Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 116 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik ondervind totaal geen problemen en ook kan ik niets 'vreemds' ontdekken. Het aantal foutmeldingen is zeker niet hoog vandaag. Toch zijn er meerdere mensen die grote problemen ondervinden, we zullen ons best doen om uit te zoeken waar het aan ligt.
    Thanks!! Dat is al vele malen beter dan die foutmeldingen

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik ondervind totaal geen problemen en ook kan ik niets 'vreemds' ontdekken. Het aantal foutmeldingen is zeker niet hoog vandaag. Toch zijn er meerdere mensen die grote problemen ondervinden, we zullen ons best doen om uit te zoeken waar het aan ligt.

    Ook ik heb er vandaag nog meer last van dan normaal. zowel op hardware.info als dvd.nl , echt triest laatste tijd.

    Overigens heb ik voor een site gewerkt waar de teller ook elke pagev. pakte. Dit zorgde voor dezelfde problemen (kieskeurig.nl)

  3. #53

    Standaard

    ik heb vandaag nergens last van, dus wat er nou precies gisteren was is mij een raadsel?

    Misschien vind de server dat ik er te vaak kom ofzo....heeft hij een limiet gesteld voor mij

  4. #54

    Standaard

    Ja, vandaag gaat bij mij ook alees flitsend snel. Ik geef eerlijk toe dat ik hier geen ballen verstand van heb hoor, dus niet weet of het aan hier of aan daar ligt.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ik heb vandaag nergens last van, dus wat er nou precies gisteren was is mij een raadsel?
    Misschien vind de server dat ik er te vaak kom ofzo....heeft hij een limiet gesteld voor mij
    Bij mij is hij nu ook vlekkeloos, misschien alleen de even dagen?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Bij mij is hij nu ook vlekkeloos, misschien alleen de even dagen?
    Kan zijn, is misschien toeval? maar op de 20 beuren wij altijd!!!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Kan zijn, is misschien toeval? maar op de 20 beuren wij altijd!!!
    O dat zal het wel zijn
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #58

    Standaard

    is het forum nu weer terug online? OF is dit toeval.....

  9. #59

    Standaard

    We hebben zojuist een probleem gehad bij de provider. Onze eigen servers hadden dus geen problemen, ze waren alleen tijdelijk niet met internet verbonden. Inmiddels is alles weer op orde.
    Eric van Ballegoie

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    We hebben zojuist een probleem gehad bij de provider. Onze eigen servers hadden dus geen problemen, ze waren alleen tijdelijk niet met internet verbonden. Inmiddels is alles weer op orde.
    gelukkig maar!!! Hopen dat het hierbij blijft....

    Succes verder vandaag! Ik ga douchen

  11. #61

    Standaard

    kan ik r na drie uur ofzo weer in? en posten

  12. #62

    Standaard

    Even een visualisatie van het verbindingsprobleem, voor de geinteresseerden



    Aan de 'gaten' in de grafiek kun je zien dat de servers niet bereikbaar waren.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  13. #63

    Standaard

    Hebben ze die arme Johannes als straf nog een grafiek in elkaar doen draaien.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Hebben ze die arme Johannes als straf nog een grafiek in elkaar doen draaien.
    Hihi, nou valt wel mee. Vind grafiekjes wel leuk; en bij gebrek aan interessante koersgrafieken momenteel hou ik dit maar bij.
    En daarnaast, ik kan d'r echt niks aan doen als 't netwerk van onze ISP plat ligt hoor.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  15. #65

    Standaard

    Best wel een leuke grafiek Johannes. Een visuele voorstelling helpt altijd!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch

    En daarnaast, ik kan d'r echt niks aan doen als 't netwerk van onze ISP plat ligt hoor.
    I know, was je maar wat aan het dollen. Kan je problemen met het netwerk eigenlijk op voorhand zien aankomen?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe


    I know, was je maar wat aan het dollen. Kan je problemen met het netwerk eigenlijk op voorhand zien aankomen?
    Nee, zolang het geen aangekondigd onderhoud is, kunnen we 't niet voorspellen. Het zijn gewoon drie machines die aan een netwerk in Amsterdam hangen; buiten ons fysieke bereik dus.
    Johannes van den Bosch, Serverbeheerder HWI Group/DVD.nl

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch

    Hihi, nou valt wel mee. Vind grafiekjes wel leuk; en bij gebrek aan interessante koersgrafieken momenteel hou ik dit maar bij.
    En daarnaast, ik kan d'r echt niks aan doen als 't netwerk van onze ISP plat ligt hoor.
    gekkie

  19. #69

    Standaard

    Zonet weer problemen met het forum gehad, zat helemaal vast. Was niet alleen hiermee maar gelukkig draait het nu weer vlot.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johannes van den Bosch

    Nee, zolang het geen aangekondigd onderhoud is, kunnen we 't niet voorspellen. Het zijn gewoon drie machines die aan een netwerk in Amsterdam hangen; buiten ons fysieke bereik dus.
    Thx Johannes Jullie moeden dus ook langs de zijlijn toekijken.

  21. #71

    Standaard

    Ik weet niet hoor, maar met het replyen heb ik steeds meer problemen. Dat gaat tegenwoordig zo ontzettend traag. Dus druk je nog een keer en dan werkt ie in 1x vloeiend maar staat het er wel 2x. Je eigen post verwijderen zou dus wel handig zijn.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #72

    Standaard

    Dat ging net weer even lekker. Na drie keer proberen mocht ik dan toch een plus uitdelen op het traders forum
    Startrader, Safetrader

  23. #73

    Standaard

    Daarnet verschillende malen tevergeefs geprobeerd om op het forum te geraken
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Daarnet verschillende malen tevergeefs geprobeerd om op het forum te geraken
    Had hetzelfde aan de hand. Is nu al twee dagen na elkaar dat ik bij momenten moeilijkheden heb.

  25. #75

    Standaard

    De site is vanmiddag wederom enige tijd uit de lucht geweest. Wat precies de oorzaak is van de problemen van de laatste dagen zijn aan het uitzoeken. We doen er alles aan op dit zo snel mogelijk op te lossen
    Eric van Ballegoie

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •