wel van plan zijn om later dit seizoen het alsnog uit te zenden.

    Spijtig hoe RTL met deze serie omgaat (al had ik het liever op NL3 gezien, zonder reclames), Midgetfighting is blijkbaar interessanter ...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #30

    Standaard

    Het lange wachten zit er bijna op, 17 juli begint seizoen 4!

    Officiële trailer S4: Klik!
    Fanmade trailer S4: Klik!

  6. #31

    Standaard

    Seizoen 4 is een aantal afleveringen verder inmiddels en ze zijn weer lekker bezig.
    Brr... Don't fuck with Gus.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #32

    Standaard

    ik moet seizoen 3 nog kijken :P

  8. #33

    Standaard

    Net eindelijk toegekomen aan de eerste twee afleveringen van seizoen 1. GEWELDIG!

    Voor een Amerikaanse serie een origineel uitgangspunt. Zoals elders in deze thread gemeld, laat Amerika wat meer scherpe randjes zien met zijn series... Je moet wel de krenten uit de pap dan weten te halen.

    Zat mee te joelen toen ie die gozer onderuit schoffelde in de kledingzaak

  9. #34

    Standaard

    Het einde is in zicht;
    Seizoen 5 zal het laatste seizoen worden die 16 afleveringen telt ipv de gebruikelijke 13.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #35

    Standaard

    Seizoen 4 is echt met stip het beste seizoen tot nu toe en 1 t/m 3 waren al erg goed. Enkele zeer memorabele scènes, ook weer in de aflevering van afgelopen zondag.

  11. #36

    Standaard

    Seizoen 3 blijft op dit moment nog mijn favoriete seizoen, maar het vierde seizoen stelt zeker niet teleur.
    De laatste flashback uit Hermanos was inderdaad ook een juweeltje.

    Ik ben benieuwd wanneer Hank daadwerkelijk achter Walter's activiteiten komt. Wellicht als cliffhanger naar het volgende seizoen ?
    *Better call Saul!*
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #37

    Standaard

    Ik vind het ook het beste seizoen tot nu toe. De "slechte" kant van de karakters word wat duisterder en meer uitgediept weer.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #38

    Standaard

    Ik vind de overgang van Skyler totaal ongeloofwaardig, nu is ze opeens een crimineel mastermind dat de wasserette gaat runnen, terwijl ze eerst niks van Walters zaakjes moest hebben. Beetje raar.

    Verder blijf ik deze continu het ene moment geweldig vinden en dan weer oersaai. Toch erg benieuwd hoe ze dit seizoen gaan afsluiten.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje Bekijk bericht
    Cool.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Het einde is in zicht;
    Seizoen 5 zal het laatste seizoen worden die 16 afleveringen telt ipv de gebruikelijke 13.
    Beetje merkwaardig (wel goed hoor) einde van een seizoen, leek meer op het einde van de serie.

    Hoop wel dat ze voor het laatste seizoen een logische verhaallijn kunnen oppakken. ( en die zie ik niet na de laatste aflevering....).

    We zullen zien.
    Do you respect wood?

  18. #43

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer seizoen 3 eindelijk eens te koop komt in de UK op dvd?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje Bekijk bericht
    Beetje merkwaardig (wel goed hoor) einde van een seizoen, leek meer op het einde van de serie.

    Hoop wel dat ze voor het laatste seizoen een logische verhaallijn kunnen oppakken. ( en die zie ik niet na de laatste aflevering....).

    We zullen zien.
    Dat had ik ook wel een beetje, waarbij het indd weg had van een series finale.

    Maar wauw, wat een afsluiter van het 4e seizoen toch weer. De spanning wordt weer tot een krankzinnige hoogte gebracht en moet bekennen dat ik toch een seconde m'n adem inhield toen een halfgare Gus doodleuk de kamer uitliep. Zag er koel uit! Ook het eindshot met de grote onthulling was prachtig. Mr. White...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #45

    Standaard

    voor de twitteraars:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Do you respect wood?

  21. #46

    Standaard

    Nadat RTL 7 meer dan een jaar heeft lopen ***ten met deze serie lijkt het erop dat de VPRO eindelijk de serie gaat uitzenden: http://weblogs.vpro.nl/nieuws/2011/1...-breaking-bad/

    Wellicht dat het succes van Dexter VPRO heeft doen besluiten RTL 7 van deze serie te verlossen. Erg benieuwd of ze deze serie hetzelfde aanpakken als Dexter (5 afleveringen per week, ipv 1).
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  22. #47

    Standaard

    Volgens de VPRO gids seizoen 1 vanaf 2 januari dagelijks, daarna wekelijks het tweede seizoen.
    Do you respect wood?

  23. #48

    Standaard

    Geweldig nieuws! Was alweer tijdje geleden dat ik de eerste twee seizoenen heb gezien en nu kan je ze ook nog eens zonder reclame zien.
    Heb er weer zin in.

    Kwam dit laatst tegen op Youtube;
    Pinkman in The Office US, die meth verkoopt aan Creed.
    Zie: http://www.youtube.com/watch?v=22mFl_pDaVE
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #49

    Standaard

    Klik

    Top serie wordt sinds deze week eindelijk fatsoenlijk uitgezonden op de NL-tv. Wie de serie nog niet heeft gezien; dit is je kans!

  25. #50

    Standaard

    Afl.1 staat op uitzendinggemist.nl !
    Do you respect wood?

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •