Pagina 46 van 486 EersteEerste ... 364243444546474849505696146 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 12128 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1126

    Standaard

    Nieuwe aanwinsten:



    Another Code ben ik nu ook aan het spelen. Het is tot nu toe wel geinig. Ik vind de interface niet helemaal ideaal, maar als spel is het zeker wel amusant.

    M'n quest voor Phoenix Wright: Ace Attorney heeft tot nu toe trouwens nog niets opgeleverd. Ik heb inmiddels aardig wat speciaalzaken in het oosten van het land afgelopen en ik ben hem nog niet tegengekomen. Maar ik heb nog steeds hoop dat ik hem ooit zal bezitten.

  2. #1127

    Standaard

    Hij is nog steeds verkrijgbaar bij Playasia voor 19 Euro:
    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-...t-70-2lz0.html

    Verder mooi aanwinsten . Another Code vond ik zelf erg goed (ondanks de korte speelduur en simpele puzzels). Voor mijn review klik hier.

    Tatsunoko VS Capcom wil ik erg graag hebben, maar is hier nergens nog te vinden. Wellicht binnenkort maar bij yourgameszone halen.

    Zelf vandaag een 3000 Wii Points Card gekocht. Het Hanabi Festival gaat weer beginnen deze vrijdag met volgens velen één van de beste Castlevania Games, Castlevania: Rondo of Blood (Turbografx).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #1128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Hij is nog steeds verkrijgbaar bij Playasia voor 19 Euro:
    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-...t-70-2lz0.html
    Ik weet het. Maar ik wil nog steeds graag de Europese versie zien te bemachtigen. En als dat ECHT niet lukt dan ga ik de versie van Play Asia bestellen.

    Het is eigenlijk een beetje een obsessie aan het worden. Ik heb echt m'n zinnen gezet op die ene versie van het spel.

    Verder mooi aanwinsten . Another Code vond ik zelf erg goed (ondanks de korte speelduur en simpele puzzels). Voor mijn review klik hier.
    Hij is inderdaad wel wat makkelijk. Maar momenteel ben ik ook niet echt "in the mood" voor hele complexe spellen, dus voor mij is dat precies goed.

    Tatsunoko VS Capcom wil ik erg graag hebben, maar is hier nergens nog te vinden. Wellicht binnenkort maar bij yourgameszone halen.
    Ik kwam hem vandaag opeens tegen bij de MM in Zwolle. En ik heb hem dus ook al eens bij Game mania gezien. Hij is er echt wel, maar je moet hem weten te vinden.

    Zelf vandaag een 3000 Wii Points Card gekocht. Het Hanabi Festival gaat weer beginnen deze vrijdag met volgens velen één van de beste Castlevania Games, Castlevania: Rondo of Blood (Turbografx).
    Dat brengt mij op een vraag. Ik heb toevallig vandaag nog wat sterren omgezet naar Wii point en ik heb nu nog 1000 punten staan. Nu wil ik eigenlijk wel eens een WiiWare-spel proberen. Weet iemand wat nou de echte toppers zijn van WiiWare? Het genre maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

    En ja, ik weet dat Phoenix Wright: Ace Attorney ook als WiiWare te krijgen is. Maar ik bedoel dus andere WiiWare-toppers.

  4. #1129

    Standaard

    gisteren bfbc 2 binnen gekregen en moet zeggen hij bevalt me goed.

    overigens al weer precies mn 200ste ps3 game

  5. #1130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    overigens al weer precies mn 200ste ps3 game




    maar toch gefeliciteerd!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #1131

    Standaard

    200 x gemiddeld € .... = een vermogen.

  7. #1132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht


    maar toch gefeliciteerd!
    Dank je , gaat sneller dan ik dacht, zeker gezien het feit dat ik in het begin er nog wel eens 1 verkocht voor een habbekrats en dat vond ik nou ook weer sonde.

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Dank je , gaat sneller dan ik dacht, zeker gezien het feit dat ik in het begin er nog wel eens 1 verkocht voor een habbekrats en dat vond ik nou ook weer sonde.
    Dude! 200? Ik vind t al moeilijk om boven de 40 (retail) uit te komen! Kan me nooit 200 goeie games bedenken die ik zou willen hebben

  9. #1134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    gisteren bfbc 2 binnen gekregen en moet zeggen hij bevalt me goed.

    overigens al weer precies mn 200ste ps3 game
    Ik heb er voor m'n 360 en Wii samen nu net 50 en ik vond dat al veel.

    Heb je zo echt allemaal uitgespeeld?

  10. #1135

    Standaard

    ik heb er maar 5..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #1136

    Standaard

    En ik koop en verkoop, op de moment heb ik er 10 ong.


  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb er voor m'n 360 en Wii samen nu net 50 en ik vond dat al veel.

    Heb je zo echt allemaal uitgespeeld?
    Nee heb er 1 of 2 uitgespeeld, ik hou eenmaal van verzamelen en kopen

    Zitten ook wel redelijk wat psn games bij.

  13. #1138

    Standaard

    Ik kom totaal net aan de 350 games over al m'n consoles/pc...
    Die chev, das een malle
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #1139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat brengt mij op een vraag. Ik heb toevallig vandaag nog wat sterren omgezet naar Wii point en ik heb nu nog 1000 punten staan. Nu wil ik eigenlijk wel eens een WiiWare-spel proberen. Weet iemand wat nou de echte toppers zijn van WiiWare? Het genre maakt me eigenlijk niet zoveel uit.

    En ja, ik weet dat Phoenix Wright: Ace Attorney ook als WiiWare te krijgen is. Maar ik bedoel dus andere WiiWare-toppers.
    Nou je heb natuurlijk Phoenix Wright: Ace Attorney .

    Lijstje van aanraders:
    - De LostWinds serie (een geweldige platformer met prachtige muziek, schitterende graphics en erg leuke gameplay waarbij je de wind moet manipuleren) - Prijs = 1000 Wii Points per deel.
    - LiT (een survival horror puzzel adventure waarin je de Wii Remote als zaklamp moet gebruiken om levels te doorlopen, monsters met licht te verdrijven)- Prijs = 800 Wii Points.
    - NyxQuest: Kindred Spirits (een heerlijke platformer met prachtige muziek, schitterende muziek en erg leuke gameplay waarbij je objecten beet kan pakken, bliksems kan schieten en wind kan manipuleren) - Prijs = 1000 Wii Points.
    - Swords & Soldiers (een real time strategy game van Nederlandse bodem. Drie fracties (vikingen, aztecs en chinezen) met hun eigen krachten, sterke en zwakke punten. Hectisch, chaotisch en vooral erg leuk) - Prijs = 1000 Wii Points
    - Dr. Mario (Bekende puzzel spel, simpel verslavend en een geweldig multiplayer, zowel offline als online. Momenteel is dit hier het meest gespeelde spel (volgens het Nintendo kanaal)) - Prijs = 100 Wii Points
    - Max and the Magic Marker (platformer waarbij je moet platforms, ladders, ballonnen enz. enz. kan tekenen. Erg leuke game, jammer dat het nogal buggy is al schijnt er een update uitgebracht te zijn.) - Prijs = 1000 Wii Points
    - Tetris Party (gewoon Tetris met online en offline multiplayer en veel verschillende spelvarianten. Vreemd genoeg speel ik het niet vaak.) - Prijs = 1000 Wii Points

    Dan titels die goede kritieken krijgt, maar die ik zelf niet heb (maar wel wil hebben):
    - World of Goo (vond de demo niet zo bijzonder, wel een zeer creatieve game) - Prijs = 1500 Wii Points
    - De Bit Trip serie (knettergek muziek spel. Vond de demo leuk, maar denk niet dat ik dat lang kan spelen) - Prijs = 600 Wii Points per deel
    - Mega Man 9 en Mega Man 10 (nieuwe avonturen van de bekende blauwe actie held. 8 bit FTW) - Prijs = 1000 Wii Points per deel
    - ColorZ (puzzel spel waarbij je tegelijk drie ruimteschepen moet besturen die verschillende kleuren hebben. Je ruimteschip kan alleen door bepaalde gekleurde obstakels heen. Hiervoor moet je schepen combineren, hetgeen best hectisch is volgens de reviews) - Prijs = 700 Wii Points
    - De Rebirth serie (bekende klassiekers van Konami die geremaked worden. Voorbeelden zijn Castlevania, Contra en Gradius) - Prijs = 600 - 1000 Wii Points
    - Driift Mania (topdown race game) - Prijs = 600 Wii Points
    - De Art Style serie (schijnen leuke puzzel games te zijn) - Prijs = 600 Wii Points per deel
    - De Final Fantasy serie (Een remake van deel 4, twee tower defense spellen, een soort tower defense spel waarin je een bad guy bent en die plaats vindt in een toren en een management game) - Prijs = 800 - 1000 Wii Points
    - Tales of Monkey Island serie (5 delen in de Tales of Monkey Island serie, vond de serie op de PC geweldig, maar er schijnen wat lag problemen op de Wii versie te zijn) - Prijs = 1000 Wii Points per deel.
    - Toki Tori (puzzle game met een gele kuiken. Van Nederlandse bodem en de kuiken verscheen eerder op de GBC) - Prijs = 900 Wii Points
    - Rubik's Puzzle Galaxy: RUSH (Puzzel spel van de makers van Toki Tori) - Prijs = 600 Wii Points
    - Defend your Castle (tower defense spel wat een uitgebreide Flash game is, maar enorm populair is geweest) - Prijs = 500 Wii Points

    En dan komen er nog vele titels aan waar ik echt op zit te wachten.

    Je kan de Wii Points ook aan Virtual Console games uitgeven. Van 500 voor een NES game, tot 1000 voor een N64 game. Zitten ook veel toppers tussen.

    Dus keuze genoeg lijkt me zo .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #1140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Nee heb er 1 of 2 uitgespeeld, ik hou eenmaal van verzamelen en kopen
    Dat heb ik nou ook :wink:. Een zeer handige site om je games collectie bij te houden is The Backloggery.

    http://backloggery.com/games.php?user=sneaker

    Je kan dan gelijk aangeven of je het spel al uitgespeeld heb of niet. Zoals jullie zien heb ik 717 games waar van ik er 556 uit moet spelen en 65 nog op 100% moet uitspelen. Moet overigens wel nog mijn PC downloads toevoegen aan de lijst.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #1141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dat heb ik nou ook :wink:. Een zeer handige site om je games collectie bij te houden is The Backloggery.

    http://backloggery.com/games.php?user=sneaker

    Je kan dan gelijk aangeven of je het spel al uitgespeeld heb of niet. Zoals jullie zien heb ik 717 games waar van ik er 556 uit moet spelen en 65 nog op 100% moet uitspelen. Moet overigens wel nog mijn PC downloads toevoegen aan de lijst.
    Bedankt voor de tip van die site Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het invoeren van al onze spellen. Ik moet nu nog de PC, de GBA en de NES games en dan staat alles er netjes in.

    http://backloggery.com/diana9876
    Laatst aangepast door Diana : 11-03-2010 om 15:46

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Nou je heb natuurlijk Phoenix Wright: Ace Attorney .

    Lijstje van aanraders:
    - De LostWinds serie (een geweldige platformer met prachtige muziek, schitterende graphics en erg leuke gameplay waarbij je de wind moet manipuleren) - Prijs = 1000 Wii Points per deel.
    - LiT (een survival horror puzzel adventure waarin je de Wii Remote als zaklamp moet gebruiken om levels te doorlopen, monsters met licht te verdrijven)- Prijs = 800 Wii Points.
    - NyxQuest: Kindred Spirits (een heerlijke platformer met prachtige muziek, schitterende muziek en erg leuke gameplay waarbij je objecten beet kan pakken, bliksems kan schieten en wind kan manipuleren) - Prijs = 1000 Wii Points.
    - Swords & Soldiers (een real time strategy game van Nederlandse bodem. Drie fracties (vikingen, aztecs en chinezen) met hun eigen krachten, sterke en zwakke punten. Hectisch, chaotisch en vooral erg leuk) - Prijs = 1000 Wii Points
    - Dr. Mario (Bekende puzzel spel, simpel verslavend en een geweldig multiplayer, zowel offline als online. Momenteel is dit hier het meest gespeelde spel (volgens het Nintendo kanaal)) - Prijs = 100 Wii Points
    - Max and the Magic Marker (platformer waarbij je moet platforms, ladders, ballonnen enz. enz. kan tekenen. Erg leuke game, jammer dat het nogal buggy is al schijnt er een update uitgebracht te zijn.) - Prijs = 1000 Wii Points
    - Tetris Party (gewoon Tetris met online en offline multiplayer en veel verschillende spelvarianten. Vreemd genoeg speel ik het niet vaak.) - Prijs = 1000 Wii Points

    Dan titels die goede kritieken krijgt, maar die ik zelf niet heb (maar wel wil hebben):
    - World of Goo (vond de demo niet zo bijzonder, wel een zeer creatieve game) - Prijs = 1500 Wii Points
    - De Bit Trip serie (knettergek muziek spel. Vond de demo leuk, maar denk niet dat ik dat lang kan spelen) - Prijs = 600 Wii Points per deel
    - Mega Man 9 en Mega Man 10 (nieuwe avonturen van de bekende blauwe actie held. 8 bit FTW) - Prijs = 1000 Wii Points per deel
    - ColorZ (puzzel spel waarbij je tegelijk drie ruimteschepen moet besturen die verschillende kleuren hebben. Je ruimteschip kan alleen door bepaalde gekleurde obstakels heen. Hiervoor moet je schepen combineren, hetgeen best hectisch is volgens de reviews) - Prijs = 700 Wii Points
    - De Rebirth serie (bekende klassiekers van Konami die geremaked worden. Voorbeelden zijn Castlevania, Contra en Gradius) - Prijs = 600 - 1000 Wii Points
    - Driift Mania (topdown race game) - Prijs = 600 Wii Points
    - De Art Style serie (schijnen leuke puzzel games te zijn) - Prijs = 600 Wii Points per deel
    - De Final Fantasy serie (Een remake van deel 4, twee tower defense spellen, een soort tower defense spel waarin je een bad guy bent en die plaats vindt in een toren en een management game) - Prijs = 800 - 1000 Wii Points
    - Tales of Monkey Island serie (5 delen in de Tales of Monkey Island serie, vond de serie op de PC geweldig, maar er schijnen wat lag problemen op de Wii versie te zijn) - Prijs = 1000 Wii Points per deel.
    - Toki Tori (puzzle game met een gele kuiken. Van Nederlandse bodem en de kuiken verscheen eerder op de GBC) - Prijs = 900 Wii Points
    - Rubik's Puzzle Galaxy: RUSH (Puzzel spel van de makers van Toki Tori) - Prijs = 600 Wii Points
    - Defend your Castle (tower defense spel wat een uitgebreide Flash game is, maar enorm populair is geweest) - Prijs = 500 Wii Points

    En dan komen er nog vele titels aan waar ik echt op zit te wachten.

    Je kan de Wii Points ook aan Virtual Console games uitgeven. Van 500 voor een NES game, tot 1000 voor een N64 game. Zitten ook veel toppers tussen.

    Dus keuze genoeg lijkt me zo .
    Bedankt voor je uitgebreide reactie. In het verleden hield ik de nieuwe releases van Virtual console nog wel bij, maar ik weet niet wat er de laatste 2 jaar voor is uitgebracht. Dat ga ik ook nog eens bekijken.

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip van die site Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met het invoeren van al onze spellen. Ik moet nu nog de PC, de GBA en de NES games en dan staat alles er netjes in.

    http://backloggery.com/diana9876
    Your welcome. Ik heb je toegevoegd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt voor je uitgebreide reactie. In het verleden hield ik de nieuwe releases van Virtual console nog wel bij, maar ik weet niet wat er de laatste 2 jaar voor is uitgebracht. Dat ga ik ook nog eens bekijken.
    Your welcome. VC is de laatste tijd verwaarloost in Europa. Zo wachten vele al maanden op Super Mario Kart die al een tijdje in Amerika uit is. En zo zijn er meer games. Maar er is ook genoeg moois te vinden. Vanavond het begin van het Hanabi Festival met Castlevania: Rondo of Blood.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1144

    Standaard

    Nou gow3 is verzonden bij videogames.ca, benieuwd of ie de release datum haalt

  20. #1145

    Standaard

    Ik wacht nog steeds geduldig op m'n Bad Company 2, donderdag is ie verzonden. Hopelijk krijg ik em morgen of zaterdag binnen (zal wel niet)

  21. #1146

    Standaard

    had mijn bfbc2 besteld bij blah en die was toch in 3 dagen binnen.
    Na amazon bestel ik het liefste bij blah

  22. #1147

    Standaard

    Hoe gaat het hier met de mensen die FF13 spelen? Ik heb er zelf (jammergenoeg pas) 4 uurtjes opzitten maar het bevalt me prima.

    Het battle systeem vind ik top, het moeten switchen tussen paradigms op bepaalde momenten en de gauge chain bar geven battles net even dat beetje extra

  23. #1148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    had mijn bfbc2 besteld bij blah en die was toch in 3 dagen binnen.
    Na amazon bestel ik het liefste bij blah
    ah, ik heb hem besteld bij play.com. Duurt meestal wel even.

  24. #1149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    ah, ik heb hem besteld bij play.com. Duurt meestal wel even.
    Lol, ik bestel echt NOOIT meer bij Play.com. Het kantoor zit ergens voor de kust van Frankrijk en toch duurt het normaliter 3 weken voor ik hun shit binnen krijg.

  25. #1150

    Standaard

    En Castlevania: The Adventure Rebirth voor WiiWare uitgespeeld. Dracula was wel heeeellll erg makkelijk te verslaan, maar de bazen zien er wel indrukwekkend uit. Toch voelde het einde een beetje aan als een anticlimax. Maar dat maakte niet uit. Muziek is vet, er zijn zelfs stemmen (heel tof), de graphics zien er goed uit en het speelt lekker. Daarnaast zijn de levels pittig maar je speelt je er wel binnen een paar uur doorheen. Moet ook wel, want een save functie ontbreekt (echt belachelijk). Vreemd genoeg wordt mij na de credits gevraagd of ik wil saven. Beetje laat lijkt me.

    Maar ben er nog niet, moeilijkheids graadje omhoog.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 46 van 486 EersteEerste ... 364243444546474849505696146 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •