Pagina 495 van 497 EersteEerste ... 395445485491492493494495496497 LaatsteLaatste
De resultaten 12.351 tot 12.375 van 12415 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    @rogier

Van harte met uw aankoop!
    Is Dark Souls er ook op de X360?
    Aanrader: Ninja Gaiden.
    Dank je wel! Sorry, ik noemde Dark Souls maar de game heet Darkness. Naast deze heb ik nu de volgende:
    - Metro 2033
    - Perfect Dark Zero
    - Star Wars Force Unleashed
    - Watch Dogs
    - NHL 2K8
    - PES 2014
    - Major League Baseball 2K11
    - Batman Arkham City
    - Medal of Honor Rising Sun (Xbox game)
    En de disc van COD: World of War zat nog in de console

En verder Gears of War en Splinter Cell Conviction onderweg. Met daarbij een Wifi dongle want ik zag ineens dat de 360 geen ingebouwde wifi router heeft.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dank je wel! Sorry, ik noemde Dark Souls maar de game heet Darkness. Naast deze heb ik nu de volgende:
    - Metro 2033
    - Perfect Dark Zero
    - Star Wars Force Unleashed
    - Watch Dogs
    - NHL 2K8
    - PES 2014
    - Major League Baseball 2K11
    - Batman Arkham City
    - Medal of Honor Rising Sun (Xbox game)
    En de disc van COD: World of War zat nog in de console

En verder Gears of War en Splinter Cell Conviction onderweg. Met daarbij een Wifi dongle want ik zag ineens dat de 360 geen ingebouwde wifi router heeft.
    Ingebouwde wifi router had hij idd nog niet.

Splinter Cell: Blacklist: Zie dat deze ook nog voor die generatie is gemaakt.Na 2013 hebben we geen Splinter Cell game meer gehad.
    Het goede nieuws is dat Ubisoft met een remake van deel 1 bezig is.

Veel plezier met je nieuwe aankoop.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ingebouwde wifi router had hij idd nog niet.

Splinter Cell: Blacklist: Zie dat deze ook nog voor die generatie is gemaakt.Na 2013 hebben we geen Splinter Cell game meer gehad.
    Het goede nieuws is dat Ubisoft met een remake van deel 1 bezig is.

Veel plezier met je nieuwe aankoop.
    Thanks voor de tip, ik ga deze en de tip van TMH in de gaten houden. Voor nu eerst eens deze games uittesten.

Standaard

Ontwerp van de PlayStation 5 Pro is waarschijnlijk gelekt:https://playsense.nl/596479/ontwerp-...jnlijk-gelekt/

Denk zelf ook dat de console echt dit jaar uitkomt.Alleen het prijskaartje zal wel eens heel hoog kunnen zijn.
    Ik kijk naar de games die ik op dat moment speel dus dat houd dan in of die games gebruik maken van die extras specs.Is dat niet het geval dan hoef ik hem niet meteen op release te hebben.

Nieuwe games worden steeds zwaarder dus ik die graag games in 60fps speel moet er sowieso in 2025 aan gaan geloven.Van Monster Hunter Wilds is al bekend dat die niet 60fps gaat draaien op het huidige PS5 systeem.

Standaard

Ontwerp van de PlayStation 5 Pro is waarschijnlijk gelekt:https://playsense.nl/596479/ontwerp-...jnlijk-gelekt/

Denk zelf ook dat de console echt dit jaar uitkomt.Alleen het prijskaartje zal wel eens heel hoog kunnen zijn.
    Ik kijk naar de games die ik op dat moment speel dus dat houd dan in of die games gebruik maken van die extras specs.Is dat niet het geval dan hoef ik hem niet meteen op release te hebben.

Nieuwe games worden steeds zwaarder dus ik die graag games in 60fps speel moet er sowieso in 2025 aan gaan geloven.Van Monster Hunter Wilds is al bekend dat die niet 60fps gaat draaien op het huidige PS5 systeem.
    Tja, ik weet het niet met de PS5 Pro. Voor de PS5 heeft Sony nou niet echt vaak DE top titels uitgebracht van IP's die al jarenlang succesvol zijn geweest. Uncharted, Last of Us, GTS, RDR, allemaal top IP's waarvan NIKS op de PS5 is uitgebracht. Dat vind ik echt jammer, en de rest van de games die voor de PS5 zijn ontwikkeld vind ik nou niet je-van-het. De technische upgrades en 60 fps zijn leuk, maar ik merk dat voor mij het game plezier niet daarvan afhangt. Dus tot de tijd dat er eens een keer ECHT goeie games wordne ontwikkeld voor die Pro laat ik die nog even aan me voorbij gaan. Ook omdat mn TV bijv niet alles aankan, dus dan is de keuze nog wel iets makkelijker.

Standaard

Tja, ik weet het niet met de PS5 Pro. Voor de PS5 heeft Sony nou niet echt vaak DE top titels uitgebracht van IP's die al jarenlang succesvol zijn geweest. Uncharted, Last of Us, GTS, RDR, allemaal top IP's waarvan NIKS op de PS5 is uitgebracht. Dat vind ik echt jammer, en de rest van de games die voor de PS5 zijn ontwikkeld vind ik nou niet je-van-het. De technische upgrades en 60 fps zijn leuk, maar ik merk dat voor mij het game plezier niet daarvan afhangt. Dus tot de tijd dat er eens een keer ECHT goeie games wordne ontwikkeld voor die Pro laat ik die nog even aan me voorbij gaan. Ook omdat mn TV bijv niet alles aankan, dus dan is de keuze nog wel iets makkelijker.
    Als jij prima games in 30fps kan spelen dan snap ik goed dat een Pro bij jou niet nodig is.

Zelf wil ik ten alle tijden games in 60fps kunnen spelen.Nog mooier is dat bepaalde games in 120fps speelbaar zijn maar dat zie je op de console nog weinig.[Mijn scherm kan tot 120 en heeft VRR]

Maar goed als er tijdens release van de Pro nog geen games zijn die gebruik maken van die kracht dan heeft het voor mij geen nut om hem dit jaar al te kopen.

Star Wars Outlaws: Zou bv leuk zijn als Ubisoft deze tot native 4K/60fps kan brengen op de Pro.En zo zijn er wel meer games die ze van mij mogen voorzien van een update.

En de prijs moet nauurlijk ook wel een beetje redelijk zijn.Voor nu vermaak ik me prima met wat ik heb staan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-08-2024 om 14:12

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gelukkig!
    Er zijn een paar grote MP-shooters en daar ga je niet meer tussen komen.En al zeker niet als je niets nieuws weet te brengen.

Dacht Sony nou echt dat mensen vanuit niets zomaar van die personages gaan houden ?

Standaard

De prijs van Ubisoft-aandelen is de afgelopen vijf dagen met meer dan elf procent gedaald nadat het vorige week uitgekomen Star Wars Outlaws wisselend werd ontvangen:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...andelen-dalen/

Weet dat de eerste paar dagen voor zo'n AAA release heel belanrijk zijn maar ik verwacht dat dit spel het met de feestdagen ook nog wel aardig gaat doen.
    Mocht game het straks heel slecht gedaan hebben dat vind ik dat heel jammer.De kans dat Ubisoft dan nog iets met Star Wars doet is klein.

Massive Entertainment: Een van de betere studio binnen Ubisoft.Hun Avatar heeft het financieel ook al niet heel goed gedaan.

Verder zijn XDefiant & Skull and Bones ook al geen hits voor Ubisoft.

Ze moeten het dit jaar echt van de nieuwe AC gaan hebben.Tja die game is nog lang niet uit en die is al best negatief in het nieuws geweest.

Wat er moet gebeuren:
    Nou op zijn minst op de tijdens de game awards een grote 2025 game laten zien.Met Far Cry 7 of Spliter Cell remake als uitzicht gaan de aandelen wel weer stijgen.
    Die games die zijn in ontwikkeling en daar moeten ze gewoon wat van laten zien.

Assassin's Creed Shadows:En natuurlijk zorgen dat deze bij release zo weing mogelijk bugs heeft.

Standaard

Je zou inderdaad zeggen dat Ubisoft genoeg IP's heeft om iets moois van hun naam te kunnen maken. Bijna knap dat ze dan bijna elke keer weer een zeperd maken...

Standaard

Je zou inderdaad zeggen dat Ubisoft genoeg IP's heeft om iets moois van hun naam te kunnen maken. Bijna knap dat ze dan bijna elke keer weer een zeperd maken...
    Je zou toch denken dat Star Wars en Avatar goed verkoopt.Het zijn echt games voor het grote publiek.

XDefiant & Skull: Dat dit matig verkoopt snap ik nog wel.

Ghost Recon: Deze serie draaien ze zelf de nek om.Daar gaan ze van een tactical shooter naar een casual shooter.

Far Cry 7: Ging laatst een gerucht dat ze hier meer met MP willen doen.Nou ik hoop dat XDefiant & Concord[Sony] duidelijk maken dat er weinig plaats is voor dit type game.

Prince of Persia: The Lost Crown: Ook deze geweldige game heeft het aan de kassa niet goed gedaan.Dit denk ik:Mensen zitten op die grote remake te wachten.

Standaard

De Concord tv-episode in de Amazon Prime reeks wordt niet geschrapt:https://playsense.nl/597318/de-conco...iet-geschrapt/

Voor de mensen die het gemaakt hebben is heel het gebeuren natuurlijk klote.
    Wie bij Sony dacht nou echt dat dit een grote hit zou wordenIn 2016 was Overwatch er al.

Standaard

Wie bij Sony dacht nou echt dat dit een grote hit zou worden
    Waarschijnlijk dezelfde mensen die het een goed idee vonden om de multiplayer van TLOU II te schrappen terwijl die al ver in de ontwikkeling zat en de MP van deel I een grote groep fans had

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Waarschijnlijk dezelfde mensen die het een goed idee vonden om de multiplayer van TLOU II te schrappen terwijl die al ver in de ontwikkeling zat en de MP van deel I een grote groep fans had
    Volgens mij was het een iets beter idee geweest om dat project gewoon af te maken en te lanceren.Dit was wel een heel groot foutje van Sony.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-09-2024 om 16:35

Standaard

Nieuwe PlayStation 5 firmware update is nu beschikbaar:https://playsense.nl/597742/nieuwe-p...beschikbaar-2/
    Niet echt een hele boeiende IMO, net als de update voor de Portal.

Standaard

Silent Hill 2 Remake - We've Played It On PS5! [Digital Foundry]

Op de huidige PS5 krijgt deze game een 60fps mode.Konami brengt deze game exclusief op PS5 & PC uit.

[Re 8 okt]

Standaard

- Gerucht: Onthulling Nintendo Switch opvolger staat gepland voor begin oktober:https://playsense.nl/597964/gerucht-...begin-oktober/

- Gerucht: Nieuwe State of Play volgt binnen twee weken:https://playsense.nl/597949/gerucht-...en-twee-weken/

Sony krijgt nu zoveel shit over zich heen[terecht] dat een nieuwe vette State of Play wel wat goeds kan doen.Natuurlijk staat zo'n State of Play al veel eerder in de planning.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-09-2024 om 12:24

Standaard

Deze net op mijn oude Samsung scherm aangesloten.Ben van plan om dit najaar wat oude PS3 games te spelen.
    Omdat ik die 1e PS3 minder mooi vind dan deze heb ik die destijds al verkocht.

Op deze kan je ook een tosti maken.

Standaard

Das een mooie jeroeni. Ik heb em ook staan, toen gekocht en de “oude” piano lak phat verkocht. Deze had als voordeel dat audio werd uitgevoerd via bitstream, en de phat deed alles via PCM. De PS3 was toen mijn dedicated blu-ray speler en ik wilde graag de (lossless) audio door m’n receiver laten decoreren toen. Nu is dat niet meer belangrijk en heb ik ook een phat 1st gen gekocht ivm de backwards compatibiliteit. En de ps3 games zijn geweldig, toen begreep Sony het nog…

Standaard

Das een mooie jeroeni. Ik heb em ook staan, toen gekocht en de “oude” piano lak phat verkocht. Deze had als voordeel dat audio werd uitgevoerd via bitstream, en de phat deed alles via PCM. De PS3 was toen mijn dedicated blu-ray speler en ik wilde graag de (lossless) audio door m’n receiver laten decoreren toen. Nu is dat niet meer belangrijk en heb ik ook een phat 1st gen gekocht ivm de backwards compatibiliteit. En de ps3 games zijn geweldig, toen begreep Sony het nog…
    Ik gebruikte hem ook veel als Blu-ray speler.Het model wat daarna kwam vond ik een stuk minder mooi.
    Heb goede herinneringen aan het PS3/360 tijdperk.

Als een Pro nu al 800 kost wat moet die PS6 straks dan wel niet gaan kosten.
    700 voor een pro disc versie had in normaal gevonden.

Standaard

Moraal bij Xbox-werknemers is "erg laag":https:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/m...s-is-erg-laag/

En dan nog zijn er mensen die beweren dat het daar goed gaat.

Call of Duty moet dit najaar de car gaan trekken voor Xbox.Verder is de fysieke game en console verkoop dramatisch.

Er zit niets anders op dan volledig multiplatform te gaan.

Dit nog: Sony heeft van de week de plank flink mis geslagen maar dat hun huidige producten het dan slecht zouden gaan doen gaat hier denk ik niet het geval zijn.De Pro die zou het misschien heel matig kunnen gaan doen.

Deze klap in het gezicht kan Sony wel hebben.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2024 om 08:42

Standaard

Deze net op mijn oude Samsung scherm aangesloten.Ben van plan om dit najaar wat oude PS3 games te spelen.
    Omdat ik die 1e PS3 minder mooi vind dan deze heb ik die destijds al verkocht.

Op deze kan je ook een tosti maken.
    Die van mij staat altijd al aangesloten evenals de PS2 en alle Nintendo's in mijn retro hoek

Leg uit tosti maken?

Standaard

Moraal bij Xbox-werknemers is "erg laag":https:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/m...s-is-erg-laag/

En dan nog zijn er mensen die beweren dat het daar goed gaat.

Call of Duty moet dit najaar de car gaan trekken voor Xbox.Verder is de fysieke game en console verkoop dramatisch.

Er zit niets anders op dan volledig multiplatform te gaan.

Dit nog: Sony heeft van de week de plank flink mis geslagen maar dat hun huidige producten het dan slecht zouden gaan doen gaat hier denk ik niet het geval zijn.De Pro die zou het misschien heel matig kunnen gaan doen.

Deze klap in het gezicht kan Sony wel hebben.

Met films zijn ze ook gek om ze niet meer in fysieke vorm uit te geven voor ons collectors.

Pagina 495 van 497 EersteEerste ... 395445485491492493494495496497 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten