Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 116 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch
    Zou leuk zijn als server Of als systeembeheerder
    Waar kan ik bestellen?

  2. #27

    Standaard

    Ben even aan het tunen, daarbij kan de nodige downtime voorkomen. Excuses alvast.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  3. #28

    Standaard

    weer last not find errors, gisteren en ook vandaag vroeg in de middag.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all
    weer last not find errors, gisteren en ook vandaag vroeg in de middag.
    Dat heet in het vervolg tunen.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all
    weer last not find errors, gisteren en ook vandaag vroeg in de middag.
    Zoals gezegd:
    Ben even aan het tunen, daarbij kan de nodige downtime voorkomen. Excuses alvast.
    Was tot plm 14:45 bezig.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch
    Ben even aan het tunen
    Op dit moment is de ontvangst prima... Al knippert het stereo-lampje af-en-toe...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Op dit moment is de ontvangst prima... Al knippert het stereo-lampje af-en-toe...
    Het stereolampje??? Ik heb prima ontvangst, het DTS 6.1 ES lampje brand hard laat geen knippertje zien...

    En nu niet meer off-topic kinderen !
    Eric van Ballegoie

  8. #33

    Standaard

    zeg, ik gooi het hier maar in. dvd.nl is ECHT traag.......

  9. #34

    Standaard

    Op dit moment is het helaas niet erg stabiel, ik krijg vreemde foutmedlingen en hij is traag ..?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #35

    Standaard

    ik heb eigenlijk nergens last van. Is je internetprovider misschien sloom vandaag?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Op dit moment is het helaas niet erg stabiel, ik krijg vreemde foutmedlingen en hij is traag ..?
    Mmm....het quoten op dit bericht was weer errug snel... maar de hele dag erg trage momenten. Soms kwam ik er gewoon niet op, terwijl andere sites wel lekker liepen.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ik heb eigenlijk nergens last van. Is je internetprovider misschien sloom vandaag?
    Nou, nu is hij weer normaal vreemd genoeg, het zou wel kunnen dat het aan Wanadoo ligt, want ik vloog er net helemaal uit en moest opnieuw inbellen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38

    Standaard

    weird, maar dan heeft het idd gewoon aan wanadoo gelegen.

    tip: neem kabel, gaat heerlijk snel

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    de hele dag erg trage momenten. Soms kwam ik er gewoon niet op, terwijl andere sites wel lekker liepen.
    Heb dat vandaag en gisterenavond ook ondervonden.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    weird, maar dan heeft het idd gewoon aan wanadoo gelegen.

    tip: neem kabel, gaat heerlijk snel
    Ik Internet via het werk....en die hebben echnie geen Wanadoo. Maar nu is het weer goed...lijkt.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    weird, maar dan heeft het idd gewoon aan wanadoo gelegen.

    tip: neem kabel, gaat heerlijk snel
    ehm, ik heb adsl. Dat inbellen was ook maar "figuurlijk" bedoeld
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    Ik zit via op het net via de kabel en ik heb ook vaak problemen...dan vindt hij de site niet, of ik kan niets posten, of hij slaat af wanneer ik back wil gaan

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Ik zit via op het net via de kabel en ik heb ook vaak problemen...dan vindt hij de site niet, of ik kan niets posten, of hij slaat af wanneer ik back wil gaan
    Ik heb ook kabel en dezelfde problemen.

  19. #44

    Standaard

    Combinatie van factoren: het statistiekenprogramma dat we hebben gekozen lijkt nogal traag te zijn op grote sites zoals DVD.nl (het registreert bij elke pageview de statistieken, en dit verloopt nogal zwaar); en daarnaast heeft de database server eigenlijk meer geheugen nodig.

    We zijn ermee bezig: of de statistieken inderdaad de veroorzaker zijn van het probleem wordt asap onderzocht; en nieuw geheugen wordt binnenkort aangeschaft.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  20. #45

    Standaard

    ik moet tot 3 keer toe klikken voordat ik de nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek kan zien. Gaat al een half uurtje zo. Hebben meer mensen hier last van?

  21. #46

    Standaard

    Ik krijg vanmorgen het eesrte halfuur allerlei error-meldingen, ook al bij het inloggen. 'k Was vanmorgen achterlijk vroeg en supersnel, tja en da's het susteem natuurlijk van 'n ambtenaar niet gewend, dan weigert het spontaan

  22. #47

    Standaard

    Ik krijg de laatste half uur, vaak de melding : "De pagina kan niet worden gevonden"


    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik krijg de laatste half uur, vaak de melding : "De pagina kan niet worden gevonden"


    ik ook, ik wordt er beetje gek van eigenlijk.....

    Hebben jullie enig idee waar dat aan ligt? Misschien het nieuwe geheugen...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap


    ik ook, ik wordt er beetje gek van eigenlijk.....

    Hebben jullie enig idee waar dat aan ligt? Misschien het nieuwe geheugen...
    Dat zou het juist beter moeten maken, toch?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #50

    Standaard

    Ik ondervind totaal geen problemen en ook kan ik niets 'vreemds' ontdekken. Het aantal foutmeldingen is zeker niet hoog vandaag. Toch zijn er meerdere mensen die grote problemen ondervinden, we zullen ons best doen om uit te zoeken waar het aan ligt.
    Eric van Ballegoie

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •