Bekijk uitslag poll: Hoort in navolging van de "Top 100 (DVD's)" een "Top 100 Blu-ray's" op de homepa

Stemmers
26. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    20 76,92%
  • Neen

    6 23,08%
De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Top 100 Blu-ray's" op homepage?

    Ik heb de vraag nog niet de revue zien passeren, ook via de (wat wispulturige) zoekfunctie kan ik er niets over terugvinden. Wordt het niet tijd dat we in het menu op de homepage onder de "Top 100" ook blu-ray's opnemen?

    De huidige "Top 100" kan hernoemd worden"Top 100 DVD's", met daar onder of boven een nieuwe "Top 100 Blu-ray's". Natuurlijk kan het ook op de pagina "Top 100" zelf, maar dat lijkt me dan onhandiger.

    Wanneer mogen we deze geweldige functie verwelkomen?

  2. #2

    Standaard

    No official word? Laat dit niet één van de threads worden waar niets op gezegd wordt of niets mee gedaan. Toch wel een relevant voorstel, dunkt me

  3. #3

    Standaard

    Jawel hoor, ik heb wel een woordje over. Het lijkt mij een heel goed idee! Omdat ik helemaal over wil gaan naar Blu-Ray, waar ik al aardig op weg mee ben, zou ik juist zo'n top 100 wel kunnen waarderen, zo word het weer wat makkelijker gemaakt om nieuwe titels te vinden! En ben reuze benieuwd wat de top 100 zal zijn, welke titels zouden daar in voor komen.

  4. #4

    Standaard

    Op zich wel een goed idee, ware het niet dat de top 100 helaas verre van representatief is. Echt goede uitgaven of films krijgen lage cijfers en sommige films worden kunstmatig bovenaan gehouden. Zo heeft er al meerdere malen een andere film zich genesteld in de top 3, maar dat slechts voor even aangezien er dan weer mensen zijn die deze weer snel wegstemmen omdat volgens hen LOTR bovenaan móet staan.
    Verder stemmen veel mensen op de film, niet op de uitgave.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben het helemaal eens met Marcel. De becijfering van DVD's door gebruikers neem ik allang niet meer serieus en een top 100 nog minder. Voor Blu-ray's geldt hetzelfde.

  6. #6

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik hier al 5 jaar zit en nog nooit naar die top 100 heb gekeken. Daarentegen heb ik er ook geen last van dus als men dat graag wil......
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  7. #7

    Standaard

    idem..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •