Pagina 71 van 486 EersteEerste ... 216167686970717273747581121171 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 12137 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #1751

    Standaard

    Ik heb em net gespeeld en DAMN.. super tof! Fantastisch sfeertje, mooie auto's & levendige stad. Ik heb de demo-missie 1 keer gespeeld, en een keer gewoon in de stad rondgelopen/gereden/geschoten.

    Zo te zien hebben ze flink geleerd van GTA, en ik kan niet wachten op de volledige game!
    _____

    Edit: Heb even wat screens gemaakt van de demo. Zie de slideshow hier!

    Kwaliteit van flickr is om te huilen, maar goed. Ik had ze zelf al geresized, en dan maakt flickr ze nog kleiner, om ze vervolgens in die slideshow weer groter weer te geven.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 10-08-2010 om 15:27

  2. #1752

    Standaard

    Alan Wake gekocht, ben benieuwd. Ik heb wel weer eens zin in een survival horror.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #1753

    Standaard

    shit,moet ik nu een playstation plus hebben om de maffia demo te spelen..schraalheid..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #1754

    Standaard

    jongens doe nou toch eens goede research, de Mafia II demo komt op psn voor IEDEREEN, maar pas morgen, vandaag is ie er al voor psn+ leden.

    Ik krijg het een beetje van al dat negatieve gedoe tegenover psn+ (ik heb het niet op jouw hoor Robin, op vele fora wordt erover geklaagd). Men zegt dat psn+ de gewone psn gebruiker achterstelt door demo's later aan hen te geven en net dat is absolute onzin want psn wordt altijd pas op woensdag (vroeger zelfs donderdag) geupdate... Dus zowiezo, al was psn+ er niet zouden we deze demo pas morgen krijgen. Vroeger kreeg psn ook altijd de demo's enkele dagen later omdat xlb dinsdag (als ik het goed heb) wordt geupdate en psn dus woensdag/donderdag. Eigenlijk komt het er dus op neer dat psn nix later krijgt, maar psn+ gewoon dingen vroeger krijgt. Wat dus ook neerkomt op psn+ biedt meer dan gewone psn maar psn wordt helemaal niet achtergesteld, dat blijft identiek hetzelfde als altijd.

    Echt, die psn+ bashers die er niet eens verstand van hebben zijn zo zielig zeg.
    Natuurlijk, feit dat de demo voor psn+ er nu al opstaat wil zeggen dat hij in theorie ook al voor gewone psn leden beschikbaar kan zijn maar goed, dat is nu eenmaal Sony, woensdag is woensdag...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #1755

    Standaard

    Bij XboxLive krijgen silverleden pas na een week de demo te spelen...

    Over de PS3 het is een moederbord probleem.
    Heb op youtube een goede tut. gevonden hoe te handelen voor een (tijdelijke) fix.
    Moet alleen nog warmtegeleidend pasta ergens kopen.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  6. #1756

    Standaard

    Ik heb niks gezegd, ik ben al een tijdje niet meer online geweest. Ik kom te weinig online om een PSN abbonoment te nemen, eerder dat ik een enkel demotje zal spelen ala Maffia 2 als deze beschrikbaar wordt..Heb veel uncharted 2 online gespeeld..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #1757

    Standaard

    Heb gisteren ook de Mafia II demo gedownload en gespeeld. Ziet er fantastisch uit en het speelt erg goed. Vooral het coversysteem en het schieten gaan allemaal als een treintje. En ook heel de sfeer is geweldig. Denk dat die er met de tijd wel inkomt, maar niet gelijk bij release.

    Ik ben daarnaast ook uitgenodigd voor de MP beta van Spec Ops: The Line. Moet zeggen, de eerste indrukken zijn goed. 3rd person shooter met redelijke graphics en redelijke controls. Het is natuurlijk nog een Work in Progress en zit dus nog vol glitches en lag, dus ik hou het de komende tijd in de gaten. Daarstraks waren er nog niet veel online, dus t weekend nog maar eens checken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #1758

    Standaard

    Ook gespeeld, ziet er allemaal fantastisch uit. Mooie soundtrack en geweldige physics. Werd geknald in een auto en me hoofd viel echt naar achteren..Alleen jammer dat er weinig bloed is als je iemand met een shotgun knalt..Verder verhaal had me gelijk in de ban.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #1759

    Standaard

    Wat ik net heb meegemakt; echt vet! Politie zat achter mij aan, en stond bij de bezine pomp, politie schoot de hele bezine pomp in vuur en vlam....de politie kwam toen van de andere kant..


    En was aan het vechten,laat een vrouwtje haar tas valle..hehehe

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #1760

    Standaard

    Nadeeltje vind ik dat je niet kan schieten vanuit je auto, dat kon bij 1 volgens mij wel. Als je nu achterna gezeten word door de politie met automatische wapens, gaan ze naast je rijden en kan je e vrijwel niks tegen doen.

    Voor de PC mensen: er is een patch beschikbaar die de timer uitschakelt, en je dus oneindig lang kan rondrijden.

  11. #1761

    Standaard

    Ik heb de demo ook gespeeld, ps3 versie.
    Sfeer zit er heel goed in, de wereld komt goed tot leven. Schieten werkt lekker en voelt vrij realistisch aan. Personages zijn echt indrukwekkend. Alleen enkele dingen van kritiek (sorry ) Er is flink wat screen tearing aanwezig zeg, vooral in het appartement in het begin en tijdens het rijden viel me dat op, tijdens de missie zelf heb ik er veel minder van gemerkt. Maar goed, dat wordt mss nog wel platgestreken voor de release. Verder vind ik de camera vrij dicht op je personage hangen. Vooral in nauwe gangetjes (op trappen en dergelijke) had je een vrij matig zicht. Verder mis ik wel een beetje bloed. Moet geen MK toestanden zijn maar toen die ene kerel door zijn hoofd wordt geknald zie je geen spatje... Dat vond ik wel een beetje vreemd.

    Verder heel veel overeenkomsten met GTAIV, maar dan in een serieuzere omgeving. Zeker wel een tof spel maar ik zie nog altijd de hele hype er niet van in. Wachten op de eerste reviews zodat ik een beter beeld krijg van het hele spel en de mogelijkheden.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  12. #1762

    Standaard

    Wacht maar totdat je het verhaal straks speelt, dan snap je de hype erom heen

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #1763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Voor de PC mensen: er is een patch beschikbaar die de timer uitschakelt, en je dus oneindig lang kan rondrijden.
    Link? Ik heb de PS3 demo gespeeld, mn order gecanceled. Ik ga lekker voor de PC versie. Het grafische verschil is gewoon TE groot!

  14. #1764

    Standaard

    Yeah! Net men 5de platinum gehaald!


  15. #1765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Yeah! Net men 5de platinum gehaald!
    Nog maar 20 en dan heb je er 1 meer dan ik er heb

  16. #1766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Link? Ik heb de PS3 demo gespeeld, mn order gecanceled. Ik ga lekker voor de PC versie. Het grafische verschil is gewoon TE groot!
    Klopt, ik heb gisteren een beetje vergelijkingen gezien.. om het zo te zeggen: de game ziet er NIET uit op de consoles, zeker niet vergeleken met de PC.

    Zonde, maar ik ga toch voor de PC versie.

    En om de time-limit weg te halen:

    Mine timer patch.
    http://filebeam.com/16c96e23916bdc64067360d199dcc3c5

    1) apply patch to (\Steam\steamapps\common\mafia ii - public demo\pc\Mafia2.exe)
    2) enjoy.
    lot of ppl tested it, work fine.

    Van een of andere Duitse site vandaan gehaald.

  17. #1767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Nog maar 20 en dan heb je er 1 meer dan ik er heb
    Opschepper


  18. #1768

    Standaard

    demo maffia gespeeld en heeft me overtuigd dat ik de game moet hebben, wat een sfeertje

    Ik pak mijn eerste playboy op, playmate vol in beeld en ik zie uit mijn ooghoek mijn vrouw haar wenkbrouwen fronsen en zuchten
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #1769

    Standaard

    Vandaag een hoop oude games ingeruild bij Game Mania. Kreeg totaal bijna 9 tientjes terug. Heb toen Red Dead Redemption, Gears of War 2 (die had ik nogsteeds niet...) en H.A.W.X. gekocht voor die 9 tientjes. Ook de eerste 2 uurtjes RDR erop zitten en het is gewoon een fantastische game tot nu toe. Het richten en schieten gaan als een trein en de graphics zijn om te watertanden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #1770

  21. #1771

    Standaard

    Ondertussen de eerste missies van Mafia: The City of Lost Heaven er op zitten! (ook wel Mafia 1 voor de leken). Ondanks dat het er behoorlijk outdated uitziet (low-res textures, houterige animaties, draw distance van 3 meter en dus enorm veel popup) is de sfeer nog steeds fantastisch en ken ik alle deuntjes nog uit m'n hoofd. Nostalgia ten top.

  22. #1772

    Standaard

    Hier een vergelijkins filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=qzkIh...layer_embedded#!

    PC ziet er ind beter uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #1773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    OH MY F-ING GOD! Demon's Souls kan af en toe zo fucking FRUSTREREND zijn! Maar het is o-zo verslavend... Zelfs je haat-liefde verhouding voor dit spel is gewoon gebalanceerd Top sfeer, dito gevechten en RPG elementen. Dragon God inmiddels al verslagen (2-3). Inmiddels 1-3 binnen getreden maar denk dat we deze weer verlaten om aan 3-1, 4-1 of 5-1 te beginnen.
    Heb me gisteren ook voor het eerst in die wereld gestort, wat een hel zeg...maar oh wat gaaf.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  24. #1774

    Standaard

    Terug van vakantie en nog steeds bezig met Picross3D, damn, wat een hoop puzzels en ze worden steeds pittiger en moeilijker. Vooral het 3D effect is tof maar ook verwarrend als je niet oplet. Ben hier zeker nog wel even mee bezig.

    Verder op de Wii Lego Harry Potter Years 1-4 gekocht. Mijn eerste Lego game en de eerste paar levels bevalt me uitstekend.

    Verder momenteel bezig met StarCraft. Deel 2 is uit en zou ik graag willen spelen, maar denk niet dat mijn PC dat aankan. Zou er een demo verschijnen?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #1775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Heb me gisteren ook voor het eerst in die wereld gestort, wat een hel zeg...maar oh wat gaaf.
    Ik zag het ja. Ik ben echt blij dat ik toch het spel heb gehaald. Ben niet echt een RPG man en daarom was ik wel wat voorzichtig betreft dit spel, maar ik vind het echt geweldig!

Pagina 71 van 486 EersteEerste ... 216167686970717273747581121171 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •