Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 116 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Problemen met stabiliteit bij DVD.nl?

    Sinds vanochtend krijg ik bij het surfen op DVD.nl één op de twee keer de volgende Internet Explorer error te zien:

    The page cannot be displayed
    The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings....

    Ligt dat aan mij of wordt er momenteel aan de servers gewerkt?

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Probs?

    Even vlug een nieuwe thread aanmaken want posten in een bestaande gaat niet.

    Zijn er nog werken aan de gang?
    Ik kan sommigen hun avatar niet zien, geeft een error.
    En buiten dat krijg ik 8 op de 10 keer een bericht dat de server niet bereikbaar is en dus ook een errorpagina.
    Ik kan alleen soms op het forum komen als ik op een directe link klik naar een thread (uit het overzicht dus).
    De twee Forum-knoppen werken bij mij niet.
    En het duurde me een eeuwigheid om hier te geraken ook.

    Kortom: Problemen?

  3. #3

    Standaard

    Hiero ook al. 50% van de gevallen krijg ik commonname (ie) te zien. Dus niet gevonden. Ik snap er ook niks van.

    gr

    Dick

  4. #4
    Dane
    Guest

    Standaard

    Klopt idd, iedereen heeft er last van, maar ze zullen hun best wel doen hier, en het zal wel weer zo spoedig mogelijk verholpen worden,dus we moeten gewoon even geduld hebben denk ik, en het is prachtig weer vandaag, dus we kunnen wel ff zonder het forum dacht ik zo

    Elwood.

  5. #5

    Standaard Re: Probs?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    En buiten dat krijg ik 8 op de 10 keer een bericht dat de server niet bereikbaar is en dus ook een errorpagina.
    Alleen dat probleem(pje) heb ik. Das wel op te lossen door opnieuw de pagina te 'laden' (browser IE 6).

    Voor de rest loopt het (nog) gesmeerd (maar niet met zonnebeschermer factor 100 )
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  6. #6

    Standaard

    Threads samengevoegd.

  7. #7
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Re: Probs?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Alleen dat probleem(pje) heb ik. Das wel op te lossen door opnieuw de pagina te 'laden' (browser IE 6).
    Dat lukte niet bij mij, haalde niets uit.

    Nu is alles blijkbaar in orde?

  8. #8

    Standaard

    Vanmorgen was het niet te doen, maar nu lijkt het weer normaal
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Ik heb van veel mensen gehoord dat er vanmorgen een probleem was. Onze servers hebben echter totaal geen problemen ondervonden, dus ik gok dat er ergens bij de ISP of ergens anders 'onderweg' iets fout is gegaan. Alles werkt in ieder geval weer naar behoren en we houden alles in de gaten!

  10. #10
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Het duurde weer een eeuwigheid eer ik hier geraakte.
    Hetzelfde probleem als voorheen.

    En daar komt dan nog eens bij dat ik elke keer naar volgende website word doorgestuurd:

    http://www.lop.com/dnserror.cgi?s=en dan de url die je eerst zocht

    Iemand hetzelfde probleem?

  11. #11

    Standaard

    Ik krijg vanmiddag (29-7) regelmatig de volgende foutmelding:
    64 - Host not available
    Deze melding krijg ik alleen bij DVD.NL.

    Groet,

    Arjen

  12. #12

    Standaard

    Vanmiddag zijn er wat kleine software-updates aan één webservers voltrokken, met als gevolg dat we het even met slechts één webserver moesten doen. Aangezien jullie in samenwerking met de bezoekers van Hardware.Info met zulke grote getalen op de site rondvlaken, had die het dus even erg moeilijk. Het heeft niet lang geduurd en inmiddels draait alles weer zoals het hoort.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    Vanmiddag zijn er wat kleine software-updates aan één webservers voltrokken... <scheur>... Het heeft niet lang geduurd en inmiddels draait alles weer zoals het hoort.
    Helaas... Ook op dit moment krijg ik nog steeds meer foutmeldingen dan ooit tevoren....

  14. #14

    Standaard

    Blijven drukken. De aanhouder wint.

  15. #15

    Standaard

    Als we met z'n allen nou eens 2 minuutjes niet op DVD.NL komen, dan kan de server ook even rustig ademhalen
    Kan me wel voorstellen dat ook de servers het warm hebben vandaag.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Blijven drukken. De aanhouder wint.
    Yep... gelukkig werkt de refresh funktie, na een paar keer schoppen, nog wel...

  17. #17

    Standaard

    forum weer naar de ballen voor moment

  18. #18

    Standaard

    Ik was ff aan het prutsen. Zou weer moeten werken nu.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch
    Ik was ff aan het prutsen. Zou weer moeten werken nu.
    Ik krijg inderdaad al een paar minuten geen foutmeldingen meer...

  20. #20

    Standaard

    Het bleek dat de problemen van daarnet veroorzaakt werden door het cache module. Overigens het enige stukje niet-open-source software op het cluster.

    Heb dat cache module uitgezet. Page generation times zullen nu wel 'n fractie hoger liggen, maar doorgaans niet merkbaar. Ik wacht even totdat er een nieuwe versie uit is en dan test ik of die wel weer normaal wil werken.

    Ik zal dan vantevoren wel even laten weten als ik ga testen
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch
    Altijd interessant om wat achtergrond info te krijgen!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch
    cache moduleOverigens het enige stukje niet-open-source software op het cluster.

    Heb dat cache module uitgezet. Page generation times zullen nu wel 'n fractie hoger liggen
    Jeetje, is dit een quote van de " chief engenering" van de Enterprise ofzo




    ps, ik kreeg de afgelopen dagen steeds de melding " server hang up" nu gelukkig niet meer.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck


    Jeetje, is dit een quote van de " chief engenering" van de Enterprise ofzo
    Yeps. Maar die foutmeldigen kunnen eigenlijk toch beter. Als DVD side zou het allicht gepaster zijn indien ze vergezeld gingen van zo'n gezellig HAL 9000 stemmetje.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Jeetje, is dit een quote van de " chief engenering" van de Enterprise ofzo
    At your servers!

    [b]ps, ik kreeg de afgelopen dagen steeds de melding " server hang up" nu gelukkig niet meer.
    Klopt maar dat was vermoedelijk niet onze schuld, is hierboven ook door Koen aangegeven.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Yeps. Maar die foutmeldigen kunnen eigenlijk toch beter. Als DVD side zou het allicht gepaster zijn indien ze vergezeld gingen van zo'n gezellig HAL 9000 stemmetje.
    No 9000 computer has ever made a mistake or distorted information. We are all, by any practical defintion of the words, foolproof and incapable of error.

    Zou leuk zijn als server Of als systeembeheerder
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •