Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 210 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad [AMC]

  1. #51

    Standaard

    Erg leuk gedaan dit:
    Breaking Bad als Gameboy spel.
    Bevat spoilers mocht je nog niet aan de Breaking Bad zitten!

    Cranston die bevestigt dat het laatste seizoen in twee delen wordt opgesplitst:

    Bryan Cranston: 'Breaking Bad' will split final season
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #52

    Standaard

    Beetje jammer, laatste seizoen van Breaking Bad zal in twee delen worden uitgezonden. Deze zomer 8 afleveringen en in de zomer van 2013 8 afleveringen. Nog een klein maandje wachten voor het eerste gedeelte.

    Klik

  3. #53

    Standaard



    Nog ruim een maandje geduld...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #54

    Standaard

    Seizoen 2 bijna afgekeken... erg "verslavend" is een leuke woordspeling

  5. #55

    Standaard

    Fantastische serie! Afgelopen weekend de laatste 2 afleveringen van seizoen 4 bekeken via Apple TV (Amerikaanse account van mijn vader). Ook erg interessant zijn de ''inside breaking bad'-featurettes: Hierin vertellen de hoofdrolspelers en crew in een paar minuten wat er in de voorgaande aflevering gebeurd is en hoe dit de personages beinvloed en waarom de personages zich zo gedragen als dat ze doen.

    Ik ben benieuwd hoe seizoen 5 verder gaat en hoop dat ze er een mooi einde aan maken!

  6. #56

    Standaard

    En we zijn weer begonnen! De verhoudingen worden op scherp gezet en laten zien wie de baas is.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #57

    Standaard

    Damn! Net seizoen 3 gekeken.

    Het begin van het seizoen is zo onheilspellend (neven van Tuco), maar de laatste 2 afleveringen zijn...ronduit shocking! Veruit het beste seizoen tot nu toe!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het begin van het seizoen is zo onheilspellend (neven van Tuco), maar de laatste 2 afleveringen zijn...ronduit shocking! Veruit het beste seizoen tot nu toe!
    Wacht maar tot je seizoen 4 ziet. Zat te freaken bij de laatste aflevering. Vriend van me had hetzelfde. Op de één of andere manier weten ze de lat steeds hoger te leggen bij deze serie.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Damn! Net seizoen 3 gekeken.

    Het begin van het seizoen is zo onheilspellend (neven van Tuco), maar de laatste 2 afleveringen zijn...ronduit shocking! Veruit het beste seizoen tot nu toe!
    Ik moet nog de laatste aflevering van S3, maar inderdaad erg grimmig en shocking! Kijk dan ook al uit naar seizoen 4!

    Weet iemand of er na S5 nog een seizoen volgt of dat het de laatste is?

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    Ik moet nog de laatste aflevering van S3, maar inderdaad erg grimmig en shocking! Kijk dan ook al uit naar seizoen 4!

    Weet iemand of er na S5 nog een seizoen volgt of dat het de laatste is?
    Seizoen 5 bestaat uit 16 afleveringen en is opgedeeld in 2x8 afleveringen. De eerste 8 lopen nu in Amerika, de andere 8 waarschijnlijk pas volgend jaar zomer (al zijn ze al wel opgenomen en is er nog niks definitiefs).

    Het einde van Seizoen 5 schijnt echter nog wel een opening te bieden voor de toekomst.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Seizoen 5 bestaat uit 16 afleveringen en is opgedeeld in 2x8 afleveringen. De eerste 8 lopen nu in Amerika, de andere 8 waarschijnlijk pas volgend jaar zomer (al zijn ze al wel opgenomen en is er nog niks definitiefs).

    Het einde van Seizoen 5 schijnt echter nog wel een opening te bieden voor de toekomst.
    Ok, dank voor de info. Ben erg benieuwd. Soms is een serie gewoon "af" en moet je het niet uitmelken. Erg "verslavend" is deze serie wel

  12. #62

    Standaard

    Ben begonnen met seizoen 4. Heb opeens een angst voor Stanley messen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #63

    Standaard

    Hmm, wat was dat ook alweer. Ik kijk zoveel, dat ik dat alweer een beetje kwijt ben ;-(
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #64

    Standaard

    Gus weet dat hij Jessie en Walt nodig heeft nu Gale dood is. Om zijn macht te laten zien / om een boodschap over te brengen vermoordt hij Victor door een stanleymes langs zijn keel te halen en hem voor de ogen van de mannen laat stikken/doodbloeden...brrrr!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #65

    Standaard

    ga vanavond aan seizoen 3 beginnen,heb ze maar uit duitsland gekocht duurt mij veel te lang hier voor ze uitkomen,geweldige serie dit
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #66

    Standaard

    De eerste afleveringen van seizoen 4 gezien en I have to agree with Coen... brrr... but we keep on watching

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Gus weet dat hij Jessie en Walt nodig heeft nu Gale dood is. Om zijn macht te laten zien / om een boodschap over te brengen vermoordt hij Victor door een stanleymes langs zijn keel te halen en hem voor de ogen van de mannen laat stikken/doodbloeden...brrrr!!!
    Ja nu weet ik het weer. Met zijn levenloze ogen. Briljant spel. Angstig goede scène.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #68

    Standaard

    Heb op het puntje van mijn stoel gezeten bij de vijfde aflevering van het vijfde seizoen!
    De overval op de trein was subliem gedaan en het einde met dat kind, die ik helemaal was vergeten, was toch een moment van WTF??!
    Breaking Bad
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #69

    Standaard

    Spannende cliffhanger voor de mid-season finale!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #70

    Standaard

    Nou ja mid-season... lijkt er op dat het gewoon weer een jaar wachten gaat worden... Merkwaardige keuze... zeker met zo'n cliffhanger.

  21. #71

    Standaard

    Guys! Ik heb net seizoen 4 afgekeken. Nu zit ik nog met één vraag.
    Aan het einde is het duidelijk dat Walt degene was die Brock vergiftigde met de 'Lily of the Valley' plant, maar waar is de sigaret met ricin gebleven?

    Komt dit terug in seizoen 5?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Komt dit terug in seizoen 5?
    Natuurlijk.

  23. #73

    Standaard

    Vond het ook een leuke cliffhanger voor het tweede deel van het 5e seizoen.
    Hank weet eindelijk wie de beruchte Heisenberg is en de jacht is geopend voor de rest van het seizoen lijkt mij. Ben benieuwd hoe Hank dit gaat uitspelen nu hij deze informatie heeft.

    Eerste acht afleveringen waren weer van de bovenste plank; de drama, de spanning, de muziek, de verhaallijnen... Het is allemaal wederom sterk gedaan en zorgt voor een intense kijkervaring.

    De overval, de dood van Mike en het kind, en het avondeten met Jesse waren voor mij de hoogtepunten dusver
    en het is uitkijken naar hoe de makers de serie gaan afronden. Alle vertrouwen dat dat helemaal goed gaat komen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Weet er iemand wanneer de overige seizoenen hier zullen worden uitgebracht ? Of worden deze hier niet meer uitgebracht op dvd ?

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •