Pagina 493 van 495 EersteEerste ... 393443483489490491492493494495 LaatsteLaatste
De resultaten 12.301 tot 12.325 van 12365 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

Standaard

Ondanks dat er steeds minder fysieke exemplaren van games worden verkocht, blijft de Japanse uitgever Capcom ze wel uitgeven:https://gamer.nl/nieuws/overig/algem...lende-verkoop/

Al gaat gaming vanaf morgen 100% digitaal gaat dan zal ik daar geen nacht minder van slapen maar ik denk dat Capcom hier een goede respectvolle keuze maakt.Gelukkig is het een uitgever die snapt dat die 10% nog heel belangrijk is.

Dit nog: Wil hier niet zeggen dat ik nooit niets meer fysiek koop hoor.Dat we over 4 a 5 jaar volledig digitaal gaan dat is wel iets dat men voor ogen moet houden.

Ja bij digitaal moet je wel ff 3x denken of je die game wel in je bezit wil hebben.Opzich zorgt het ervoor dat je niet zomaar alles koopt.
    Op PSN en Xbox zijn games in de sale weken vaak voor een betere prijs te scoren dan dat de fysieke versie op dat moment is.

Standaard

Ik vind bij digitaal games en films dat je het nooit zelf volledig in bezit hebt.
    In bezit hebben vind ik iets voelen en bekijken, genieten van het artwork.
    Het bijgeleverde boekje lezen, foto's daarin bekijken.

Dat vind ik iets in bezit hebben, digitaal heb je nooit echt in bezit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik vind bij digitaal games en films dat je het nooit zelf volledig in bezit hebt.
    In bezit hebben vind ik iets voelen en bekijken, genieten van het artwork.
    Het bijgeleverde boekje lezen, foto's daarin bekijken.

Dat vind ik iets in bezit hebben, digitaal heb je nooit echt in bezit.
    Snap die gedachten maar ik ben niet zo bang dat ik een digitaal Playstation spel straks niet meer binnen kan halen.En mocht het ooit zo ver komen dan geven ze je echt wel de mogelijkheid om alles wat niet opgeslen is toch nog op te slaan.

DLC/Uitbreidingen zijn meestal alleen digitaal.

De pure PC gamer weet al jaren niet beter.Daar is alles digitaal.

Ik denk dat je bij volgende console generatie[PS6] nog een paar uitgevers zal zien die fysiek uitbrengen.Nintendo zal het met de Switch2 voor de laatste keer doen.

En het is nog maar de vraag of er straks nog een disc console komt.

Artwork en een boekje en zo ja dat doet wel iets.Al is dat boekje bij een standaard versie ook al een ver verleden.

Puur games streamen: Hier ben ik dan weer geen fan van.

Muziek[CD] koop ik nog wel 100% fysiek.Omdat games veel tijd vragen is dat de laaste jaren wel steeds minder geworden.

En wat staat er tegenwoordig echt op de game disc zelf ?
    Wil je de game in goede staat spelen dan staat er een berg data klaar nog voor dat je de game in je console doet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-07-2024 om 08:29

Standaard

Shadows of the Damned Remaster

Heb het origineel altijd al een keer willen checken dus deze remaster komt mooi uit.Als de reviews een beetje netjes zijn dan ga ik hier zeker voor.[Re Okt]

Standaard

Wat ik speel deze dagen.

Resident Evil 5 Gold Edition[PS4]
    Deze Resi blijft voor mij heerlijk om opnieuw te spelen.

Dragunov SVD (RIF)
    Bij veel games ben ik niet zo van het sniper werk maar met deze semi-automatic maak ik vette headshots!

West Africa: Deze setting is ook zo leuk voor een RE game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-07-2024 om 16:01

Standaard

Dynasty Warriors: Origins video toont je 13 minuten aan gameplay:https://playsense.nl/593002/dynasty-...-aan-gameplay/

Heb met dit deel echt het idee dat de serie met de huidige kracht van console en PC pas echt goed tot zijn recht komt.Een heel leger vloeiend in beeld dat is wat je wil bij deze game.

Hyrule Warriors: Deze Zelda Spin-off heeft er in wezen voor gezorgd dat ik meer naar deze serie ben gaan kijken.In de Dragon Quest serie heeft deze studio ook al wat leuke dingen gedaan.

Denk dat deze ontwikkelaar[Omega Force] nu zoveel ervaring heeft dat deze Origins echt een dikke game gaat worden.Als het goed ik moet de game ergen in 2025 uitkomen.

Dit nog:In Japan is de Dynasty Warriors serie huge!
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-07-2024 om 21:31

Standaard

Resident Evil dikt zijn verkoopmijlpalen nog wat meer aan:https://playsense.nl/593508/resident...-wat-meer-aan/

En terecht!

En het houd niet op voor Capcom: RE9 is in omtwikkeling en voor 2025 staat Monster Hunter Wilds op de planning.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Visions of Mana demo nu te spelen:
    https://www.gamed.nl/view/148180
    Demo gespeeld: Voor mij gaat het straks geen kopen worden.

Het speelt lekker en ziet er prachtig uit maar ik heb al tig games gespeeld die dit doen.

Standaard

Sony vormt nieuwe studio en neemt project van Bungie over:https://playsense.nl/593488/sony-vor...n-bungie-over/
    En zet 220 man buiten bij Bungie. Lijkt me dat niet enkel Microsoft wat gedoe heeft.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    En zet 220 man buiten bij Bungie. Lijkt me dat niet enkel Microsoft wat gedoe heeft.
    Mijn punt is dat we van Sony nog wat zien.Bij Microsoft vliegen er mensen uit en je ziet er niets voor terug.

En tuurlijk vind ik het heel k*t voor die 220 mensen.

Sony weet er op jaarbasis nog een paar exclusieve games te lanceren.
    - Rise of The Ronin
    - Stellar Blade
    - Astro Bot
    - Lego Horizon
    - Concord: Voor iedereen is het beter dat deze MP[Hero shooter] beta het slecht heeft gedaan.Zo weet Sony ook meteen dat er in dit genre weinig tot geen toekomst is.

Hellblade 2: Daar hoor je niemand over.
    Avowed: Ik hoop voor de Xbox bezitter dat dit iets gaat worden.

Moet jij niet naar Gamescom
    Microsoft neemt meer dan 50 games mee naar de gamescom:https://playsense.nl/593582/microsof...r-de-gamescom/

Najaars games als Indiana Jones & Avowed zijn niet eens speelbaar.

UPDATE
    Heb ook nog wat vers slecht nieuws voor je:https://playsense.nl/593628/gerucht-...eld-naar-2025/
    Dit zou voor Microsoft een grote najaars game worden.Volgens mij blijft er op exclusief gebied nu niet meer veel over.

Stalker 2: Hier waren de eerste previews best wel slecht van.

Indy:Op basis van wat de studio in het verleden gemaakt heeft heb ik hier nog wel wat vertrouwen in.Wel heeft nog steeds niemand iets van een preview code kunnen spelen.

Dit nog:
    Forza Motorsport: Op Twitch & Steam zijn op dit moment 420 mensen de game aan het checken.Niet iedereen doet daar iets mee dus in werkelijkheid zijn er misschien meer mensen bezig met dit spel maar voor een AAA race game die nog geen jaar oud is zou je toch andere cijfers verwachten.

Verkoop van Xbox console blijft dalen.Gamepass stijgt iets.

Conclusie: Je bent toch met me eens dat ze op exclusief gebied[Microsoft games] een bagger jaar hebben hé ?

UPDATE
    De grootschalige ontslagronde binnen Bungie zou voortvloeien uit het feit dat het bedrijf mooi weer speelde tegen Sony:https://gamer.nl/nieuws/playstation/...ben-verbloemd/
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-08-2024 om 13:35

Standaard

En daar heb je het. Als er iets van Sony minder buiten komt komen ze meteen met dingen af van Microsoft. Dat is dan wat ik bedoelde. Men gaat meteen in verdediging! De console verkoopcijfers dalen, maar de rest heeft wel een flinke toename gekregen. En toch richten alle headlines zich op het feit dat hun consoles minder verkopen. De andere cijfers? Die vermelden we tussenin wel eens. En mensen vliegen er uit en we zien er nog wat voor?

Astro Bot? 12-15 uur voor €60-70...? Waarom wordt daar ook niet over geneut? Had dit wederom bij Microsoft geweest dan had je nogal wat lachende reacties zien opduiken.

Lego Horizon adventures? Is volgens mij geen exclusive.

Mij maakt het niet uit wat naar waar verzet wordt. Het uiteindelijke product die ik ga spelen is van belang. Als dat goed is ben ik tevreden. Is het dat niet? Dan laat ik dat niet meer aan mijn hart komen. Speel ik wel iets anders.

En, zoals ik al eerder aangaf, ook Microsoft heeft wat exclusives uitgebracht en lijkt er nog wat uit te gaan brengen de komende tijd. Zelf al brengen ze er een paar per jaar uit is het nog niet genoeg.

Standaard

Mijn laatse post update boven zegt genoeg.

Een topper in een jaar lanceren kunnen ze al even niet.Forza Horizon 5 was hun laaste grote succes.
    Je zou toch verwachten dat een AAA game als starfield het veel beter zou doen op Gamepass ?

Perfect Dark: Deze game ga je pas in 2026 spelen.Ondertussen hebben PS5 bezitters dan al 3 onaangekondigde exclusives achter de kiezen.

Astro Bot: Voor een platform game is 12-15 uur netjes.Mario 3D world op de WiiU is niet veel meer.
    En als je in die games alles wil verzamelen ben je veel langer bezig.

Lego Horizon adventures: Ja leuk he dat die ook naar PC en Switch komt.Het is wel een pure Sony game.

De Xbox fan wil niet zien dat hun platformpje niet zo lekker loopt.

Zal je dit zeggen: Mocht Gamepass straks gaan dalen dan verkoopt Microsoft het Xbox[met alle IP's] merk.
    Microsoft kan gaming makkelijk missen.

De Xbox fanaat staat met een been in een heel donker gebied.

@Lorre: Maar wat koop je van Microsoft dan dit najaar ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-08-2024 om 14:42

Standaard

En de Sony fans net hetzelfde. Meesten lijken ook niet te zien dat hun platform geen topper is deze generatie. Hun PS5 kent veel droge plekken. Je haalt telkens voorbeelden aan van wat ze nog gaan uitbrengen en al uitgebracht hebben. Dat doe ik ook met Microsoft, maar dat is blijkbaar niet hetzelfde. Nintendo kende met de Wii U een hele droge en mindere periode. Ook die hebben zich met de Switch rechtgetrokken. Ik merk dat Microsoft dit nu ook eindelijk wil doen met wat meer games uit te brengen, maar voor velen is het al te laat of trekken ze het in het belachelijke want SONY is heer en meester. Zie nochtans veel reacties dat, ondanks al die games die jij noemt, men hun PS5 ook al amper aangeraakt heeft sinds bv. Spider-Man 2... Zegt ook genoeg denk ik? Niet iedereen heeft interesse in al die titels die je opsomt. Net zoals jij blijkbaar ook weinig interesse hebt in wat Microsoft uitgebracht heeft. Maar er is een verschil tussen "ze brengen geen games uit" of "Ik heb geen interesse in die games"...

Astro Bot: Ik zeg niet dat de speelduur niet genoeg is. Ik zeg wel dat de prijs dat niet rechtvaardigd. Je haalt Nintendo aan, maar toen Microsoft aankondigde dat Hellblade II 8-10 uur was kregen ze weer veel reacties. Beetje hypocriet niet? Maar oh nee, als Sony een game uitbrengt aan €60-70 en dat heeft een korte speelduur dan is dat logisch. En dat vind ik de laatste tijd echt lachwekkend.

En wederom focus je op één titel... Ze hebben al dingen aangekondigd die dit en volgend jaar lijken te komen. Maar nee, laten we Perfect Dark aanhalen dat waarschijnlijk in 2026 komt en de PS5 heeft dan al 3 onaangekondigde exclusives gekregen... Voor de rest heeft Microsoft niets uitgegeven, want die titels interesseren me niet en dus bestaan niet...

Wat ik koop van Microsoft? Niets, want hun dingen komen naar game pass. Enkel mijn abonnement ga ik weer voor enkele jaren vernieuwen omdat ik het eruit haal. Wat ik koop van Sony dit jaar? Ook niets.

En nee, ik ben geen X-box fanaat. Anders kocht ik de andere consoles ook niet. Vind het gewoon idioot hoe men altijd schermt voor hun Sony console. Krijgt de nieuwe Doom nare reacties over zich heen? Nee, want die is multi platform. Bij andere games waren ze al meteen bij de aankondiging aan het roepen dat het onnodig is dat ze die zouden krijgen op hun heilige console. We moeten geen Bethesda meer hebben. Xbox mag ze houden... En nog al van die kinderachtige opmerkingen.

Standaard

Hellblade 2: Dat dit vandaag dag een 30fps game is vind ik niet kunnen.Als een game je een geweldige eravring geeft dan vind ik 8 uur best.
    Heb dat hier gepost zo dat mensen weten waar ze aan beginnen/kopen.

Microsoft schreeuwde in het begin van deze generatie dat hun eigen games 60fps zouden gaan draaien.
    - Starfield: Draait 8 maanden later 60fps.In begin zeggen dat native 4K/30 de juiste ervaring is.
    - Redfall: Een shooter in 30fps spelen dat is in dat genre verschrikkelijk.Veel later is er dan toch een update gekomen maar in basis blijft het een bagger game.
    - Hellblade 2: Ook hier geen 60fps optie.

Alle first-party games van Sony hebben een 60fps optie.

De laaste jaren slaat Xbox de plank mis en mij zijn ze kwijt.

Maar goed ik hoop voor je dat je de komende tijd nog wat leuks gaat spelen op de Xbox.

UPDATE
    Avowed officieel uitgesteld naar 2025:https://playsense.nl/593730/avowed-o...eld-naar-2025/ Welke Microsoft titel van de laaste jaren is er niet uitgesteld ?

De reden is lachwekkend:https://gamer.nl/nieuws/xbox/xbox-se...eld-naar-2025/

De RPG speler speelt geen shooters!!!.Durven ze nou gewoon niet de concurrentie met Dragon Age[EA] aan ?

Zelfs @Lorre baalt van dit bericht.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-08-2024 om 09:21

Standaard

Gisteren de download gekocht van Tombi! op de ps5.
    Wil ik hem spelen zit er geen geluid bij.

Ik krijg met geen mogelijkheid het geluid erbij is een fout in het spel.
    Ik heb hem verwijderd en weer gedownload en geïnstalleerd, maar nog steeds geen geluid.

Wil hem lekker gaan spelen, weer jammer zeg.
    Het is zo een leuke spel.

Hier een beetje info.

Tombi! keert terug in Tombi! Special Edition, de ultieme versie van het legendarische platformmeesterwerk.

Als de titulaire Tombi spring, bijt en slinger je je een weg door verbluffende 2,5D-landschappen op een zoektocht om een ??betreurenswaardig kader van snode varkens te overwinnen. Onderweg verken je oude relikwieën, ontdek je fascinerende personages, ontgrendel je spannende missies en ontdek je verborgen schatten. Het is een platformavontuur dat lineaire en niet-lineaire gameplaystijlen perfect combineert.

Tombi! werd voor het eerst gepubliceerd in 1997 en is vandaag terug in een sterk uitgebreide speciale editie boordevol verbeteringen in de kwaliteit van leven, waaronder:

-Bespaar overal! U hoeft zich geen zorgen meer te maken over het terugkeren naar een controlepunt.
    -Terugspoelen - Zit je vast aan een moeilijke uitdaging? Probeer het nog eens!
    -Schakelaar voor analoge bediening
    -Een museum boordevol klassieke gedrukte advertenties, originele verpakkingen en handleidingen, nooit eerder vertoonde ontwikkelingsdocumenten en originele kunstwerken in hoge resolutie
    -Een nieuwe geremasterde soundtrack
    -Interview met de maker, Tokuro Fujiwara

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gisteren de download gekocht van Tombi! op de ps5.
    Wil ik hem spelen zit er geen geluid bij.

Ik krijg met geen mogelijkheid het geluid erbij is een fout in het spel.
    Ik heb hem verwijderd en weer gedownload en geïnstalleerd, maar nog steeds geen geluid.

Wil hem lekker gaan spelen, weer jammer zeg.
    Het is zo een leuke spel.

Hier een beetje info.

Tombi! keert terug in Tombi! Special Edition, de ultieme versie van het legendarische platformmeesterwerk.

Als de titulaire Tombi spring, bijt en slinger je je een weg door verbluffende 2,5D-landschappen op een zoektocht om een ??betreurenswaardig kader van snode varkens te overwinnen. Onderweg verken je oude relikwieën, ontdek je fascinerende personages, ontgrendel je spannende missies en ontdek je verborgen schatten. Het is een platformavontuur dat lineaire en niet-lineaire gameplaystijlen perfect combineert.

Tombi! werd voor het eerst gepubliceerd in 1997 en is vandaag terug in een sterk uitgebreide speciale editie boordevol verbeteringen in de kwaliteit van leven, waaronder:

-Bespaar overal! U hoeft zich geen zorgen meer te maken over het terugkeren naar een controlepunt.
    -Terugspoelen - Zit je vast aan een moeilijke uitdaging? Probeer het nog eens!
    -Schakelaar voor analoge bediening
    -Een museum boordevol klassieke gedrukte advertenties, originele verpakkingen en handleidingen, nooit eerder vertoonde ontwikkelingsdocumenten en originele kunstwerken in hoge resolutie
    -Een nieuwe geremasterde soundtrack
    -Interview met de maker, Tokuro Fujiwara
    Waarom zet je dit niet onder je eigen gemaakte topic ?

En voor mij is niet duidelijk of je de game nu fysiek of digitaal hebt.Op een andere pagina heb je het hoesje staan.
    Plus ik weet dat je niet zo van digitaal bent.

Ben op de vroege ochtend een beetje een zeurpiet

Standaard

Hellblade 2: Dat dit vandaag dag een 30fps game is vind ik niet kunnen.Als een game je een geweldige eravring geeft dan vind ik 8 uur best.
    Heb dat hier gepost zo dat mensen weten waar ze aan beginnen/kopen.

Microsoft schreeuwde in het begin van deze generatie dat hun eigen games 60fps zouden gaan draaien.
    - Starfield: Draait 8 maanden later 60fps.In begin zeggen dat native 4K/30 de juiste ervaring is.
    - Redfall: Een shooter in 30fps spelen dat is in dat genre verschrikkelijk.Veel later is er dan toch een update gekomen maar in basis blijft het een bagger game.
    - Hellblade 2: Ook hier geen 60fps optie.

Alle first-party games van Sony hebben een 60fps optie.

De laaste jaren slaat Xbox de plank mis en mij zijn ze kwijt.

Maar goed ik hoop voor je dat je de komende tijd nog wat leuks gaat spelen op de Xbox.

UPDATE
    Avowed officieel uitgesteld naar 2025:https://playsense.nl/593730/avowed-o...eld-naar-2025/ Welke Microsoft titel van de laaste jaren is er niet uitgesteld ?

De reden is lachwekkend:https://gamer.nl/nieuws/xbox/xbox-se...eld-naar-2025/

De RPG speler speelt geen shooters!!!.Durven ze nou gewoon niet de concurrentie met Dragon Age[EA] aan ?

Zelfs @Lorre baalt van dit bericht.
    60fps kan me gestolen worden eerlijk gezegd. 30fps is voor mij goed genoeg zolang het maar stabiel is. Ik heb me ook nergens geërgerd aan dat feit in Hellblade II. Speelde soepel. Astro Bot lijkt ook aan 1800p te draaien om die 60fps te halen. Het is altijd wel wat keuzes maken.

Balen van dat bericht? Nee, als het eindproduct maar goed is. Heb wel wat vertrouwen in Obsidian. Toen Tears of the Kingdom door Nintendo een jaar uitgesteld werd gaf ik er ook niets om. Vroeger wel, maar met ouder te worden...

Ik vind het ook niet erg dat ze die games wat ademruimte geven. Liever dat ze de concurrentie uit de weg gaan dan dat het begraven wordt ondanks dat het misschien een goeie game is. Check hoe Titanfall 2 begraven werd tussen Battlefield 1 en de nieuwe CoD op dat moment. Niemand geeft een reet om het feit dat Titanfall 2 een goeie game was bij de big shots. Enkel dat het niet genoeg verkocht is. Dan heb ik veel liever dat ze hun Avowed naar een andere plek brengen en dan kunnen zien of er genoeg mensen interesse hebben in die wereld. Geeft een beter beeld dan dat het tussen andere games verwaarloosd wordt.

Over de verkoop van consoles nog eens. Sony heeft ook al meermaals hun projecties bijgesteld omdat ze die eerdere niet gingen halen. Zowel bij hun consoles als dure gadgets.

En over de bal misslaan... Wat met hun PlayStation VR2? €600 en komt, van wat ik lees, ook weinig interessants op uit van Sony zelf. Velen beginnen zich al af te vragen of ze het niet opgegeven en verlaten hebben. Beetje te vergelijken met hun PS Vita indertijd: Goeie hardware, magere bibliotheek.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    60fps kan me gestolen worden eerlijk gezegd. 30fps is voor mij goed genoeg zolang het maar stabiel is. Ik heb me ook nergens geërgerd aan dat feit in Hellblade II. Speelde soepel. Astro Bot lijkt ook aan 1800p te draaien om die 60fps te halen. Het is altijd wel wat keuzes maken.

Balen van dat bericht? Nee, als het eindproduct maar goed is. Heb wel wat vertrouwen in Obsidian. Toen Tears of the Kingdom door Nintendo een jaar uitgesteld werd gaf ik er ook niets om. Vroeger wel, maar met ouder te worden...

Ik vind het ook niet erg dat ze die games wat ademruimte geven. Liever dat ze de concurrentie uit de weg gaan dan dat het begraven wordt ondanks dat het misschien een goeie game is. Check hoe Titanfall 2 begraven werd tussen Battlefield 1 en de nieuwe CoD op dat moment. Niemand geeft een reet om het feit dat Titanfall 2 een goeie game was bij de big shots. Enkel dat het niet genoeg verkocht is. Dan heb ik veel liever dat ze hun Avowed naar een andere plek brengen en dan kunnen zien of er genoeg mensen interesse hebben in die wereld. Geeft een beter beeld dan dat het tussen andere games verwaarloosd wordt.

Over de verkoop van consoles nog eens. Sony heeft ook al meermaals hun projecties bijgesteld omdat ze die eerdere niet gingen halen. Zowel bij hun consoles als dure gadgets.

En over de bal misslaan... Wat met hun PlayStation VR2? €600 en komt, van wat ik lees, ook weinig interessants op uit van Sony zelf. Velen beginnen zich al af te vragen of ze het niet opgegeven en verlaten hebben. Beetje te vergelijken met hun PS Vita indertijd: Goeie hardware, magere bibliotheek.
    1800p of native-4K dat verschil ga je niet merken.Ja goed jij behoort tot de mensen die mooie plaatjes boven een hoge framerate kiest.

Avowed: De reden is niet dat de game niet klaar is.De! game waar veel Xbox fans op zitten te wachten doen ze naar 2025 om dat ze een te druk progamma hebben.
    8 maanden in het jaar brengen ze niets uit.Het is altijd wel wat.

Wat je zegt over VR2 ben ik het 100% eens.Sony weet niet hoe ze een handheld en VR aan de praat moeten houden.
    Vermoed dat ze er nu achter zijn dat een VR game ontwikkelen toch net wat de duur is.

PSVita: Tja wat een vet ding was dat.

PSMove:Ook hier een gebrek aan content.Resistance 3: Deze game werkte leuk met PSMove.

Sony is echt niet heilig bij mij!
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-08-2024 om 12:00

Standaard

Ik gaf Tears of the Kingdom niet aan als reden van uitstel van Avowed. Daarmee bedoel ik dat het niet gaat over het klaar zijn van de game of niet. Ik gaf die als reden om aan te geven dat het uitstellen van games me niets meer doet. De echte redenering schreef ik eronder. Liever de concurrentie uit de weggaan dan dat het een eventuele Titanfall 2 fiasco wordt. Begraven worden door andere games is nooit leuk. Ademruimte is leuker en geeft een beter beeld of een game veel opgepikt wordt of niet. Want ik speel ook meestal maar 1 game omdat met meerdere ik al te vaak andere middenin laat vallen en niet meer uitspeel. Net zoals bij Titanfall werden er keuzes gemaakt en kozen gamers voor andere FP shooters. Dus waarom deze RPG dan niet weghalen van bv. Dragon Age? Heb ik geen erg in.

Brengt Sony dan elke maand iets uit? Iets dat elke PS5 eigenaar moet en wilt gespeeld hebben? Nee. Zoals ik al zei: Op verschillende forums wordt er ook geklaagd van een droogte. Want niet iedereen heeft dezelfde interesses. Deze hele generatie is weinig soeps. Hoop dat Nintendo met hun Switch 2 alvast weet wat ze doen, maar die lijken geen tweede keer dezelfde fout te maken. Al mag ik hopen op wat minder remasters…

Standaard

Als een game niet af is dan ben ik ook voor uitstel.Starfield: Iedereen bij Microsoft & Bethesda kon eind 2022 wel bedenken dat die game lente 2023 niet zou halen en toch zeggen ze hij komt begin 2023.

Voor de duidelijkheid: Starfield werd in september 2023 uitgebracht.En zo zijn er wel meer vreemde voorbeelden van uitstel.
    En het was voor mij de minste BGS game.Nee deze game kan niet aan Fallout 4 of Skyrim tippen.

Dragon Age: De grap is dat deze nog geen harde datum heeft.Misschien gaat hij wel naar begin 2025.

Heb de najaars lijst van Xbox gezien en daar zou Avowed prima nog in passen.

Sony: Die hebben in de 1e helft va dit jaar Rise of The Ronin & Steller Blade uitgebracht.Oh en Helldivers 2.
    Ik kon met 2 van de drie niet echt een klik krijgen maar het merendeel van de gamers was/is wel erg tevreden.

Deze hele generatie is weinig soeps: Lees dat ook veel terug.
    Hoe games vandaag de dag te spelen zijn ervaar ik als top.Hoe lang hebben we wel niet last gehad dat de camera view in een game niet lekker werkt.

Als er vandaag de dag niets voor je bij zit dan moet je misschien een andere hobby gaan zoeken.Dat zeg ik tegen de mensen die deze generatie niets vinden.

God of war: Deze serie is een richting in gegaan die mij niet trekt[te veel gezeur] maar voor veel mensen juist wel dus dan heb ik pech gehad.Ga ik toch gewoon m'n focus op een andere game leggen.

Een down moment heb ik met gaming ook al een paar keer ervaren maar dat ligt meer aan mezelf en niet aan de huidige generatie.

Heel veel andere dingen in het leven waren vroeger wel beter.

@Lorre
    Dit vergeet ik: Sony heeft begin van het jaar bekend gemaakt dat we de tot ergens midden 2025 geen games[AAA] zoals Horizon of God of War te hoeven te verwachten.Dat bericht vind ik heel eerlijk en duidelijk.

Toch knap dat ze voor de gamer dan toch nog Rise of The Ronin & Steller Blade voor de 1e helft van 2024 hebben.[Beide Sony games]
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-08-2024 om 19:15

Standaard

Heb de najaars lijst van Xbox gezien en daar zou Avowed prima nog in passen.
    In het releaselijst misschien wel, maar als er zoveel anders uitkomt (die ze zelf op game pass gooien of projecten die uitkomen van andere developers) dan is het niet meer dan normaal dat ze de concurrentie uit de weggaan voor redenen die ik al aangaf. Er zijn zat voorbeelden van andere bedrijven die ooit hun games uitgesteld hebben om te zorgen dat ze niet tussen andere begraven worden en andersom ook. Titanfall 2 komt wederom naar voor als game die niet opgepikt werd en er sindsdien geen vervolg meer is gekomen. Die Apex Legends tel ik niet mee.

En als dit waar is dan vind ik dat een leuk experiment en hoop ik dat ze slagen in hun opzet. Meer studio's moeten dit gaan doen.

https://www.eurogamer.net/blizzard-h...its-franchises

Pagina 493 van 495 EersteEerste ... 393443483489490491492493494495 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten