Pagina 136 van 484 EersteEerste ... 3686126132133134135136137138139140146186236 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.376 tot 3.400 van 12099 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #3376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Mensen die de Wii U nog gaan halen? Ga hem zelf zeker halen, maar weet niet of ik voor de NintendoLand of Zombi U pack gaat.
    Ik heb m gepreordered met wiiuzombie.

  2. #3377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Mensen die de Wii U nog gaan halen? Ga hem zelf zeker halen, maar weet niet of ik voor de NintendoLand of Zombi U pack gaat.
    Ik was het eigenlijk niet van plan, maar inmiddels ben ik zover dat ik er (wanneer ik er eentje gewoon in het schap tegenkom bij de MM) wel eentje wil gaan kopen. Ik moet me er nog wel in verdiepen want ik heb de laatste jaren weinig gedaan aan games.

  3. #3378

    Standaard

    Far Cry 3!

    Jammer dat ubisoft voor de 2e keer in 1 maand de boel weer verprutst..
    Eerst wordt de vrachtwagen met CE van assassins creed III gestolen en nu met Far Cry 3 hebben ze de CE versie voor de PC aan teveel bedrijven beloofd..

    Dubbele orders waardoor hij dus zo goed als nergens te krijgen is..

  4. #3379

    Standaard

    Momenteel bezig met Hitman Absolution, ik vind het een brute game tot nu toe heel tof dat je weer alles op je eigen manier kan doen en gewoon zo lang de tijd nemen als je wil, heel relaxt
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #3380

    Standaard

    Ben met L.A. Noir bezig, op zich een leuke game, jammer alleen van de bugs...

  6. #3381

    Standaard

    Far Cry 3 is in 1 woord: episch!!!! Wat een game zeg, zoveel te doen, zoveel te ontdekken en dat voor zo weinig geld. Je hebt zo van die games die je na enkele uurtjes uitspeelt en nooit meer aanraakt waarvan je denkt, nou dat is ook de 60 euro niet waard. Deze game is net andersom. 75 euro voor de Insane Edition en je hebt zo waanzinnig veel content. Zo hoort het te zijn.

    Singleplayer is echt fantastisch, je hebt ontzettend veel vrijheid om te doen, wat je wil, waar je wil, wanneer je wil. Uiteraard zijn de echte story missies wat meer lineair om je in het verhaal te krijgen maar ook hier kan je nog verschillende tactieken toepassen. Verder, your world, your rules. Ik heb nog maar weinig van de story gedaan omdat je bij elke tien meter die je reist wel weer iets tegenkomt dat je wil proberen... Ubisoft heeft echt naar zijn klanten geluisterd. Ze hebben al het goede uit Far Cry 2 meegenomen, de mindere kantjes verbeterd en nog eens een hoop nieuwe dingen toegevoegd en het geheel is ontzettend goed. Dit is hoe vervolgdelen moeten zijn, geen simpel knip-en-plakwerk maar doorontwikkelen op een stabiele basis en verbeteren. Dit is, voor mij, de beste game die ik tot dusver op deze generatie systemen heb gespeeld.

    Multiplayer krijgt in de reviews eigenlijk nog het meeste kritiek en dat snap ik zelf niet zo goed. Het is idd vrij standaard, maar is dat niet zo bij elke shooter? Ik snap niet zo heel goed dat Call of Duty jaar na jaar dezelfde (goede) multiplayer uitbrengt en de reviews lyrisch zijn terwijl het ook maar kleine tweaks zijn jaar na jaar en ook al lang niet meer zo vernieuwend als destijds Cod4. Far Cry 3 doet eigenlijk net hetzelfde, de gekende formule met wat kleine aanpassingen. Zo vind ik de streaks echt superuitgewerkt. Kills maken doet bijna niets aan je team support streak. Vijanden spotten daarentegen wel, reviven, battlecries schreeuwen, punten samen capturen etc. En dat werkt echt zalig. Hoewel iedereen zegt dat Battlefield 3 een teamgame is, wordt er in FC3 nog meer samengewerkt. In de paar potjes die ik al speelde ben ik al veel meer gerevived etc dan in de vorige shooters die ik speelde. Tijdens domination ook, waar je bij Cod toch vaak punten alleen captured blijven je teamleden in FC3 veel vaker bij elkaar voor de battlecries en capture team support punten. Iedereen werkt samen puur omdat de spelers die streaks willen halen en het zo het snelste gaat. En toch word je niet, zoals in cod, heel de tijd bestookt met allerlei streaks, want die zijn erg goed gebalanceerd, ze zijn sterk, als je ze op de juiste locatie en tijdstip inzet maar het bereik is vrij beperkt dus je moet nauwkeurig richten want splashdamage en dergelijke is niet heel groot, dus zit je er niet midden in kan je het best overleven. Ubisoft Massive heeft in mijn ogen echt slimme toevoegingen gedaan die in de reviews eigenlijk niet worden vermeld, maar die de mp echt naar een hoger niveau tillen. Had ik niet verwacht.

    Co-op is ook zoiets, ik heb nog maar 1 missie gedaan en ja het is vrij lineair, maar dat is ook net de bedoeling. Mensen die denken dat je het hele eiland als speeltuin kan gebruiken in co-op zitten verkeerd. Dat doe je maar in je eentje, co-op is gewoon met 4'en rechttoe, rechtaan knallen, maar dan wel lekker samen. Vernieuwend niet, vermakelijk zeker wel!

    Ohw, mocht je het nog niet doorhebben, get this game!!!
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  7. #3382

    Standaard

    Wii U has!

    Hij is alleen momenteel de beruchte gigantische system update aan het downloaden waarover al eerder op allerlei sites bericht is. Echte ervaringen heb ik dus nog niet om te delen. Behalve misschien dat de interface er erg mooi uitziet.

    Een hype a la de Wii lijkt het nu al te niet te zijn: ik kon er zonder problemen vanavond eentje bij de MM oppikken.

  8. #3383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Wii U has!

    Hij is alleen momenteel de beruchte gigantische system update aan het downloaden waarover al eerder op allerlei sites bericht is. Echte ervaringen heb ik dus nog niet om te delen. Behalve misschien dat de interface er erg mooi uitziet.

    Een hype a la de Wii lijkt het nu al te niet te zijn: ik kon er zonder problemen vanavond eentje bij de MM oppikken.
    Welk spel heb je erbij ? Ik vind de line-up van nintendo zelf minder.
    New Super mario is leuk maar maakt haast geen gebruik van het scherm.

    Hier bij Bart Smit ook nog genoeg verkrijgbaar.

  9. #3384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Wii U has!

    Hij is alleen momenteel de beruchte gigantische system update aan het downloaden waarover al eerder op allerlei sites bericht is. Echte ervaringen heb ik dus nog niet om te delen. Behalve misschien dat de interface er erg mooi uitziet.

    Een hype a la de Wii lijkt het nu al te niet te zijn: ik kon er zonder problemen vanavond eentje bij de MM oppikken.

    Mijne is ook binnen met zombiu
    Ben daarna naar de media markt gegaan en wilde mario en nintendoland halen 2e voor de halve prijs.
    Had alleen niet de kleine lettertjes goed gelezen dat dat alleen gold als je daar ook de wiiu had gekocht

    Maar toch maar even bij de concurent gehaald

    Evenals far cry die vandaag op de mat viel, dus het hele weekend bestaat uit gamen.

    Updaten moet ik nog doen want kreeg niet meteen de wifi goed, maar denk dat ik m maar wired aan ga sluiten.

  10. #3385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Welk spel heb je erbij ? Ik vind de line-up van nintendo zelf minder.
    New Super mario is leuk maar maakt haast geen gebruik van het scherm.

    Hier bij Bart Smit ook nog genoeg verkrijgbaar.
    De spellen die ik erbij kocht:
    - Zombiu (het was de special edition dus die zat er al bij)
    - New super mario bros U
    - Call of duty black ops II

    Ik moet zeggen dat ik ten tijde van de aankondiging niet zo te spreken was over de launch line up, maar nu valt het me eigenlijk best wel mee. Nintendoland, Batman Arkham city en Assasins Creed 3 hadden ook goeie keuzes geweest (die laatste 2 heb ik nog niet op Xbox 360). Het zwaartepunt ligt wel erg op de spellen van 3rd parties, maar de keuze is niet onaardig.

    Na bijna 50 minuten updaten is ie trouwens net halverwege.

  11. #3386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Updaten moet ik nog doen want kreeg niet meteen de wifi goed, maar denk dat ik m maar wired aan ga sluiten.
    Ik had ook problemen met het verbinding maken, maar met de informatie op deze pagina lukte het me wel: http://www.allthingsgaming.net/2012/...to-router.html

    Heel in het kort: de Wifi-verbinding heb ik gemaakt o.b.v. WPS en alle netwerkinstellingen heb ik handmatig 'hard' ingesteld.

  12. #3387

    Standaard

    Ik had gehoopt op Pikmin 3[soort stratagie] en Rayman Legends maar die komen pas in de lente.

    Ik wacht dus.veel game plezier jullie.

  13. #3388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik had gehoopt op Pikmin 3[soort stratagie] en Rayman Legends maar die komen pas in de lente.

    Ik wacht dus.veel game plezier jullie.
    Het was eigenlijk ook mijn bedoeling om te wachten op Pikmin 3 want Pikmin 2 was een van mijn favoriete Gamecube-spellen. Maar ik kon dus niet wachten.

    Over Gamecube-favorieten gesproken: ik hoop dat ze op de Wii U eindelijk eens met een opvolger van F-Zero GX komen want daar SNAK ik naar.

  14. #3389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het was eigenlijk ook mijn bedoeling om te wachten op Pikmin 3 want Pikmin 2 was een van mijn favoriete Gamecube-spellen. Maar ik kon dus niet wachten.

    Over Gamecube-favorieten gesproken: ik hoop dat ze op de Wii U eindelijk eens met een opvolger van F-Zero GX komen want daar SNAK ik naar.
    F-Zero GX is ook mijn topper,gok dat we een nieuwe op de E3 van 2013 gaan zien.

  15. #3390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik had ook problemen met het verbinding maken, maar met de informatie op deze pagina lukte het me wel: http://www.allthingsgaming.net/2012/...to-router.html

    Heel in het kort: de Wifi-verbinding heb ik gemaakt o.b.v. WPS en alle netwerkinstellingen heb ik handmatig 'hard' ingesteld.

    Ah , dank u ik zal eens kijken binnenkort of ik dat ook aan de gang krijg.
    Op dit moment heb ik m wired aangesloten via usb en dat werkt ook uitstekend, al duurt het updaten een eeuwigheid.

  16. #3391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ah , dank u ik zal eens kijken binnenkort of ik dat ook aan de gang krijg.
    Op dit moment heb ik m wired aangesloten via usb en dat werkt ook uitstekend, al duurt het updaten een eeuwigheid.
    Ik was er uiteindelijk na ongeveer 1 uur en een kwartier klaar mee. Dat was een tikkeltje erg lang ja.

    Ik ben momenteel de data van m'n Wii aan het overzetten. Da's gaat wat omslachtig maar het kopieerschermen zijn wel het meest fantastische ooit.

  17. #3392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik was er uiteindelijk na ongeveer 1 uur en een kwartier klaar mee. Dat was een tikkeltje erg lang ja.

    Ik ben momenteel de data van m'n Wii aan het overzetten. Da's gaat wat omslachtig maar het kopieerschermen zijn wel het meest fantastische ooit.

    Hoi hoe zet je de data over van de oude wii op de wiiu??

    greets

  18. #3393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Hoi hoe zet je de data over van de oude wii op de wiiu??

    greets
    Het staat in de handleiding. Maar in het kort:
    - download een speciale app op de Wii U en prepareer daarmee een SD-kaart
    - stop die SD-kaart in de Wii, download daar een app en zet daarmee vervolgens de data van je Wii over naar de SD-kaart
    - stop de SD-kaart weer in je Wii U en plaats met de eerder geinstalleerde app de data op je Wii U

    Je moet van tevoren wel alle data die je op een eventuele SD-kaart in je Wii staat overzetten naar het interne geheugen. Je Wii en Wii U moeten gelijktijdig aan staan en beiden verbonden zijn met hetzelfde netwerk. Voor beiden heb je ook een Wii remote nodig. Wel hoef je niet te gaan schipperen met de sensorbar: die had ik aangesloten op mijn Wii U en die bleek gelijktijdig ook nog te werken op de Wii. Blijkbaar communiceren ze met elkaar tijdens het overzetten.

  19. #3394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het staat in de handleiding. Maar in het kort:
    - download een speciale app op de Wii U en prepareer daarmee een SD-kaart
    - stop die SD-kaart in de Wii, download daar een app en zet daarmee vervolgens de data van je Wii over naar de SD-kaart
    - stop de SD-kaart weer in je Wii U en plaats met de eerder geinstalleerde app de data op je Wii U

    Je moet van tevoren wel alle data die je op een eventuele SD-kaart in je Wii staat overzetten naar het interne geheugen. Je Wii en Wii U moeten gelijktijdig aan staan en beiden verbonden zijn met hetzelfde netwerk. Voor beiden heb je ook een Wii remote nodig. Wel hoef je niet te gaan schipperen met de sensorbar: die had ik aangesloten op mijn Wii U en die bleek gelijktijdig ook nog te werken op de Wii. Blijkbaar communiceren ze met elkaar tijdens het overzetten.
    Maar hoe doe je dat dan als je spellen op je sd kaart hebt staan omdat je wii te vol is? Kan je die niet meer over zetten of heb je de mogelijkheid die na het overzetten van de andere spellen op je wii te zetten en alsnog over te zetten?

    Ik heb zelf nog geen wii u, maar waarschijnlijk haal ik er volgend jaar wel 1 als er dan meer spellen uit zijn die mijn aanspreken.

  20. #3395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reiska Bekijk bericht
    Maar hoe doe je dat dan als je spellen op je sd kaart hebt staan omdat je wii te vol is? Kan je die niet meer over zetten of heb je de mogelijkheid die na het overzetten van de andere spellen op je wii te zetten en alsnog over te zetten?
    Spellen kun je, volgens de instructies, verwijderen en op je Wii U opnieuw downloaden.

  21. #3396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het staat in de handleiding. Maar in het kort:
    - download een speciale app op de Wii U en prepareer daarmee een SD-kaart
    - stop die SD-kaart in de Wii, download daar een app en zet daarmee vervolgens de data van je Wii over naar de SD-kaart
    - stop de SD-kaart weer in je Wii U en plaats met de eerder geinstalleerde app de data op je Wii U

    Je moet van tevoren wel alle data die je op een eventuele SD-kaart in je Wii staat overzetten naar het interne geheugen. Je Wii en Wii U moeten gelijktijdig aan staan en beiden verbonden zijn met hetzelfde netwerk. Voor beiden heb je ook een Wii remote nodig. Wel hoef je niet te gaan schipperen met de sensorbar: die had ik aangesloten op mijn Wii U en die bleek gelijktijdig ook nog te werken op de Wii. Blijkbaar communiceren ze met elkaar tijdens het overzetten.

    ok dank je moet ik een sd kaart kopen

    maar ik lees dat je alles op je oude wii kwijtraak??

    is dat zo?

    want die wil ik wel blijvn gebruiken op de slaapkamer of zo..

    greets

  22. #3397

    Standaard

    5 jaar geleden een ps3 gehaald enkel voor de blu-ray. Nu de wii u. Kom maar op met de Zelda's en Mario's. Eerste ervaring is toch wel beroerd. Ruim 2 uur aan het updaten en laden. Doe ik nintendoland er in, weer een kwartiertje updaten/laden. Niet echt plug en play. Gelukkig is het eenmalig om alle instellingen in orde te maken.
    Laatst aangepast door Dai : 02-12-2012 om 21:11

  23. #3398

    Standaard Mario U

    Morgen komt de Wii U New Super Mario Bros.U in de brievenbus

    ben benieuwd hoe die is...


  24. #3399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    ok dank je moet ik een sd kaart kopen

    maar ik lees dat je alles op je oude wii kwijtraak??

    is dat zo?

    want die wil ik wel blijvn gebruiken op de slaapkamer of zo..

    greets
    Die downloadable games kunnen maar op een console staan, dus als je ze van de Wii overzet naar de Wii U dan ben je ze op je Wii kwijt. En nadat je ze hebt overgezet kun je ze ook niet meer terugzetten.

    Bepaalde games kunnen trouwens niet overgezet worden. Bij mij was dat bijvoorbeeld LostWinds. Die staat dus nog gewoon op m'n Wii.

  25. #3400

    Standaard

    Borderlands 2 met DLC te koop/ruil voor de PS3. Voorstel kan via PM. Wishlist: AC3.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 136 van 484 EersteEerste ... 3686126132133134135136137138139140146186236 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •