Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Even een kleine waarschuwing aan diegenen die nu de 'Platinum anniversary edition' op amazon.co.uk zien staan en hopen dat het een upgrade is van de oude UK-versie: het is gewoon exact dezelfde versie. Ik kwam daar zelf recent achter en zit nu dus met 2 weliswaar geen onplezierige maar toch inferieure exemplaren van deze film op blu-ray.

    De Amerikaanse versie van de 'Platinum anniversary edition' lijkt trouwens opnieuw beter te zijn (want het is opnieuw een 2-disc) maar ook van deze vermoed ik dat het een reissue is van de oude versie.
    Misschien handig om te melden:
    De Duitse uitgave heeft de zwart/wit-versie en de kleuren-versie met een nogal slappe bitrate van 17-Mbps, maar er is wel een DTS-HDMA mono-track in de originele Engelse taal.
    Heb die uitgave zelf en kan die dus voor beeld/geluid zeker aanraden als alternatief ten opzichte van de US/UK uitgaven.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Misschien handig om te melden:
    De Duitse uitgave heeft de zwart/wit-versie en de kleuren-versie met een nogal slappe bitrate van 17-Mbps, maar er is wel een DTS-HDMA mono-track in de originele Engelse taal.
    Heb die uitgave zelf en kan die dus voor beeld/geluid zeker aanraden als alternatief ten opzichte van de US/UK uitgaven.
    De specs lijken vergelijkbaar met de UK-editie (beide versies op 1 disc) maar de Duitse versie betreft volgens de opgave van blu-ray.com een BD-25 terwijl de UK-versie een BD-50 zou moeten zijn (zie hier). Alhoewel de UK-versie niet de beste versie is zou ik die toch verkiezen boven de Duitse uitgave.

    Zelf ga ik trouwens toch binnenkort de Amerikaanse versie maar eens bestellen want het is wel een favoriet van me.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb de Zweedse versie, met nl-ondertiteling.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •